wtorek, 17 października 2017

CZŁOWIEK JEST GŁUPI O WPROWADZONE DO MÓZGU SŁOWA

To mózg wprowadził słowa inne wypowiedziane przez człowieka na umysł na jakim człowiek jest głupi. Oszuści są świadomi narzucanych przez nich słów bo je wymyślają. Ja wskazuję, że  w miarę narzucania słów energia przejmuje nad oszustem władzę a co widzi Zygmunt Freud mówiąc, że to uraz psychiczny, a ja że to osiągnięty stan nieświadomy. Oszuści wiedzieli, że trzeba do mnie przyjść i zapytać kto reaguje na moje odkrycia. Oszuści usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów reagujących na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a na słowach narzuconych jest energia śmierci. Wskazuję oszustom, że mają te swoje myśli do oszukiwania w mózgu na jakim mają umysł oparty na braku rozumu i energię jaka oszusta uśmierca. Oszust postanowił uśmiercać ludzi nazwaniem jego słów prawem i wiarą w Boga, a jego słowa weszły do umysłu opartego na braku rozumu na jakim systemy neurologiczne oparte na słowach oszusta uśmiercają oszusta. Wskazuję, że oszust jest głupi i tak długo będzie głupi jak długo będzie miał w mózgu swoje słowa oparte na kłamstwie.
Kilka lat temu w jednej z gazet zobaczyłam artykuł zatytułowany "Przechytrzyć Boga". Wskazuję, że tak przechytrzyli, że nabyli głupoty opartej na słowach do oszukiwania i energii opartej na słowach do oszukiwania. Fizycy kwantowi są nimi jeśli wypowiadają słowa na jakich jest oparta energia kwantowa i oni dobrze widzą, że energia nie daje się oszukiwać. Ja wskazuję, że energia jaka nie daje się oszukiwać oparta jest na rozumie w mózgu który nie daje się oszukiwać bo słowa oszusta wprowadza na umysł na jakim jest głupi.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz