czwartek, 21 kwietnia 2016

GRAWITACYJNA SIŁA POWSTAJE Z POWTARZANIA MYŚLENIA

W naturze mózgu mamy myślenie oparte na prawdzie i na nim energię życia. Na wykonywaniu czynności na energii opartej na prawdzie oparta jest grawitacyjna siła życia. W naturze wszechświata istnieje tylko grawitacyjna siła życia. Wszystkie stworzenia w naturze wszechświata są grawitacyjnymi siłami życia.  Te stworzenia jakie są grawitacyjnymi siłami życia wykonują czynności na energii opartej na rozumie w mózgu który nie zna słów. Rozum w mózgu który nie zna słów oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie. Ten mózg oparty na prawdzie Naukowcy odkryli w roku 2006, ale nie widzę nikogo poza mną kto mówiłby o tym odkryciu, które mówi, że jesteśmy stworzeni prawdomównymi. To co mówią dziennikarze o tym odkryciu to, że ten prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce. Dziennikarze ci nie mówią skąd ludzie znają inne słowa jak są w naturze mózgu.
Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi że ten prawdomówny mózg robi sprzeciw na słowa jakie wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Jest to dowód na to, że ten prawdomówny mózg robi sprzeciw na kłamstwo. Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami wykazywanymi przez mózg zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych ludzie wykonują myślenie oparte na kłamstwie. Napisałam tysiące pism przez wiele lat, że władza jest oparta na kłamstwie i nie znalazłam nikogo kto z ludzi władzy mówiłby nie oszukujmy ludzi. To co można usłyszeć od ludzi władzy to słowa usłyszane od Pana Jacka Kurskiego, że ciemnota to kupi. Odkryłam, że prawdą jest, że na wykonywaniu myślenia opartego na kłamstwie powstaje ciemny człowiek. Ten ciemny człowiek po wykonywaniu odpowiednio długiego czasu kłamstwa idzie i nie wie dokąd idzie.  Odkryłam, że ludzie opracowujący kłamstwo są świadomymi oszustami. Oszukiwanie ludzi trzeba opracować przy pomocy kłamstwa. Iwan Pawłow opracowywał sposoby oszukiwania psa i do momentu aż zobaczył, że w psie zmieniła się energia i pies zaczął wykonywać myślenie oszusta. Od bardzo dawna piszę że tak samo jest u ludzi, że wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie powoduje, że w ludziach zmienia się energia i idzie za oszustem do obozów koncentracyjnych na śmierć. Napisałam tysiące psim do ludzi władzy, do ludzi wymiaru sprawiedliwości, do ludzi kościoła, do dziennikarzy, do reżyserów, do aktorów, do Ministerstwa Zdrowia, do ludzi mówiących, że są ludźmi kultury, do psychiatrów, do psychologów, do ludzi medycyny i tylko dwóch ludzi zareagowało na moje odkrycie myślenia opartego na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Widzę na twitterze Obserwatorów u mnie, że im się zgadza myślenie oparte na prawdzie i wielu spośród nich to Genetycy, znawcy Anatomii, Biolodzy, Bioinformatycy, Fizycy. Maleńko tych ludzi tak jak oparty na rozumie Albert Einstein który mówi że zła grawitacyjna siła jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja piszę o tym, że na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu ludzie uczciwie wobec siebie postępują, a na myśleniu władzy ludzie mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że psychika ma wykonywać  myślenie oparte na kłamstwie, a to oszukiwanie widać, że dla ludzi jest normalne. Dla mnie nie było normalne gdyż widziałam, że ludzie cierpią od wykonywania myślenia opartego na kłamstwie i piałam o tym, ale to nikogo nie obchodziło. W programach telewizyjnych jak m.in. wczoraj w "Świat się kreci" mówią o uczniach stosujących przemoc na innych uczniach i że wielu z tych uczniów popełnia samobójstwo, a ja piszę do dziennikarzy, że przemoc jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie i że na nim oparta jest władza, wymiar sprawiedliwości i kościół, a oni na to milczą. Dostają pieniądze od ludzi władzy stosujących przemoc na psychice i dlatego milczą. Kiedy przyznałam się, że wygrywam sprawy w sądach opierając się na prawdzie to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Zaczęłam pisać do ludzi nauki o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że to Stwórca mózgu robi sprzeciw na słowa oparte na kłamstwie i w końcu uznałam, że dobrze, że ludzie nauki do których piszę nie piszą do mnie, że im się nie zgadza to co piszę. Ja wskazuję, że na energii opartej na kłamstwie oparta jest śmierć, a Ministerstwo Zdrowia na to napisało mi odpowiedź do spamu i tylko słowa z poważaniem Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że to słowa oparte na kłamstwie to przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon, a w Polsce zwolnili Dyrektorów w Departamencie Zdrowia którym zgadzało się  moje odkrycie, że życie jest oparte na systemach neurologicznych opartych na prawdzie. Nowa Dyrektor napisała do mnie, że jej się zgadza funkcjonowanie człowieka na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Odkryłam, że ludzie są przerażająco wielkimi kłamcami, a kłamca to złoczyńca.  Kłamcy obiecują ludziom, że wymyślą ażeby człowiek żył na kłamstwie i mówią o nanorewolucji na jakiej wybudują człowieka przyszłości na protezach. Nie dodają, że będzie to oszust.
Albert Einstein bardzo dobrze widzi, że zła grawitacyjna siła oparta jest na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Rządy są oparte na kłamstwie i mówią do ludzi, że mają do nich prawo. Ludzie funkcjonują na mózgu, a mózg wykazuje ludzi którzy mówią, że mają prawo do ludzi, że to oszuści. Większość z ludzi zgodziła się na przyznanie do siebie prawa ludziom oszustom i wykonują myślenie oparte na kłamstwie na jakim nabywają złej grawitacyjnej siły jaka uśmierca ich życie. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja napisałam tysiące pism, że to na kłamstwie i jest cisza. Widziałam nie raz u mnie na Twitterze ludzi przyznających Nagrody Nobla, widziałam tam Papieża, Pana Baracka Obamę, Pana Donalda Tuska, Pana Radosław Sikorskiego, Pana Janusza Palikota, Pana Andrzeja Dudę, i wielu innych ludzi władzy i dziennikarzy jak czytali mój artykuł o przebudowanych u ludzi mózgach na myślenie oparte na kłamstwie. Po czytaniu tego artykułu można było usłyszeć powtarzane przez Papieża słowa, że człowiek ma służyć. Pies Iwanowi Pawłowowi też zaczął służyć na wykonywaniu myślenia opartego na kłamstwie. Ludzie kościoła mówią, że wierzą w Boga, a to inne słowa jak słowa Boga. Bóg nas nie stworzył na wierze w Niego tylko na wypowiadaniu Jego słów.
Wskazuję dla ludzi, że na wypowiadaniu kłamstwa tworzy się w nich grawitacyjna siła która dokonuje ich uśmiercania. Grawitacyjna siła śmierci tworzy się z energii opartej na kłamstwie. Albert Einstein bardzo dobrze widzi, że ta zła grawitacyjna siła jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Ja mówię, że grawitacyjna siła życia nie jest oparta na sposobach myślenia Stwórcy, gdyż nie jest On oszustem. Myślenie Boga na jakim oparta jest grawitacyjna siła życia to myślenie oparte na prawdzie na jakim oparta jest energia oparta na prawdzie. Ludzie mówią, że wybudowali niby niezatapialny statek jakim był Titanic, a on utonął. Byli na nim bogacze i można by zbadać na jakim myśleniu zdobyli to bogactwo. Na złą grawitacyjną siłę człowiek nie ma siły i ona prosto płynęła do zderzenia się z górą lodową jaka dokonała uśmiercenia ludzi z grawitacyjną siłą śmierci. Ludzie którzy lecieli do Smoleńska samolotem to byli ludzie którzy kłamali, że mają prawo do ludzi i do ich pieniędzy i powstała z ich myślenia potężna grawitacyjna siła śmierci która ich uśmierciła. Fala Tsunami zbiera się i zbiera w potężną niszczącą siłę pochodzącą od ludzi wypowiadających słowa oparte na kłamstwie. Natura jest oparta na energii miłości, a w Tajlandii matki stoją ze swoimi kilkunastoletnimi córkami i dają je na seks za pieniądze od bogaczy którzy przyjechali na ten seks. Huragany i powodzie są oparte na grawitacyjnej niszczącej sile pochodzącej od ludzi kłamców. Powietrze w stanie natury jest oparte na grawitacyjnej sile życia i zmieniło się to powietrze na grawitacyjną siłę śmierci wytworzoną energią opartą na kłamstwie jaką mają w sobie ludzie. Ludzie są takimi oszustami, że oszukiwanie uważają za normalne i nazwali je na ziemi innym prawem jak prawo Stwórcy. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a jak ja odkryłam, że myślenie oparte na kłamstwie też jest przekładem myślenia na czynności organizmu to milczą. Jest to dowód przebudowanych ludzi na kłamców. Kłamca nie ma swojego mózgu, a mózg odrzuca myślenie kłamcy na energię opartą na kłamstwie i na niej tworzy się w człowieku grawitacyjna siła śmierci. Ludzie zamiast wyrzucić przychodzącego do niego kłamcę który mówi, że ma do niego prawo i do jego mienia to pozwalają się zamknąć w kajdanki przez oszustów którzy mówią, że mają do nich prawo. Oszuści wchodzą do ludzkich domów jak do siebie a ludzie nie pytają ich o prawo do nich i do ich mienia. To bandyta mówi że ma prawo do człowieka, gdyż słowami opartymi na kłamstwie posługuje się bandyta i takim go wykazuje Stwórca na energii opartej na kłamstwie. Odkryłam sprawiedliwość Stwórcy jaką jest grawitacyjna siła oparta na myśleniu jakim posługuje się człowiek.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz