sobota, 16 kwietnia 2016

ENERGIA ŚMIERCI JEST OPARTA NA WYPOWIADANIU SŁÓW OPARTYCH NA KŁAMSTWIE

Odkryłam, że energia oparta jest na słowach i energia życia oparta jest na słowach opartych na prawdzie, a energia śmierci jest oparta na kłamstwie.
W stanie mózgu który nie zna słów wszystkie nasze organy funkcjonują na energii życia opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. W stan cierpienia i śmierci wprowadził człowiek siebie wypowiadaniem słów opartych na kłamstwie. Mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na innej energii i jest to energia śmierci. Wprowadzenie w siebie energii śmierci dokonuje uśmiercania poszczególnych narządów wprowadzając je na funkcjonowanie na energii opartej na kłamstwie. Mądry dr Deepak Chopra widzi, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja odkryłam, że ta zmora pamięci to słowa oparte na kłamstwie. Człowiek utracił radość życia i spędzanie szczęśliwego życia z powodu wymyślenia słów do oszukiwania lub zgodzenia się na wykonywanie słów opartych na kłamstwie wymyślonych przez innego człowieka lub innych ludzi. Wielu z ludzi tak dużo kłamało, że nabyli przekonań opartych na kłamstwie i utworzyli na nich inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy, gdyż oparte na kłamstwie. O stanie ludzi jako kłamców pokazuje wykazywanie na moim Blogu tylko niewielu ludzi, a my przecież jesteśmy stworzeni na słowach opartych na prawdzie. Kiedy odkryłam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon, a w Polsce zwolnili Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia, którzy reagowali na moje odkrycie myślenia opartego na prawdzie jakie odkryłam, że jest w naturze mózgu. Ludzie od momentu wypowiadania słów przebyli długą drogę oszukiwania ludzi aż słowa do oszukiwania nazwali prawem i różnymi rodzajami religii. Ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy, ale nikogo z nich nie znalazłam ażeby zgadzały mu się słowa Boga. Jesteśmy stworzeni na wypowiadaniu słów Boga, a ludzie religii mówią, że wierzą w Boga. Ta droga od wypowiadania słów Boga do przejścia na wiarę w Boga to droga oparta na wypowiadaniu słów opartych na kłamstwie. Ludzie od niepamiętnych czasów walczą o wolność, a wolność jest oparta na słowach, a nie na zabijaniu ludzi. Ludzie na słowach jakie są w naturze mózgu są wolnymi ludźmi. Ludzie znaleźli się na złej energii wchodząc w słowa oparte na kłamstwie i na tej złej energii stali się złymi ludźmi walczącymi ze sobą. Ludzie którzy mają rozum nie mają w sobie złej energii i z nikim się nie biją. Wybierani ludzie przez ludzi na przywódców można zauważyć, że ich pierwszą czynnością jest oglądanie ile jest broni do zabijania ludzi i ogłaszanie się przez nich naczelnikami sił zbrojnych. Dla ludzi którzy wypowiadają prawdę jest to ohydne. Walczą ze sobą ludzie kłamcy. Na słowach na jakich jesteśmy stworzeni ludzie są wolnymi ludźmi. Dzisiaj widzimy ludzi wołających do wybranych przez nich ludzi o wolność, a ludzie oddali im swoją wolność postanowieniem o wykonywaniu woli kłamców. Z kłamcą się nie walczy tylko nie wykonuje jego słów. Ja też weszłam w wykonywanie czynności na prawie ludzi, ale nic mi się to prawo nie zgadzało. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i uznałam, że na pewno Sędziowie chcą ażeby ludzkie problemy były rozwiązane i zaczęłam dopisywać na skargach, że na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie rozwiązuje się wszystkie problemy ludzi. Wtedy okazało się, że zostałam oskarżona o nie posługiwanie się myśleniem władzy. Zorientowałam się wtedy o co chodzi i napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa. Jezus został ukrzyżowany na mówienie prawdy. Ci którzy ukrzyżowali Jezusa powiedzieli do Niego, że na Jego mieniu wprowadzili prawo oparte na kłamstwie. Stojący na czele wymiaru sprawiedliwości Piłat powiedział do Jezusa, że zapyta ludzi czy chcą ażeby skazać na śmierć bandytę Barabasza czy Jezusa który nie zrobił nic złego, a ludzie wołali, że skazać na śmierć Jezusa. Piłat mówił o większości głosów, a ja mówię, że ażeby wydawać decyzje o nie swoim świecie to trzeba być oszustem.
Ludzie opierają się na słowach i ludzie wypowiadający słowa oparte na prawdzie nigdy nie wydadzą wyroku śmierci. Ludzie nie mają prawa do wydawania wyroków w sprawie ludzi. To co ludzie dobrzy robią to wymagają od człowieka który uczynił zło naprawienia uczynionego zła. Naprawienie uczynionego zła powoduje, że ten komu uczyniono zło przestaje cierpieć, a ten kto oszukał przestaje być złoczyńcą. Wskazuję, że energia oparta jest na słowach i że energia zmienia się wraz z narzuceniem słów i wykonywaniem narzuconych słów. To co ludzie złoczyńcy zrobili to energia śmierci na jaką wskazuje Albert Einstein, ale i inni Fizycy. Albert Einstein wie, że ta energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i dodaje, że szczególnie w rządach. Albert Einstein dobrze domyśla się, że energia życia jest oparta na słowach Boga, gdyż pisze, że chciałby poznać myśli Boga.
Każdy z nas raczej wszedł w słowa oparte na kłamstwie i najbardziej przez ludzi łobuzów wymuszających od psychiki uznawania za prawo myślenia opartego na kłamstwie. Ludzie wypowiadający słowa oparte na kłamstwie to ludzie przemocy i stosują oni przemoc na ludziach wymuszaniem od ludzi wykonywania ich opartego na kłamstwie myślenia. Ja przez wszystkie lata robiłam sprzeciw na ustanowione prawo i wskazywałam, że ludzie na nim cierpią. Widziałam, że ludzie chcą wykonywania kłamstwa i w końcu napisałam do moich klientów, że na kłamstwie zmienia się anatomia i ja rezygnuję z prowadzenia działalności. Ja wykonywałam tak czynności, że nie wykonywałam kłamstwa a to przyczyniało się do tego, że moi klienci nie byli okradani. Kiedy zobaczyłam, że chcą wykonywania kłamstwa to postanowiłam zrezygnować gdyż pomyślałam, że jeszcze kiedyś mnie oskarżą o to, że nie postępuję zgodnie z kłamstwem. Do Sądów pisałam ażeby przysłali mi dokument na prawo do mnie opartej na prawdzie od ludzi władzy opartych na kłamstwie. Nigdy mi nie przysłali tego dokumentu, a ja wskazuję, że słowa oparte na kłamstwie w mózgu są a na nich energia śmierci. Z Departamentu Zdrowia raz się doczekałam reakcji na słowa oparte na prawdzie od Dyrektorów jacy tam byli w roku 2011, a od innych przedstawicieli otrzymywałam do spamu odpowiedź na moje przedstawianie odkryć naukowych, że wykonywanie prawa ludzi i kościoła dokonuje uśmiercania życia.
Odkryłam, że uśmiercania życia chcą psychopaci. Psychopata jest oparty na słowach opartych na kłamstwie. Psychika jest oparta na słowach opartych na prawdzie i jest zmieniona na psychopatę na słowach opartych na kłamstwie. Odkryłam, że wykonywanie przez ludzi czynności na słowach opartych na kłamstwie tworzy ludzi psychopatów. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że ta anatomia zmienia się na psychopatów którzy chcą znęcać się na psychice.
Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć, a ja odkryłam, że wiedział, że ludzie oparci na kłamstwie są psychopatami którzy chcą uśmiercać życie. Ja też doskonale to widzę. Gdyby ludzie nie byli psychopatami którzy chcą uśmiercać życie to na moim Blogu i na Twitterze byłyby miliardy ludzi cieszących się, że odkryłam energię życia, że jest oparta na wypowiadaniu prawdy.
Ludzie chcą żyć, ale wymuszać od ludzi pieniędzy i seksu. Ludzie wymyślają leki ażeby przedłużać życie, a ja mówię, że nie ma leku na energię śmierci. Dr Deepak Chopra bardzo dobrze widzi, że wyleczenie jednego raka nic nie daje, gdyż po wyleczeniu jednego raka pojawia się on w innym miejscu ciała i jest równie groźny. Ja mówię, że tak jest z powodu przejścia energii opartej na kłamstwie w inne miejsce ciała. To co dobrego robią leki to przywracanie świadomości jaką ludzie tracą w wyniku wypowiadania słów opartych na kłamstwie. Przywracanie świadomości daje możliwość przywracania się na słowa oparte na prawdzie, ale to co widzimy, że robi medycyna to każe wykonywać wolę kłamców i psychika dalej jest nienormalna.  

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz