niedziela, 17 kwietnia 2016

NARZUCONA WOLA JEST OPARTA NA SŁOWACH DO OSZUKIWANIA

Psychika i ciało są oparte na wyrażanej przez człowieka woli. Człowiek wyraża swoją wolę przy pomocy wypowiadanych słów. Słowa na jakich oparta jest psychika i ciało to słowa oparte na prawdzie. Inne słowa mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że te rozbieżne cele to wypowiadane słowa inne jak są w naturze mózgu. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i utworzonym na narzuconych słowach organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ja odkryłam, że narzucone słowa są do oszukiwania i że Jezus wystąpił przeciwko ludziom oszukującym ludzi przy pomocy słów. Teraz odkryłam, że natura mózgu odrzuca narzucone słowa, że są do rozbieżnych celów i że człowiek na tych narzuconych słowach ma w sobie systemy neurologiczne o których Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Ja odkryłam, że ludzie na tych systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach mają w sobie zakrzywienie w energii i takie samo zakrzywienie w energii odkrył Albert Einstein we wszechświecie i też mówi, że to zakrzywienie jest oparte na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Albert Einstein odkrył, że na tych sposobach myślenia ludzi jest oparta energia śmierci, a ja odkryłam, że na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach w mózgu w człowieku jest energia śmierci. Odkryłam, że śmierć jest oparta na słowach do oszukiwania. Odkryłam że zrównoważona energia na jakiej stworzony jest człowiek jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Odkryłam, że człowiek wprowadził siebie w energię śmierci naruszeniem energii na jakiej oparte jest życie. Prawo ludzi jest oparte na słowach do oszukiwania. Ludzie wykonujący prawo ludzi są wykonawcami słów do oszukiwania. To wykonywanie słów do oszukiwania zmieniło psychikę i ciało człowieka. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że na słowach do oszukiwania. Odkryłam, że na słowach do oszukiwania powstali ludzie ze zmienioną psychiką i są to ludzie złoczyńcy jacy są psychopatami, i są to ludzie służący złoczyńcom którzy z czasem są ofiarami, gdyż ich ciało umiera na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. Ludzie kościoła narzucili myślenie do oszukiwania przy pomocy słów którymi mówią, że wierzą w Boga. Psychika i ciało są oparte na wypowiadaniu słów Boga, a ludzie kościoła mówią, że wierzą w Boga. Na słowach opartych na wierze, czyli na kłamstwie wszystkie ciała ludzi są chore, a człowiek umysłowo chory. Mózg odrzuca narzucone słowa na umysł oparty na braku rozumu na jakich to słowach psychika i ciało są chore na złej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach do oszukiwania. My wszyscy naturalnie jesteśmy uczciwymi ludźmi. Słowa do oszukiwania trzeba wymyślić. Człowiek który oszukuje to nikczemny człowiek. Psychika i ciało są oparte na wiedzy opartej na prawdzie jaka jest w naturze mózgu. Ludzie oszuści zadali cierpienie i śmierć wszystkim ludziom którzy wykonują słowa do oszukiwania. Ludzie oszuści stosują na psychice przemoc wymuszaniem od niej uznawania za prawo słów do oszukiwania. Ludzie oszuści zadali cierpienie i śmierć prawie wszystkim stworzeniom na ziemi i doprowadzili do stanu, że Albert Einstein mówi, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę, a inni Fizycy mówią, że nie ma już możliwości utrzymania życia na ziemi.
Wybierani przez ludzi przywódcy władz i kościoła to przywódcy oparci na słowach do oszukiwania. Na słowach jakie są w naturze mózgu wszyscy ludzie posługują się takimi samymi słowami i wszyscy są wolnymi ludźmi. Wybierani przez ludzi ludzie oszuści zabrali ludziom wolność robiąc ich swoimi służącymi, których jak okradną to organizują wojny i ich zabijają.
Wszyscy ludzie mają chorą psychikę i chore ciała na słowach do oszukiwania przy pomocy których narzucają swoją wolę lub wykonują narzucaną wolę przez ludzi oszustów.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz