wtorek, 17 października 2017

ENERGIA ZMIENIA CIAŁO JEŚLI ZMIENIAJĄ SIĘ SŁOWA

Stan normalny człowieka to energia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Ten naturalny stan człowieka to tak jak mówi kod genetyczny, że to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja mówię, że to przekład słów Stwórcy na czynności organizmu.
Stan człowieka zmienia się jeśli człowiek wypowiada inne słowa i ten stan mózg wykazuje na innym umyśle na jakim człowiek ma zmienioną energię na energię jaka jest w systemach neurologicznych jakie są przekładem słów narzuconych przez człowieka. Ten zmieniony stan człowieka jest zmieniony na człowieka złego. Człowiek dobry jest skonstruowany z dobrej energii, a człowiek zły jest skonstruowany ze złej energii. Każde myślenie jest energią, a człowiek taką energią jak jego myślenie.
Przekazy o pierwszych ludziach mówią, że byli to mocarze. Odkryłam, że tą moc daje energia jaka jest naszą naturą. Widzimy w naturze wszechświata jak mocną jest energia natury. Wskazuję, że mózg odrzucił myślenie narzucone przez człowieka na energię na jakiej człowiek funkcjonuje na swoich słowach. Na tych swoich słowach człowiek jest psychopatą lub wykonawcą słów psychopaty. Dokonałam wielkiego odkrycia, że energia oparta jest na słowach i że zmienia się jak zmieniają się słowa. Okropne zdjęcia pokazywali wczoraj na mojej stronie na Facebooku ludzie z Jezus Daily, którzy jakby karmili się okropnymi zdjęciami jakimi pokazują cierpienie zadane Jezusowi. Przekazuję bandytom, że nic nie zrobili Stwórcy bo energia wykonuje słowa, a Stwórca wypowiada słowa na jakich energia wykonuje Jego słowa. Na słowach Stwórcy ciało jest piękne i zdrowe. Ludzie nazywający siebie "Zdrowie i Uroda" napisali do mnie, że zmienianie przez nich ciała to cywilizacja, a ja odpisałam, że ta cywilizacja to śmierć ciała. Ciało jest oparte na energii zawartej w słowach Stwórcy. Zwróciłam moją uwagę na słowa Psychologa Maxa Freedoma Longa, że pisze on o ludziach nazywanych Kahunami, że uzdrawiali oni ludzi, zmieniali przyszłość na lepszą i robili wiele innych cudów i że jak przyjechali na Hawaje biali ludzie to oni zaczęli chodzić do wybudowanych przez białych kościołów. Ja zwracam na to samo uwagę, że dzieci poszły do szkoły a tam uczą słów kłamców. Kahuni nie wiedzieli, że wraz z ich chodzeniem do kościoła wprowadzali w siebie słowa oszustów mówiących, że do Boga trzeba się modlić. Nauka słów kłamców powoduje, że zmienia się w dzieciach ciało. Ciało zmienia się w każdym człowieku uczącym się słów opartych na kłamstwie. Pamiętam, że w moim studiowaniu prawa ludzi za nic w świecie nie chciały wejść te słowa do mojej głowy. Bardzo bolała mnie głowa i nie wiedziałam, że od tych słów kłamców. Kilka egzaminów zdałam, a było najczęściej tak, że jechało nas tysiąc na egzamin i tysiąc nie zdało. Pieniądze za to brali duże. Pewnego dnia oszuści ogłosili, że ten kto ma wygrane sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym ten może dostać uprawnienia bez zdawania egzaminów. Ja byłam tą osobą bo dla mnie widzieć słowa oszusta nie jest żadnym problemem. Ja odebrałabym oszustom wszystkie ukradzione ludziom pieniądze bo całe prawo to słowa oszustów. Ludzie wymyślają te słowa, a one wchodzą do mózgu i zmieniają ciało. Równowaga na jakiej stworzone jest ciało oparta jest na słowach jakie są w naturze mózgu. Oszuści postanowili przejąć władzę nad mieniem Stwórcy i wprowadzali słowa oparte na kłamstwie na jakie jak dali namówić się ludzie to stali się wykonawcami woli kłamców. To wykonywanie woli kłamców to zmieniona anatomia jak odkrył to Neurobiolog Eric Kandel, że zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywanych czynności na słowach opartych na kłamstwie. Zmieniona anatomia to systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. Anatomia to systemy neurologiczne oparte na prawdzie. Prawie każdy z nas wszedł w słowa oszustów bo oni zaczęli stosować na ludziach przemoc wymierzaniem kar za nie wykonywanie słów oszustów. Wskazuję, że to wykonywanie słów oszustów jest na zmienionej anatomii, a  zmieniona anatomia na zmienionej energii, a co widzi Albert Einstein i prawidłowo mówi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi.
Na słowach Stwórcy jesteśmy oparci na Jego rozumie. Inne słowa mózg wprowadza na umysł oparty na braku rozumu. Albert Einstein też się wprowadził w słowa oparte na kłamstwie wytworzeniem bomby atomowej i wchodzeniem w seks z kłamcami. Albert Einstein dobrze zauważa, że kobiety tylko przeszkadzają ale nie mówi, że głupie bo gdyby miał opartą na rozumie to by mu nie przeszkadzała. Na rozumie mamy psychikę opartą na emocjach kochania i łączą się kochający się ludzie jeśli wypowiadają słowa oparte na rozumie. Z odkryć naukowych wynika jakby każdy z nas wyszedł z emocji kochania bo wyszedł ze słów na jakich oparty jest rozum. Może są ludzie połączeni emocjami kochania ale zaczynają się kłócić jak wykonują słowa władzy lub kościoła. Stwórca nas przed narzucaniem słów ostrzegł.
W moich artykułach piszę jakie słowa trzeba powtarzać ażeby wyjść ze złej energii. Ja też w nią weszłam ale zorientowałam się że wchodzi się w bagno słowami opartymi na kłamstwie dzięki mojej pasji zdobywania wiedzy. Przez wiele lat miałam rozłożone książki w największym pokoju i zaczęłam zauważać, że mądrzy ludzie których czytałam wypowiadają te same słowa. Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu, a w moim występowaniu w sądach widziałam, że na prawie ludzi psychika weszła w cierpienie i śmierć bo weszła w energię opartą na kłamstwie. Wielki nasz Stwórca i pod każdym względem doskonały jak cała stworzona przez Niego natura. Zwracam uwagę na to, że trzeba wyjść ze złej energii i dlatego trzeba znaleźć odpowiednie słowa jakimi weszliśmy w złą energię i zaprzeczać ich wypowiadaniu i wykonywaniu aż powrócimy na energię natury. Chodzi o odpowiednie słowa. Najbardziej trzeba przekonywać samego siebie, że nie wypowiada się słów opartych na kłamstwie. Trzeba też powtarzać, że nie wykonuje się słów opartych na kłamstwie. Narzucone zachowania i problemy jakie wykazuje mózg, że są do rozbieżnych celów to narzucone słowa przez kłamców, a problemy mają ludzie wykonujący słowa kłamców. Pisałam w moich wystąpieniach w obronie ludzi, że jak długo dla ludzi nie wygrywam spraw to oni zaczynają leczyć swoją psychikę lub leżą na onkologii. Wskazuję, że psychika zachorowała na słowach kłamcy, a ciało na energii opartej na słowach kłamców.
Trzeba przywrócić ciało na słowa natury jakimi są słowa oparte na prawdzie. Jezus mówił, że stworzył nas na prawdzie, a oszuści mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. Odczuwanie, czyli psychika i ciało na słowach oszustów jest głupie, a co bardzo dobrze widzi Albert Einstein mówiąc o energii śmierci, że jest pewny co do głupoty tych ludzi.
Zwróciłam moją uwagę na mądrość ludzi kupujących moje książki którzy pytali jak ja to godzę wykonując myślenie władzy i pisząc książki o myśleniu natury. Cieszyłam się jak to zauważali bo widzieli dwa umysły w mózgu. Ja pracowałam w kontakcie z prawem ludzi, ale przeciwko niemu występowałam i kiedy się przyznałam to Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Odpisałam, że to lepsze od przybicia Jezusa do krzyża za to, że stworzył nas na prawdzie. Wskazuję na zmienione odczuwanie na słowach opartych na kłamstwie na energię opartą na słowach kłamcy. Odczuwanie to energia i ta energia przeszła na odczuwanie kłamstwa. Na tym odczuwaniu kłamstwa leżą ludzie w szpitalach i zakładach psychiatrycznych, a z ciałami z nowotworami na onkologii. Naukowcy odkryli, że myśli zmieniają morfologię, a ja odkryłam, że ta morfologia oparta na słowach kłamcy ma inną energię i ta inna energia uderza w serce i wszystkie inne miejsca ciała uśmiercaniem ich. To na pewno odpowiednia kara dla oszustów za otrzymanie od Stwórcy życia i możliwość życia w Jego doskonałym świecie.

                                                                                                           Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz