niedziela, 29 października 2017

MORDERCA WYPOWIADA SŁOWA Z ENERGIĄ ŚMIERCI, A PRAWDOMÓWNY Z ENERGIĄ ŻYCIA

Mordercy wiedzą, że kod genetyczny to przekład słów jakie są w naturze mózgu na energię życia. Mordercy wiedzą, że przekład ich słów na systemy neurologiczne oparte na ich słowach to energia uśmiercająca życie. Kiedy napisałam, że dopiero odkrycie internetu spowodowało, że można było przekazać moją wiedzę dla wielu ludzi to poszukali nazwisko mojej krewnej ażebym zechciała wejść na stronę na jaką wyprowadzili mnie mordercy z mojej strony. Jakoś nie widać ażeby ta krewna zareagowała na to, że znalazła się u mnie na innej stronie na którą wprowadzili mnie mordercy ludzi. Wskazuję, że to paskudztwo bez mózgu mówi, żeby im dawać pieniądze. Te paskudztwa bez mózgu dzwonią do mnie i mówią, że ich Bóg nie obchodzi. Ja wskazuję, że to paskudztwo bez energii życia opartej na słowach Boga nie żyje. Trudno sobie wyobrazić wielu ludzi którzy są już kanaliami na ich słowach opartych na kłamstwie. Te kanalie bez mózgu mówią, że ich słowa dla mózgu są prawem i wiarą w Boga i wzywają ludzi do wojska na naukę mordowania życia.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz