piątek, 15 kwietnia 2016

WYKONYWANIE WOLI CZŁOWIEKA TO WYKONYWANIE WOLI OSZUSTA

Mózg wykazuje wykonywanie woli człowieka, że te słowa są do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że narzucone słowa są do oszukiwania. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że to od wykonywania czynności na woli człowieka i że ten człowiek posługuje się słowami do oszukiwania.
Odkryłam, że wolę Stwórcy wykonują uczciwi ludzie, a wolę człowieka lub ludzi wykonują nieuczciwi ludzie. Odkryłam, że władza i kościół są oparte na słowach do oszukiwania. Wiara w Boga to słowa do oszukiwania. Władza to wykonywanie woli oszusta lub oszustów. Zatem odkryłam, że anatomia zmienia się od wykonywania czynności na słowach do oszukiwania. Anatomia jest oparta na słowach do uczciwego postępowania. Przed chwilą zauważyłam, że jako Obserwator wszedł u mnie na Twitterze kolejny Obserwator zajmujący się Genetyką i jest to GeneticsTopNews. GeneticsTopNews zajmuje się schizofrenią i Genetyką. To prawidłowe oddzielenie schizofrenii od Genetyki, gdyż schizofrenia jest oparta na słowach do oszukiwania, a Genetyka na słowach do uczciwego postępowania. W mojej drugiej książce pt."Rozwój doskonały" którą wydałam w roku 2005 mam w ramkach napisane, że nasza natura jest oparta na właściwym postępowaniu i że to właściwe postępowania nikogo nie krzywdzi. W mojej pierwszej książce pt. "Nasza Boskość" piszę, że podświadomość jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie na jakim postępuje się uczciwie. W moim występowaniu przed sądami zwracam nie raz uwagę na dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" które mówią, że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało sprawy w sądach, a ja w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy roku 2004. Ja wskazuję, że ludzie w ustanowionym prawie piszą, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, a ludzie są oparci na myśleniu opartym na prawdzie. Od kiedy zaczęłam pisać do sądów, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi opierając się na naszej naturalnej uczciwości to wtedy wiemy kto jest złodziejem, to NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja wskazuję, że sądy i osoba występująca przed sądem opierają się na myśleniu i że ja mam wygrane wszystkie sprawy dokąd się nie przyznałam, że opieram się na prawdzie. Ja wskazywałam do sądów na odkrycie naukowe które pokazuje, że mózgi są zaburzone narzuconymi słowami i problemami. Teraz widząc sprzeciw Trybunału Konstytucyjnego w Polsce na słowa władzy mam nadzieję, że ten sprzeciw Trybunału jest na słowa do oszukiwania. Wskazuję, że nic innego nie jest przyczyną zaburzenia człowieka poza słowami do oszukiwania. Wskazuję, że umysłowa choroba jaką to podstawową chorobą umysłową jest schizofrenia to umysł oparty na słowach do oszukiwania. Wskazuję, że wielki morderca milionów ludzi Adolf Hitler był chory na schizofrenię. Nie mam najmniejszych wątpliwości co do choroby schizofrenii wszystkich ludzi władzy, gdyż władza jest oparta na słowach do oszukiwania i ci ludzie mają zawsze broń do zabijania ludzi.
Wskazuję na mózg, który robi sprzeciw na narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów które są słowami do oszukiwania. Ludzie władzy nazwali myślenie do oszukiwania prawem dla psychiki opartej na uczciwości, a czym stosują na niej przemoc polegającą na wymuszaniu od psychiki służenia oszustom. Wskazuję na częste powtarzanie przez papieży i innych ludzi kościoła i ludzi władzy, że człowiek ma służyć, a ja wskazuję, że człowiek na słowach opartych na prawdzie jest wolny. Wskazuję na różny stan ludzi oszustów z których wielu już napada na psychikę i gwałci ją i morduje. Wskazuję, że ustanowione prawo przez ludzi jest oparte na nazwaniu prawem słów do oszukiwania. Wskazuję, że ludzie kościoła biorą od ludzi władzy pieniądze pochodzące ze stosowania przemocy na psychice. Wskazuję, że ludzie kościoła rozgrzeszają ze słów do oszukiwania. Człowieka który nie oszukuje nie ma z czego rozgrzeszać. Ludzie oszuści doprowadzili wszystkich ludzi do cierpienia i śmierci i wyniszczyli wiele stworzeń jakie żyły w naturze, a teraz Naukowcy mówią, że nie ma już możliwości utrzymania życia na ziemi. Wskazuję na słowa Alberta Einsteina który mówi, że energia jaka grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja w zupełności zgadzam się z Albertem Einsteinem i dodaję, że te sposoby myślenia ludzi i szczególnie w rządach to sposoby oszukiwania ludzi. Na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu wszyscy byliśmy zdrowymi i szczęśliwymi ludźmi.
Wskazuję, że w stanie natury ludzie wykonywali wolę Stwórcy, a teraz wykonują wolę ludzi oszustów, którzy ich okradają, znęcają się na ich psychice i zabijają na organizowanych przez nich wojnach.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz