poniedziałek, 11 kwietnia 2016

CZŁOWIEK WYPOWIADANYMI SŁOWAMI NARUSZYŁ ENERGIĘ ŻYCIA I WYPOWIADANYMI SŁOWAMI MUSI JĄ NAPRAWIĆ

Człowiek jest stworzony na energii życia opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. Te słowa jakie są w naturze mózgu to słowa oparte na prawdzie. Energię życia naruszył człowiek kłamca i ma ten człowiek w swoim mózgu te swoje słowa oparte na kłamstwie na jakich znalazł się na energii śmierci. Na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu nie wykonuje się woli ludzi. Wola człowieka to wola kłamcy. Kłamca wymyślił słowa i narzucił je ludziom do wykonywania i ludzie nabyli energii uśmiercającej ich życie. To bez wątpienia prawidłowa kara dla ludzi oszustów mówiących, że to ich myślenie jest dla psychiki stworzonej przez Boga prawem. Ludzie kłamcy chcą żyć i chcą ażeby życie było oparte na myśleniu ludzi kłamców którzy znęcają się na psychice. To złoczyńców nie obchodzi czyjeś cierpienie. To u złoczyńców są prawem słowa zadające cierpienie i śmierć. To złoczyńcy mówią, że dla nich są prawem słowa do znęcania się na psychice i uśmiercania psychiki. To bandyci stosują przemoc na ludziach wymuszając od nich uznawania za prawo myślenia kłamców. Obecna partia ma ponad pięć milionów oszustów którzy stosują przemoc na pozostałych w Polsce około 27 milionach ludzi. Te około 27 milionów ludzi wykonuje wolę oszustów, a oszust to złoczyńca. Spośród tych około 27 milionów ludzi są ludzie stosujący przemoc nazywający się innymi partiami. Człowiek przemocy to człowiek posługujący się innym myśleniem jak myślenie na jakim oparta jest psychika. Ci ludzie oszuści mają zapisane w Konstytucji, że ludzie na wykonywaniu myślenia oszustów są wolnymi ludźmi. Ja mówię, że psychika jest wolna na myśleniu na jakim jest oparta i na tym myśleniu wykonuje się wolę Stwórcy, a nie ludzi oszustów. W naturze mózgu nie ma myślenia do oszukiwania. Myślenie do oszukiwania ma człowiek w sobie z nabycia. Mózg wykazuje to myślenie do oszukiwania, że jest do rozbieżnych celów i wykazuje oszusta na energii wykazującej złe zachowania oszusta. Ludzie na energii opartej na kłamstwie mają zmienione zachowania na odpowiadające myśleniu opartemu na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja odkryłam, że zmiany genetyczne są oparte też na przekładzie zapisów słów do oszukiwania na energię opartą na słowach do oszukiwania. Mamy z nabycia pełno ludzi oszustów, a ludzie nazywający prawem myślenie do oszukiwania to już ludzie z przekonaniami oszustów. Gdyby ludzie kościoła nie byli oszustami to powinni już dawno przedstawić ludziom słowa Boga jakie są w naturze mózgu. Ja przedstawiałam te słowa Boga dla ludzi kościoła, że odkryłam, że są w naturze mózgu, a oni zrobili sprzeciw na to moje pokazywanie słów Boga. Galileuszowi za odkrycia oparte na słowach Boga wydali wyrok więzienia. Wielu ludzi spalili na stosach ci czyniący zło ludzie opowiadający o Bogu. Naukowcy w programie "Teologowie w służbie Hitlera" mówią że musieli stwierdzić, że nic bardziej błędnego ich uważanie, że Teologowie są autorytetami moralnymi jak mówią, że był nim Jezus. Ludzie władzy i ludzie im służący też opowiadają o dobrych zachowaniach, a czynią zło. Stwórca bardzo pięknie stworzył człowieka na energii opartej na słowach i jak człowiek zmienia słowa to zmieniają się jego zachowania. Zachowania się zmieniają na energii opartej na kłamstwie. Ludzie kłamcy oddali swoją naturalną godność osobistą za pieniądze z jakich okradają ludzi przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem. Pełno takich oszustów w ludzkich domach wymyślających słowa jakie narzucają ażeby ich utrzymywać. Pełno oszustów wymyślających słowa jak namówić na seks, a później zostawić wykorzystanego człowieka. Pełno bandytów wyszkolonych w mordowaniu ludzi. Ludzie nazywający swoje myślenie prawem okradają ludzi i produkują i kupują broń do zabijania ludzi. Ludzie mają z nabycia to myślenie w mózgu, a na nim energię na jakiej oparty jest bandyta. Ludzie robią badania ambulatoryjne morderców i gwałcicieli uchylających się od utrzymywania dzieci jakie są skutkiem ich seksu, a ja mówię, że trzeba zbadać wszystkich ludzi narzucających słowa i otrzyma się wynik, że to bandyci wykorzystujący ludzi i mordujący ludzi. Badania ambulatoryjne są dowodem na to, że Stwórca umiał stworzyć człowieka, gdyż energia zna prawdę o słowach człowieka. Mnie się nie zgadza myślenie zapisane, że to prawo ludzi i kiedy zobaczyłam, że wygrywam wszystkie sprawy w sądach, a ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało to myślałam, że Sędziowie nie wiedzą, że trzeba opierać się na prawdzie i wie się jakie słowa są słowami złoczyńców, ale wtedy okazało się, że Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Zawody wykonujemy na wykonywaniu czynności opierając się na słowach, a Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Można zatem zbadać czy to moja anatomia jest zmieniona od wykonywanych przeze mnie czynności na myśleniu opartym na prawdzie jakie odkryłam, że jest w naturze mózgu, czy anatomia jest zmieniona u Sędziów którzy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu  z powodu mojego nie wykonywania czynności na myśleniu władzy. Ludzie władzy powinni powiedzieć dlaczego zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem. Ludzie władzy powinni powiedzieć dlaczego ich prawo jest nierozumiane, a moje pisanie jest przez wszystkich rozumiane. Ja mówię, że anatomia jest oparta na rozumianym myśleniu i że jest zmieniona na nierozumianym myśleniu. Mózg wykazuje to nierozumiane myślenie, że jest do rozbieżnych celów. Ci oszuści posługujący się innym myśleniem jak Stwórca wymyślili, że będą ludzi oszukiwali, że wierzą w Boga. Ludzie którzy zgodzili się ze słowami kłamców przeszli na wiarę w Boga, a uczciwi ludzie wypowiadają słowa Boga. Mnie się nie zgadzały słowa oparte na kłamstwie i myślałam, że Sędziowie nie wiedzą, że trzeba opierać się na prawdzie i zaczęłam o tym pisać, a oni wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Teraz patrzę z nadzieją na Sędziów Trybunału Konstytucyjnego w Polsce którym nie zgadza się myślenie do stosowania przemocy jakiego wykonywania wymuszają od nich ludzie władzy. Sędziowie którzy zgodzili się na wykonywanie myślenia ludzi przemocy są służącymi ludzi przemocy. Jezus wystąpił przeciwko wymiarowi sprawiedliwości opartemu na narzuconych słowach przez ludzi władzy i kościoła. Ja mówię, że wymiarem sprawiedliwości jest ten kto wymaga naprawienia uczynionego zła, tak jak wymaga tego Stwórca. Odkryłam, że ludzie są na złej energii tak długo jak długo wykonują czynności zła. Czynności zła wykonuje się na kłamstwie. Prawdę i kłamstwo wyrażamy przy pomocy słów i chcąc wyjść ze złej energii trzeba nie mieć w mózgu słów do czynienia zła. Słów do czynienia zła nie ma w mózgu człowiek który ma w mózgu słowa do wykonywania czynności dobra. Człowiek który ma w mózgu słowa do czynienia dobra ma w sobie niezwykle wspaniałą energię która wprowadza człowieka opartego na prawdzie w odczuwanie niesamowitego szczęścia kiedy zobaczy osobę opartą na energii szczęścia. Zła energia łączy bandytów. Psychika oparta na energii szczęścia to psychika odkryta przez Zygmunta Freuda którą prawidłowo nazwał podświadomością. Zygmunt Freud odkrył, że ta psychika jaką nazwał podświadomością jest wyparta i stłumiona, a ja odkryłam, że przez złodziei i bandytów posługujących się słowami do oszukiwania.
Mało jest ludzi mnie popierających, ale to Wielcy ludzie oparci na rozumie i odruchach inteligentnych ludzi, którzy mają szacunek do innych ludzi i innych stworzeń.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz