piątek, 22 kwietnia 2016

LUDZIE WŁADZY I KOŚCIOŁA NIE MÓWIĄ JAKI SKONSTRUOWALI MÓZG OPARTY NA ICH MYŚLENIU

Ludzie władzy i kościoła ustanawiają reguły dla ciała, a nie przedstawiają skonstruowanego przez nich mózgu na jakim ma działać to ciało. Ciało działa na mózgu, a Ten Kto skonstruował mózg wykazuje narzucone słowa na braku rozumu. Ludzie władzy i kościoła powinni przedstawić, że to skonstruowany przez nich mózg dla ludzi. Ludzie ustanowili dla ludzi prawo i powinni pokazać, że to prawo jest oparte na skonstruowanym przez nich mózgu. Ludzie kościoła powinni przedstawić ludziom, że ich mózg jest skonstruowany na myśleniu na jakim ludzie wierzą w Boga. Ja na mózgu jaki mam wypowiadam słowa Boga a zatem to On jest konstruktorem mojego mózgu. Ja nie wypowiadam słów ludzi władzy i kościoła, a oni mówią, że dla mnie i dla mojego ciała ustanawiają reguły. Ludzie władzy i kościoła powinni powiedzieć dlaczego ja nie wypowiadam ich słów na których mówią, że ma funkcjonować moje ciało. Moje ciało jest oparte na mózgu jaki mam a Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły. Zatem ludzie władzy i kościoła powinni przedstawić ludziom dowody na to, że to ich zapisy i reguły są w kodzie genetycznym. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a zatem ludzie władzy i kościoła powinni wskazać kto na ich mózgu i ciele wykonuje czynności przez kogo zmieniła się przez nich skonstruowana anatomia.
Ludzie prowadzący mojego Bloga pokazują, że ludzi opartych na mózgu opartym na rozumie o jakim piszę prawie nie ma, a więc powinni przedstawić mózg skonstruowany przez ludzi którym nie zgadza się mózg o jakim piszę i o jakim mówią odkrycia naukowe. W programie "Zagadki wszechświata" prowadzący go mówi, że mózg powstał po to ażeby nas oszukiwać a zatem powinien pokazać mózg oparty na myśleniu ludzi władzy i kościoła i przedstawić, że skonstruowany przez nich mózg nie jest mózgiem oszustów. Naukowcy tak myślący powinni poznać myślenie ludzi zapisane jako prawo ludzi i kościoła i zobaczyć czy ludzie którzy to prawo ustanowili oszukują ludzi czy nie. Ja wiem, że ludzi których broniłam przed sądami zgodnie z tym prawem okradziono, a zatem mózg oparty na myśleniu jakie jest zapisane, że to prawo ludzi to mózg złodziei. Tego mózgu ludzie władzy i kościoła nie pokazują przez nich skonstruowanego, a odkrycia naukowe o mózgu jaki w ludziach jest mówią, że ten mózg wykazuje, że wkradali się do niego ludzie wypowiadający inne słowa. Ja odkryłam, że te inne słowa to słowa złodziei i bandytów i że Ten Kto robi sprzeciw w mózgu na ich słowa wykazuje ich że są złodziejami i bandytami ze zmienioną energią na słowach do oszukiwania.
Na regułach i zapisach jakie są naturze mózgu psychika i ciała są zdrowe, a człowiek ma rozum, a na myśleniu jakie mózg odrzuca wszystkie psychiki i ciała leżą chore w szpitalach na całej ziemi i każdego dnia jest pełno nieszczęść opartych na złej energii opartej na myśleniu ludzi oszustów i złoczyńców.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz