sobota, 21 października 2017

MORDERCY NIE WPROWADZILI MOJEGO ODKRYCIA, ŻE POKARM NATURY TO ENERGIA ŻYCIA DO OGÓLNEGO CZYTANIA W GOOGLE, A TYLKO NA MOJE NAZWISKO

Mordercy mówią, że szukają u Stwórcy energii śmierci, a nie wprowadzili w Google do ogólnego czytania mojego odkrycia "Pokarm natury to energia życia, a pokarm na energii kłamców to trucizna uśmiercająca życie", a co jest dowodem na ich świadome uśmiercanie życia na ziemi. Mordercy wprowadzili mój artykuł tylko na moje nazwisko. Napisałam o tym już wcześniej na Facebooku i myślałam, że już wprowadzili ten artykuł do ogólnego czytania w Google, a nie wprowadzili. Naukowcy szukający energii śmierci u Stwórcy mówią, że wiedzą, że jak odkryją energię śmierci u Stwórcy to dostaną Nagrodę Nobla.
                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz