czwartek, 28 kwietnia 2016

CZŁOWIEK MA WYTWORZONĄ PRZEZ SIEBIE ENERGIĘ, KTÓRA UTRZYMUJE SIĘ NA JEGO SŁOWACH

Odkrycia naukowe pozwoliły mi odkryć, że w mózgu są słowa Stwórcy i słowa narzucone przez człowieka i że Stwórca na swoich słowach ma swoją energię i człowiek na swoich słowach ma swoją energię. Człowiek który nie narzuca słów ma w sobie tylko energię od Stwórcy i jest to energia na jakiej oparte jest życie. Z odkryć naukowych wynika, że jakby nie ma ludzi którzy nie mieliby w mózgu narzuconych przez siebie słów. Tych narzuconych słów przez ludzi we wszechświecie jest ogromnie dużo i Albert Einstein wskazuje, że na tych narzuconych przez ludzi słowach jest tyle złej energii, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Odkryłam, że słowa narzucone przez ludzi są oparte na kłamstwie, a słowa oparte na kłamstwie służą do czynienia zła i dlatego energia oparta na słowach narzuconych przez człowieka jest do czynienia zła. Ludzie wykonują czynności albo na energii opartej na słowach Stwórcy, albo na energii opartej na narzuconych przez siebie słowach. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że człowiek ma swoją energię na narzuconych przez siebie słowach. Naukowcy Ci odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że to zróżnicowane systemy neurologiczne są przyporządkowane słowom na jakich są oparte. Zatem odkryłam, że człowiek zadał sobie cierpienie i śmierć sam. Wszyscy widzimy na ziemi miliardy ludzi modlących się w kościołach do Boga o to ażeby nie cierpieć. Ja pokazuję ludziom na moim Blogu i na Twittrze, że ludzi którzy chcą wypowiadać słowa Boga jest maleńka garsteczka, a ci modlący się to faryzeusze zainteresowani otrzymywaniem tylko dobra, a Bóg ich w ogóle nie interesuje. Stwórca też nie jest zainteresowany energią do czynienia zła wytworzoną przez ludzi. Ludzie modlą się do Boga a o Jego mieniu mówią, że to ich mienie i że mają prawo do mienia Stwórcy. Ludzie którzy przyznali do siebie prawo ludziom kłamcom niech wykonują ich wolę i idą do nich po zdrowie i życie. To faryzeusz wykonuje wolę kłamców a do Boga modli się o zdrowie i życie. Ja widzę maleńką ilość ludzi zainteresowanych wykonywaniem woli Stwórcy. Wszyscy widzimy na ziemi, że ludzie mówią, że dla nich są prawem słowa ludzi kłamców. Ludzie mówią, że podporządkowują swoje ciała temu co ustanawiają dla ich ciał kłamcy i ciekawe do jakiego Boga oni się modlą. To człowiek który nie ma rozumu wykonuje co ustanawia dla jego ciała człowiek który ciała nie stworzył. Ludzie kłamcy ustanowili swoje myślenie prawem i okradają ludzi, a jak okradną to uśmiercają ludzi. Na przestrzeni dziejów ludzie kłamcy uśmiercili miliardy ludzi których uśmiercili dla okradzenia ich z pieniędzy, albo wykorzystania z seksu. Ludzie pracują na tych oszustów zajmujących się ich okradaniem i mordowaniem, ale ludziom podoba się służyć złoczyńcom, a więc energia wykonuje dla nich ich decyzje. Ludzie przysięgają kłamcom miłość jaką dostali od swojego Stwórcy. Kłamca obdziera z uczuć bo nie ma uczuć. Wszystko co jest w naturze ludzie kłamcy mają zapisane w ustanowionym przez nich na kłamstwie prawie, że jest ich. To myślenie złodziei. Stwórca nie posługuje się myśleniem złodzieja, gdyż postępuje uczciwie. Ludzie mówią, że dla nich słowa złodziei są prawem. Biochemik Maria Szulc pisze, że myślenie podświadomości jest ludziom nieznane, a ja wskazuję, że myślenie podświadomości ma swoją energię życia. Maria Szulc pisze, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu, a ja mówię, że podświadomość to energia jaka podporządkowuje się myśleniu na jakim jest oparta. Stwórca którego znamy jako Jezusa mówił, że Jego myślenie jest oparte na prawdzie, a ludzie bandyci powiedzieli do Niego, że oni przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie przejęli to co jest Jego, a Jego zamordowali. Odkryłam że energię do mordowania stworzeń mają w sobie ludzie którzy mają w mózgu wymyślone przez siebie słowa oparte na kłamstwie. Odkryłam, że energia oparta na kłamstwie też się podporządkowuje słowom, ale kłamcy. Na energii wykonuje się czynności i na energii opartej na kłamstwie zadaje się swojej psychice i ciału cierpienie i śmierć. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że anatomia u człowieka jest zmieniona na wykonywaniu czynności na energii opartej na kłamstwie.
Ludzie kpią sobie ze Stwórcy. Kiedy odkryłam że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg na innych systemach neurologicznych, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to złoczyńcy którzy oszukują ludzi spowodowali, że Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania, a w Polsce zwolnili Dyrektorów w Departamencie Zdrowia którzy w roku 2011 zareagowali na moje odkrycia. W roku 2013 Dyrektor Departamentu Zdrowia przysłała mi dwa pisma, że ona chce ażeby ludzie funkcjonowali na systemach neurologicznych wykonujących słowa ludzi, a w roku 2015 Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia przysłał mi do spamu odpowiedź na przedstawione przeze mnie odkrycia naukowe pokazujące, że wykonywanie prawa ludzi uśmierca ludzi. Tak samo przysłał mi do spamu odpowiedź na przedstawiane odkrycia naukowe, że wykonywanie myślenia władzy uśmierca życie program "Świat się kręci". Program "Świat się kręci" słynie z ubolewania nad cierpieniem ludzi, a nie mówi ludziom, że to na energii opartej na wykonywaniu woli ludzi jest cierpienie i śmierć. Z programu "Szkło kontaktowe" nie raz dostałam pismo, że jego autor jest przekonany, że to co piszę wszyscy wyrzucają do kosza na śmieci. Ludzie kościoła nie zareagowali na żadne z moich pism w których wskazuję, że jesteśmy stworzeni na wypowiadaniu słów Boga a nie na wierze w Boga i że rozgrzeszanie ludzi, to rozgrzeszanie z innych słów jak wypowiada Bóg.
Bardzo podoba mi się rozum mojego Stwórcy, a co nie raz podkreślam, że oddziela w mózgu swoje słowa i swoją energię od słów narzuconych przez człowieka na jakich człowiek ma swoją energię. Ludzie na tej swojej energii opartej na myśleniu opartym na kłamstwie mają zmienioną anatomię na złoczyńców, gdyż Stwórca na swojej energii utrzymuje dobroczyńców.

                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz