środa, 27 kwietnia 2016

ZMIENIONA ANATOMIA JEST OPARTA NA UMYSŁOWEJ CHOROBIE

Wszystkie stworzenia w naturze wszechświata to anatomia. Człowiek w stanie natury to anatomia. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a zatem anatomia jest oparta na rozumie. Anatomia oparta na rozumie jest wiedząca. Ta anatomia wiedząca to energia na jakiej oparta jest psychika. Zmieniona psychika to zmieniona anatomia i jest ona oparta na myśleniu jakie mózg odrzuca na umysł oparty na braku rozumu. To odrzucone myślenie przez mózg oparty na rozumie, oparte jest na energii opartej na braku rozumu i na tej energii opartej na braku rozumu ludzie nie wiedzą co robią i nie wiedzą dokąd idą. Brak rozumu jest oparty na innym myśleniu jak oparty jest rozum i to inne myślenie to myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie na tym myśleniu opartym na umyśle opartym na braku rozumu mają ustanowione swoje inne prawo na ziemi. To prawo ludzi jest inne jak prawo Stwórcy mózgu, gdyż oparte na innym myśleniu. Na rozumie Stwórcy psychika jest wolna, a na braku rozumu u ludzi ludzie walczą o wolność. Powinni walczyć z utratą rozumu. Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły, a ja odkryłam, że na tych zapisach i regułach człowiek jest stworzony na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i ta energia jest oparta na rozumie jaki jest w mózgu który nie zna słów. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pozwoliło mi odkryć energię na jakiej oparty jest człowiek na umyśle  opartym na braku rozumu. Odkryłam, że na tej energii opartej na braku rozumu oparty jest psychopata i ofiara. Odkryłam zatem, że inna jest psychika na energii opartej na braku rozumu i inna jest psychika na energii opartej na rozumie. To Stwórca tak skonstruował mózg, że myślenie oparte na kłamstwie wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu na jakim psychika odzwierciedla człowieka opartego na braku rozumu jakim jest psychopata i wykonujący słowa psychopaty. Na moim Blogu wykazują, że jakby 99,99% ludzi, a nawet więcej było psychopatami lub wykonawcami woli psychopatów, gdyż po opublikowaniu mojego artykułu "Prosta konstrukcja życia i śmierci" długo pokazywali, że opartych na rozumie jest tylko 9 osób z Polski. 6 ze Stanów Zjednoczonych i jedna z Niemiec. Później pokazywali że tylko ludzie z Polski mają rozum, ale przedstawiane przez nich dane są dowodami na to, że oni oszukują bo najpierw pokazują Polaków czytających moje artykuły a później wymazują, że tych ludzi czytających jest mniej. Mózg prawidłowo wykazuje myślenie oparte na kłamstwie na braku rozumu. Na Twitterze jest lepiej, gdyż pokazują ludzi mędrców. Ci ludzie mędrcy to Genetycy, Bioinformatycy, Fizycy, znawcy Anatomii. Są też naukowcy którzy mówią, że są genetykami bioinformatykami. fizykami i znawcami anatomii, ale anatomii zmienionej gdyż opartej na braku rozumu. Naukowcy zajmujący się zmienioną anatomią nie mają twarzy mędrców jakie mają ludzie jacy są Obserwatorami u mnie na Twitterze i na Blogu. Odkryłam, że Platon mówi prawdę mówiąc, że dowiedział się od Sokratesa, a Sokrates od Solona, że Wielcy Egipcjanie pochodzili z zatopionej Atlantydy, a odkryłam to po tym, że Sfinks ma ludzką rozumną twarz. Albert Einstein o energii opartej na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach mówi, że jest pewny co do ich głupoty i że na tej energii opartej na głupocie też grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Natura jaką ludzie nazwali Podświadomością oparta jest na rozumie, a energia oparta na rozumie głupich usuwa. Śmierć jest oparta na braku rozumu. Podświadomość oparta jest na energii życia opartej na rozumie.
Moje odkrycia wysyłam do ludzi nauki, ale oni milczą. Ludzie którzy mają rozum nie milczą tylko odważnie wchodzą u mnie na Twitterze i Blogu jako Obserwatorzy. Genomics Top News który jest u mnie jako Obserwator na Twitterze oddziela genetykę od schizofrenii, a to jest dowodem na to, że mamy takie same myślenie. Genetyka jest oparta na rozumie, a schizofrenia na braku rozumu.

                                                                                                  Barbara Paul
                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz