sobota, 16 kwietnia 2016

ENERGIĘ W CZŁOWIEKU ZMIENIAJĄ WYPOWIEDZIANE SŁOWA INNE JAK SĄ W NATURZE MÓZGU

Słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to słowa jakie stały się przyczyną powstania w człowieku energii opartej na tych słowach do rozbieżnych celów. Te słowa do rozbieżnych celów to słowa do czynienia zła i na nich powstała w człowieku zła energia jaka jest w systemach neurologicznych o jakich Naukowcy odkryli, że zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami. Wskazuję, że to wypowiedziane słowa oparte na kłamstwie wytworzyły w człowieku złą energię na jakiej stał się człowiekiem złym. Na energii opartej na prawdzie człowiek jest człowiekiem dobrym. Ja napisałam tysiące stron na energii opartej na prawdzie gdyż chcę dobra dla ludzi, a ludzie prowadzący Bloga chcą zła dla ludzi i wymazują ludzi wchodzących na mojego Bloga i oszukują, że mało kto czyta. Jest to dowód, że ludzie oszukujący są ludźmi złymi i chcą zła. Człowiek po to wymyśla słowa oparte na kłamstwie ażeby uczynić zło. W miarę powtarzania słów opartych na kłamstwie człowiek staje się coraz większym złoczyńcą który chce czynić zło. Żołnierze przyjeżdżają z wojen psychicznie chorzy, a jak dalej idą zabijać ludzi to zmienia się w nich psychika na psychopatów którzy chcą już czynić zło. Ludzie władzy i kościoła mają zawsze broń do zabijania ludzi i mają pieniądze na tą broń zabrane ludziom przy pomocy wymuszania od ludzi wykonywania myślenia opartego na kłamstwie. Ludzie kościoła rozgrzeszają z czynienia zła, a zatem obchodzi ich złoczyńca, a nie cierpiący człowiek któremu złoczyńca wyrządził krzywdę. Ludzi władzy nie obchodzi cierpiący człowiek tylko pieniądze jakie mają ludzie. Wypowiadanie przez ludzi słów opartych na kłamstwie zrobiło ludzi złoczyńcami. Złoczyńcy się kłócą o słowa przy pomocy których oszukali. Ja nie kłóciłam się z organami skarbowymi i ZUS i nie kłóciłam się przed sądami, a jasno wskazywałam i wskazuję na słowa kłamcy przy pomocy których okradł. Ludzie żyją od dawna, gdyż wielu przychodzi na świat z przekonaniami opartymi na kłamstwie i tak jak Andreas Brevik opracowują wymordowywanie ludzi. Drugi Pilot z Lufthansy opracował zabicie ponad 150 ludzi lecących samolotem. To ludzie kłamcy którzy ustanowili prawem słowa oparte na kłamstwie i ludzie kościoła przyczynili się do powstawania ludzi złoczyńców. Na słowach Stwórcy mamy silne przekonania oparte na prawdzie. Mnie się nie zgadzały słowa zapisane w ustanowionym przez ludzi prawie i nie mogłam znaleźć ludzi którym też by się nie zgadzały. Wielu z ludzi mówi, że im się zgadzają słowa jakie mówię i dodają, że nie wiedzą dlaczego przechodzą na inne słowa. Ja mówię, że inne słowa ma w sobie kłamca. Sędziom w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie też zgadzały się moje słowa, gdyż wszystkie sprawy mam wygrane i Sędziom w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Olsztynie też zgadzały się moje słowa gdyż mam wygrane tam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004. Ja chciałam dobra i zaczęłam dopisywać w skargach, że wszystkie problemy ludzi się rozwiąże posługując się słowami opartymi na prawdzie, a wtedy okazało się, że Sędziowie znają też słowa oparte na kłamstwie i wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja nie znam  myślenia opartego na kłamstwie i nie chciałam go wykonywać i to mimo to, że mogłam żyć luksusowo gdyż wiedziałam, że w ustawach nic się nie zgadza i można wygrywać. Wskazuję ludziom zajmującym się Genetyką jakimi ludzie są kłamcami. Genetyka jest oparta na prawdzie. Tym co zaburza genetykę jest energia oparta na kłamstwie. Medycyna wie, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby i np. w schizofrenii najczęściej choroba pojawia się w wieku około 25 lat. Ja mówię, że genetyka nie jest oparta na schizofrenii. Na schizofrenii jest oparta umysłowa i psychiczna choroba, a genetyka jest oparta na umyśle na jakim człowiek jest świadomy, gdyż oparty na rozumie. Ludzie chorzy na schizofrenię mają umysł nieświadomy. Ludzie w stanie mózgu który nie zna słów mają tylko umysł świadomy. Umysł nieświadomy jest oparty na wypowiadaniu innych słów jak słowa na jakich oparty jest umysł świadomy. Jezus musiał mówić, że stworzył nas na prawdzie i na energii miłości, a ludzie władzy i kościoła mówią, że nie wiedzą co to jest prawda i ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości. Ludzie kościoła mają napisy na obrazach z Jezusem, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Ludzie kościoła mówią, że Bóg kocha swoje stworzenia i im przebacza, a ja mówię, że kochanie jest oparte na prawdzie i my wszyscy jesteśmy stworzeni na słowach Stwórcy wypowiadającymi prawdę i mamy w sobie energię miłości. Człowiek który wypowiada słowa Boga ma w sobie taką samą energię miłości jak Bóg. Wszystkie stworzenia mają taką samą energię jak Bóg. Inna energia pochodzi od ludzi złoczyńców którzy wymyślili słowa do oszukiwania opartej na prawdzie psychiki stworzonej przez Boga. To prawidłowo skonstruowany człowiek, który nabywa energii opartej na kłamstwie na jakiej jest człowiekiem czyniącym zło. W energii opartej na kłamstwie nie ma miłości bo złoczyńca nie ma miłości.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz