sobota, 30 kwietnia 2016

OSZUŚCI NIE MÓWIĄ DLACZEGO NIE PUBLIKUJĄ WSZYSTKICH MOICH ARTYKUŁÓW

Ludzie władzy mówią, że są uczciwymi, a moje artykuły oparte na odkryciach naukowych ukrywają. Nie opublikowali mojego kolejnego artykułu "Ludzie pozwolili ażeby kłamcy nazwali swoje myślenie prawem i wiarą w Boga". "Uczciwi", a ukrywają. To oszuści ukrywają. Oszust świadomie wymyśla słowa i narzuca je do wykonywania i śmieje się z wykonującego jego słowa mówiąc, że jest ciemny bo nie wie, że go oszukuje. Prawnicy pozwolili z siebie zakpić przez oszustów którzy wprowadzili słowa do oszukiwania jako naukę. Wielu prawników już wie ode mnie, że ci którzy nauczyli ich nazywania słów do oszukiwania prawem ukrywają moje artykuły, bo wchodzą do internetu i widzą, że nie ma artykułów które do nich przesłałam. Stwórca nie pozwala oszukiwać i wykazuje oszusta, że to nikczemny człowiek który ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. Wielu ludzi nauki pozwala z siebie kpić przyjmując pieniądze ukradzione ludziom. Złoczyńcy zaprowadzili ludzi nauki do Katynia w celu wymordowania ich. Wskazuję na odkrycie Alberta Einsteina które ludzie władzy ukrywają, że wykonywanie ich woli prowadzi ludzi na śmierć. Ludzie mają w naturze mózgu słowa na jakich jest oparta energia życia, a na wykonywaniu słów oszustów mają w sobie energię jaka ich prowadzi na śmierć. Ludzie oszuści wiedzą, że prowadzą ludzi na śmierć, a na co dowodem jest zwolnienie Dyrektorów z Departamentu Zdrowia, którzy reagowali na moje odkrycie myślenia jakie jest w naturze mózgu na jakim oparta jest anatomia. Dowodem jest spowodowanie, że Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania od czasu kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Dowodem jest nie ogłoszenie odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg robi sprzeciw na narzucane zachowania i że w człowieku są inne systemy neurologiczne na wypowiadaniu narzuconych słów. Dowodem jest nie reagowanie, że na narzuconych słowach jest zmieniona psychika na psychopatę i ofiarę.  Minęło ponad 2000 lat od czasu wskazania przez Jezusa, że ludzie narzucający słowa to mordercy, a ci mordercy do dzisiaj stoją na czele mienia Stwórcy i znęcają się na psychice stworzonej na wypowiadaniu słów jej Stwórcy.

                                                                                              Barbara Paul


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz