wtorek, 17 października 2017

NA ZMIENIONEJ ANATOMII (ENERGII) CZŁOWIEK JEST GŁUPI

Anatomia to energia oparta na rozumie. Zmieniona anatomia to energia oparta na braku rozumu. Mądry Albert Einstein po energii śmierci jaką widzi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi pisze, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja też. Ludzie prowadzący mojego Bloga pokazują, że tylko kilku ludziom zgadza się moje myślenie oparte na rozumie. a ja wskazuję, że inne myślenie mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Myślenie oparte na braku rozumu oparte jest na innych słowach, a inne słowa na innej energii na jakiej człowiek jest głupi. Wielu ludzi pisze do mnie na Facebooku, że mam odpowiedzieć dlaczego nie chcę ich przyjąć do znajomych, a ja odpowiadam, że moimi znajomymi są ludzie którzy mają rozum i jak zauważę głupie słowa to usuwam głupiego z mojej strony. Wielu ludzi jak m.in. z Jesus Daily wchodzą na moją stronę mimo, że wiedzą, że ich nie chcę ale wchodzą jeśli prowadzącemu Facebooka zgadzają się słowa głupiego.
Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że anatomia to energia i na zmienionej energii wykonuje czynności głupi. Mózg głupiego wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Wskazuję, że ażeby stać się głupim to trzeba było wymyślić słowa lub przejść na wykonywanie wymyślonych słów przez innych ludzi, gdyż w naturze mózgu jest rozum. Wskazuję, że umysł oparty na braku rozumu ma człowiek który ma w mózgu wymyślone przez niego słowa lub wymyślone słowa przez innych ludzi które zgodził się wykonywać. Na wymyślonych słowach oparte jest prawo ludzi i wiara w Boga i ten kto przeszedł na te słowa stał się głupim. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia oparta na słowach głupiego. Stwórca którego znamy jako Jezusa Jego wystąpieniem przeciwko narzucaniu słów ostrzegł nas, że na narzuconych słowach zrobimy się głupimi. Zatem ludzie przyznający Nagrody Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności powinni ogłosić, że na zmienionej anatomii człowiek jest głupi.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz