sobota, 16 kwietnia 2016

ENERGIA REALIZUJE DLA CZŁOWIEKA JEGO SŁOWA

W stanie mózgu który nie zna słów energia realizuje dla człowieka słowa jakie są w naturze mózgu. Jak człowiek zmienia słowa to energia realizuje dla człowieka narzucone przez człowieka słowa. Widać, że tak jest po systemach neurologicznych o których Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg narzuconymi zachowaniami i problemami. Jak człowiek chce być złodziejem to jest bo narzucił słowa do okradania i na nich jest złodziejem. Jak człowiek chce być mordercą ludzi to jest, gdyż zgodził się na naukę mordowania ludzi  u ludzi władzy. Ludzie władzy stali się mordercami na swoich decyzjach. Na tych swoich decyzjach patrzą czy mają broń do zabijania i z jakimi mordercami z innych krajów się połączyć. Jak człowiek chce być sługą złoczyńcy to jest bo wykonuje wolę złoczyńcy. Złoczyńcy na ziemi ustanowili prawem swoje słowa i ci którzy je wykonują cierpią i umierają. To ludzie wydali decyzje o wykonywaniu słów ludzi. Ludzie złoczyńcy jak wykorzystają ludzi którzy wykonują ich słowa to ich prowadzą do obozów zagłady, a albo na inną śmierć.
Naukowcy odkryli, że są systemy neurologiczne w człowieku jakie zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami, a ja odkryłam, że to słowa i że w człowieku są systemy neurologiczne jakie powstały na narzuconych słowach jakie zajmują się wykonywaniem narzuconych słów przez człowieka. Odkryłam, że systemy neurologiczne zajmujące się wykonywaniem słów jakie są w naturze mózgu wykonują dla człowieka to co Stwórca dla człowieka wprowadził do wykonywania przez energię jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy. Odkryłam, że w wyniku wypowiadania przez ludzi innych słów jak są w naturze mózgu powstała w człowieku energia jaka wykonuje dla człowieka jego słowa. Odkryłam, że energia oparta na słowach Stwórcy wykonuje dla nas dobro, z na słowach narzuconych przez człowieka energia wykonuje dla człowieka zło. Zatem odkryłam sprawiedliwość Stwórcy i Jego postanowienie, że człowiek ma mieć to co chce. Na myśleniu Stwórcy człowiek ma rozum, a na myśleniu narzuconym nie ma rozumu. To energia wykonała człowieka z brakiem rozumu wykonując jego decyzję. To na energii opartej na słowach narzuconych przez siebie człowiek idzie i nie wie dokąd. Na rozumie w mózgu człowiek wie dokąd idzie i wie co robi. To my decydujemy czy wejdziemy w związek oparty na miłości czy na narzuconych słowach. To my decydujemy czy będziemy żyli z oszustem jak się zmienił. To my chorujemy i umieramy na swoich decyzjach, gdyż na decyzjach Stwórcy jest tylko energia życia. Naukowcy odkryli, że kiedyś Stwórca miał we wszechświecie taki porządek, ze wszystko działało w sposób doskonały i Naukowcy mówią, że niby Stwórca był znudzony. Ja wiem, że człowiek oparty na porządku nie jest znudzony i do tego żyje w odczuwaniu wspaniałych emocji. Zawsze trzeba wykonywać czynności żeby utrzymywać porządek, żeby ugotować jedzenie, żeby zasadzić kwiatki, żeby wykonywać to co się lubi i wymieniać się z tym co wytworzyli inni ludzie. Od momentu w którym Stwórca dał ludziom możliwość wypowiadania słów Stwórca ma się czemu przyglądać tylu jest ludzi idiotów i pasożytów i bandytów, a znaleźć Kogoś kto wydaje decyzje takie jak Stwórca to szukać z przysłowiową świecą. Naukowcy odkryli, że człowiek jest w naturze przygotowany do wypowiadania słów  i widać to po odkryciach naukowych, że mózg oddziela stan oparty na słowach Stwórcy od stanu opartego na słowach człowieka. Ja odkryłam, że na słowach Stwórcy jest we wszystkim doskonały porządek, a na myśleniu ludzi odkryłam, że złodzieje narzucają słowa a służący złodziei je wykonują. Albert Einstein też odkrył, że w naturze wszechświata jest uporządkowanie w energii. Ja odkryłam, że ludzie na wypowiadaniu narzuconych przez nich słów mają taki w sobie bałagan w energii, że nie można znaleźć ludzi ze stanem równowagi w energii jaki mieli w naturze. Albert Einstein łapie się za głowę widząc energię opartą na sposobach myślenia ludzi, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Naukowcy też widzą, że we wszechświecie jest oddzielona energia rzeczywista od nierzeczywistej. Ja odkryłam, że ta energia rzeczywista jest oparta na porządku opartym na myśleniu Stwórcy a energia nierzeczywista jest oparta na bałaganie w energii opartym na wymyślonym i narzuconym myśleniu przez ludzi. Ludzie mają nieszczęścia i śmierć na swoich decyzjach. Odkryłam, że energia zajmująca się słowami wypowiadanymi przez człowieka zmieniła go na tego kim jest jeśli wypowiada inne słowa jak słowa na jakich jest stworzony.
Odkryłam, że każdy jest energią opartą na słowach Stwórcy lub zmienionych na swoje. Odkryłam, że na słowach Stwórcy ludzie są mądrymi i inteligentnymi wykonującymi doskonałe rzeczy, a na narzuconych słowach są złodziejami rzeczy i pracującymi dla złodziei. Odkryłam, że na narzuconych słowach ludzie mają zmienioną anatomię na stan oparty na narzuconych przez nich słowach. Albert Einstein pokazuje, że ludzie na wypowiadanych przez nich słowach zaburzyli wszelki porządek w naturze i energia jaka wykonuje ich wolę dokonuje uśmiercania głupich.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz