środa, 11 października 2017

ZMIENIONA ANATOMIA JEST OPARTA NA WYKONYWANIU SŁÓW WYMYŚLONYCH PRZEZ LUDZI

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na słowach wymyślonych przez ludzi jakie mózg wykazuje na drugim umyśle na jakim człowiek jest umysłowo chory. Zmieniona anatomia to energia oparta na wymyślonych słowach przez ludzi na jakiej człowiek jest psychicznie chory i ma różne choroby ciała. Na tej zmienionej energii oparta jest śmierć. Życie i śmierć to energia oparta na słowach. Zróżnicowane systemy neurologiczne jakie odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon to jedne z energią życia opartą na słowach jakie są w naturze mózgu, a drugie z energią śmierci opartą na słowach wymyślonych przez ludzi. Zmieniona anatomia to energia śmierci wykonująca słowa pochodzące od ludzi. Anatomia to energia życia wykonująca słowa Stwórcy. Przez około dwadzieścia lat mojego pisania zobaczyłam nienawidzących Stwórcy ludzi. Odkryłam, że emocje zawarte w słowach kłamcy to nienawiść. To dlatego Stwórca którego znamy jako Jezusa wiedział, że idzie na śmierć. To nienawidzący Go ludzie napadli na Niego i powiedzieli Mu, że stworzony przez Niego świat do nich należy. Mnie wykonujący słowa oszustów Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie postanowił pozbawić prawa wykonywania zawodu bo wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach Stwórcy. Odpisałam, że to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas na słowach opartych na prawdzie. Wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja wskazuję, że zmienia się na wykonywaniu słów oszustów. NSA zgadzał się ze mną bo mam tam wszystkie wygrane sprawy do czasu powołania Wojewódzkich Sądów i Wojewódzki Sąd w Olszynie też się zgadzał z moimi słowami bo mam tam wygrane za 11 miesięcy roku 2004 od kiedy to powołano Wojewódzkie Sądy 50% wszystkich wygranych w województwie za ten okres. Zmieniło się Sędziom zgadzanie z moimi słowami od czasu kiedy zaczęłam pisać, że to na wypowiadaniu prawdy odbieram ukradzione moim klientom pieniądze.
Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że te emocje zawarte w słowach Stwórcy to miłość. Wypowiadający inne słowa jak Stwórca ludzie kościoła mają napisy na obrazach z Jezusem, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością, a mówią, że nie wiedzą co to jest prawda i że zrzekli się miłości. Ci źli ludzie nienawidzący Stwórcy mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a nienawidzący Stwórcy ludzie władzy mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Wskazuję, że zmieniona anatomia oparta na wypowiadaniu słów kłamców to nie jest genetyka. Albert Einstein widzi to co ja w człowieku we wszechświecie i o energii opartej na słowach pochodzących od ludzi pisze, że jest pewny co do ich głupoty. Odkryłam, że na drugim umyśle wykazywanym przez mózg na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu oparty jest głupi człowiek.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz