sobota, 21 października 2017

WILLIAM SZEKSPIR WIE DLACZEGO PYTA "KIM JESTEŚ"

Stworzył nas Stwórca na energii życia opartej na Jego słowach i dał nam możliwość wypowiadania słów. W naturze wszyscy wypowiadający takie same słowa z psychiką opartą na emocjach miłości a patrzy Stwórca na ludzi zmienionych na różnego rodzaju złoczyńców i wykonujących słowa złoczyńców. Ludzie narzucili myśli a wraz z nimi energię jaka zmieniła ich na wypowiadających słowa inne jak Stwórca. Złoczyńców mamy co nie miara i mają oni ustanowione ich słowa prawem i wiarą w Boga. Złoczyńcy mają różne partie i różne religie w zależności od rodzaju wymyślonych i narzuconych słów. Złoczyńcy mówią, że modlą się do Boga, ale nie do Tego Który ich stworzył, a do wymyślonego przez nich z energii opartej na wymyślonych słowach. Wymyślone słowa spowodowały, że ludzie przestali wiedzieć o co chodzi i chodzą do wróżbitów ażeby im powiedzieli co ich czeka. Wróżbita jeśli ma rozum to słyszy po wypowiadanych słowach z kim ma do czynienia i co jest skutkiem myślenia na jakim kłamca nie wie co go czeka. Otóż to co każdego czeka to energia zawarta w myślach. Energia zajmuje się wykonywaniem myśli w jakich jest zawarta. Napisałam ponad 5100 artykułów w których dowodzę, że energia zawarta w słowach Stwórcy to energia na jakiej się żyje i odczuwa miłość i że energia zawarta w słowach kłamcy to energia zadająca cierpienie wykonująca słowa kłamcy. Nie żyjący już Dziennikarz Pan Grzegorz Miecugow pisał do mnie, że to co piszę jest niepożądane i że jest przekonany, że to co piszę wszyscy wyrzucają do kosza na śmieci. Z Politechniki Gdańskiej otrzymałam wiadomość, że jak jeszcze raz do nich napiszę to ten ktoś wprowadzi zakaz przyjmowania na całej Politechnice  ode mnie e-maili. Na moim Blogu pokazują w tej chwili, że energią życia i emocjami miłości na słowach Stwórcy są zainteresowane trzy osoby. Z napisanych przeze mnie pism do Ministerstwa Zdrowia tylko dwóch ludzi napisało do mnie, że im się zgadzają moje słowa i przysłali mi na to pisma z wyrazami szacunku i uznania. Na odkryte przeze mnie w naturze mózgu słowa Stwórcy milczenie jest na moje ponad 5100 artykułów a co znaczy, że ludziom się zgadzają słowa jakie mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Odkryłam, że człowiek jeśli postanowi wykonywać słowa kłamcy to robi się głupi. Ja wskazuję ludziom, że na wypowiadaniu słów Stwórcy żyją, a oni do mnie piszą, że nie chcą o tym słuchać. Albert Einstein o tych słowach opartych na braku rozumu mówi, że to energia śmierci i że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ciekawe jak oni myślą, że wyjdą z tego stanu na jakim ich psychika jest głupia. Odkryłam, że ludziom stworzonym na rozumie zgadza się myślenie na jakim człowiek jest głupi.  Mózg odrzuca wypowiadanie innych słów na umysł oparty na innych słowach jak rozum i energię opartą na innych słowach jak rozum. Ludzie wypowiadający inne słowa jak Stwórca są przebudowani na energię odpowiadającą wypowiadanym przez nich słowom. William Szekspir utrzymuje rozum a co widać w jego dziełach opartych na jego myśleniu. Zauważa William Szekspir, że morderca potrafi się uśmiechać. Oparty na rozumie Fiodor Dostojewski nie potrzebuje badań laboratoryjnych ażeby wiedzieć kto jest mordercą. Ja nie potrzebuję badań laboratoryjnych ażeby wiedzieć, że słowa człowieka zapisane, że to prawo to słowa złodzieja. Wiem też, że człowiek który kocha nie chce człowieka kłamcy mimo, że go kocha. Kłamcę chcą prostytutki i kłamca chce prostytutki. Nasz Stwórca ogląda niezły cyrk oparty na zmienionej energii w ludziach. Ludzie na zmienionej energii wykonują słowa jakie mają w mózgu z nabycia. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie mówią, że to zmieniona energia w ludziach oparta na narzuconym myśleniu w mózgu na jakiej człowiek jest głupi. Ludzie kościoła mówią, że spodziewają się, że Stwórca ich zbawi z cierpienia i śmierci, a ja mówię, że Stwórca nie wprowadził ludzi w myślenie na jakim psychika i ciało cierpi i umiera. Mówię, że Stwórca nie wprowadził w człowieka myślenia na jakim jest głupi, a wprowadził w człowieka Jego myśli na jakich człowiek jest mądry i jest w nim energia życia. Szukać zatem musi człowiek myśli jakich użył do oszukiwania, a jakie zmieniły go na głupiego wykonującego czynności zła. Utrzymywanie się człowieka na myślach na kłamstwie utrzymuje stan człowieka głupiego i to jest prawidłowa kara za oszukiwanie.
Mam przyjemność widzieć ludzi którzy wiedzą jaki stan człowieka to genetyka, jaka energia to genetyka, jakie piękno to genetyka, jakie zachowania to genetyka. Na stu wchodzących do mnie na Facebooka jeden ma rozum, a nawet rzadziej. W naturze mózgu wszyscy mają rozum. Stan głupiego natura odrzuca. Fizycy kwantowi mówią, że energia nie daje się oszukiwać, a ja odkryłam, że ta oparta na rozumie w mózgu. Głupi jest wykonany z energii zawartej w słowach kłamcy.
Oszuści słów Boga nie chcą wypowiadać, a modlą się ażeby nie cierpieli na ich słowach do oszukiwania na jakich wykonują czynności zła. Mają ludzie zapewnione cierpienie i nienormalny stan na tak długo jak długo będą mieli w mózgu swoje słowa do oszukiwania.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz