sobota, 14 października 2017

NAUCZYCIELE SŁÓW KŁAMCÓW WPROWADZAJĄ PSYCHIKĘ W UTRATĘ WOLNOŚCI

Psychika jest oparta na energii na jakiej jest wolna. Psychika jest wolna na słowach opartych na prawdzie jakimi jest stworzona. Psychika utraciła wolność na słowach kłamcy. Utracona wolność to wykonywanie przez psychikę słów kłamcy. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko słowom kłamców i wskazał, że oparte są one na energii zadającej cierpienie i śmierć. Otrzymałam dzisiaj wiadomość z Politechniki Gdańskiej, że jak jeszcze raz coś do nich napiszę to ten kto do mnie napisał wprowadzi zakaz przyjmowania ode mnie wiadomości na całej Politechnice. Zatem ten ktoś zabiera wolność studentom. Ja wysłałam na Politechnikę Gdańską wiadomości o energii śmierci, że jest oparta na słowach kłamców. Na Politechnikach zajmują się energią i nie mówią na jakiej energii człowiek żyje a na jakiej umiera. Zatem to żadna wiedza ukierunkowana na uśmiercanie życia. To samo robią wszyscy nauczyciele nauczający słów opartych na kłamstwie. Nikt nie występuje przeciwko mnie tak bardzo jak Ministerstwo Edukacji. Pisałam nie raz o tym. Skutek tego nauczania słów opartych na kłamstwie to wszystkie choroby psychiczne z której najcięższą jest schizofrenia. Na schizofrenię był chory jeden z najbardziej uwielbianych przez ludzi przywódców Adolf Hitler. Wywożący wagonami ludzi na śmierć Adolf Eichamn mówił, że wykonywał te czynności zgodnie z prawem Adolfa Hitlera, a Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Odkryłam, że ta zmieniona anatomia to energia uśmiercająca życie wykonująca słowa kłamcy jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Napisał też dzisiaj do mnie na Facebooku Przedstawiciel Koranu Pan Oriz Islam mimo, że już dawno go usunęłam spośród moich znajomych i pisze, że on jest dla mnie dobry i mam wejść na Islam. Ażebym ja weszła na Islam czy jakąkolwiek inną religię to musiałyby mi się zgadzać słowa oszustów, a mnie się nie zgadzają. W moim występowaniu w sądach w obronie ludzi nie zgadzały mi się słowa oszustów zapisane, że to prawo ludzi i wygrywałam wszystkie sprawy. Sędziowie zgadzali się ze mną bo mam wszystkie wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od czasu powołania wojewódzkich sądów mam wygrane 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004, a co znaczy, że tym sędziom też zgadzały się moje słowa. Znaczy to, że wszyscy mamy w naturze mózgu słowa na jakich się ze sobą zgadzamy. Kiedy zaczęłam do sądów pisać, że wygrywam sprawy na słowach opartych na prawdzie to okazało się, że te słowa też znają sędziowie bo wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach jakie są w naturze mózgu. Ja wskazuję, że inne słowa mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu na jakim człowiek jest umysłowo chory i wykonuje czynności na energii go uśmiercającej. Jest pełno oszustów nauczających słów od jakich psychika robi się głupia. W Warszawie jest Instytut Programowania Neurolingwistycznego na jakim pokazują piramidę, że jesteśmy na dole i wchodzimy do góry gdzie jest Bóg. Pytam jak znaleźli się ci kłamcy na dole z innymi słowami jak Boga bo w naturze mamy tylko słowa Boga. Ci oszuści mówią, że prowadzą ludzi do Boga tak samo jak oszuści mówiący, że wierzą w Boga. Jest pełno ludzi umysłowo chorych i już ze schizofrenią po nauce NLP i innych naukach opartych na słowach oszustów. Ludziom kościoła zgadzają się słowa oszustów, a co widzą Naukowcy w programie "Teologowie w służbie Hitlera", że oni pierwsi wstąpili do tego mordercy który uśmiercił miliony ludzi. Oszuści prowadzący zakłady nazywające się Zdrowia i Urody mówią, że na ich myśleniu wprowadzają zdrowie i urodę, a skutek tego wprowadzania zmienionego ciała pokazuje wijący się z bólu Michael Jackson. Oszuści nazywający ich Zakłady Zdrowia i Urody piszą do mnie, że wprowadzanie zmian w ciało to cywilizacja. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że była to wysoko rozwinięta cywilizacja. Ta wysoko rozwinięta cywilizacja była oparta na energii śmierci zawartej w słowach kłamców i tej energii było tak dużo, że kłamców zatopiła. Albert Einstein wskazuje na to samo. Ja wskazuję na pochodzenie energii śmierci że jest oparta na umyśle opartym na braku rozumu i Albert Einstein ma rację pisząc, że to głupi ludzie. To głupi ludzie uśmiercają sami siebie. Albert Einstein ubolewa nad stworzoną przez niego bombą atomową , gdyż zapewne zrozumiał, że wykonywaniem czynności zła wprowadził w siebie energię go uśmiercającą. Albert Einstein zapewne zrozumiał, że seks z głupimi jest przyczyną zaburzania mu spokoju psychicznego bo pisze, że kobiety tylko w życiu przeszkadzają. Mam nadzieję, że zrozumiał, że te oparte na braku rozumu bo mnie przeszkadzają mężczyźni oparci na braku rozumu. Zarówno kobiety jak i mężczyźni oparci na braku rozumu przeszkadzają mądrej psychice opartej na rozumie. Oparty na rozumie Stwórca wykazuje głupich na umyśle opartym na braku rozumu. Dawno piszę ażeby dzieci nie wysyłać do szkół opartych na przymusie bo psychika dzieci cierpi na stosowanej na nich przemocy. Przemoc stosuje kłamca który chce ażeby psychika wykonywała jego wolę. Stwórca zmienił psychikę kłamcy na psychopatę a psychikę wykonującą słowa psychopaty na ofiarę. Psychopata i ofiara wykonują czynności na zmienionej anatomii na opartą na systemach neurologicznych na jakich psychopata i ofiara wykonują swoją wolę. Ta zmieniona anatomia to energia śmierci oparta na słowach kłamcy i wykonującego słowa kłamcy.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz