sobota, 21 października 2017

OSZUŚCI MÓWIĄ, ŻE KOCHAJĄ NA ENERGII ZADAJĄCEJ PSYCHICE CIERPIENIE

Psychika jest oparta na emocjach miłości i kochania. Miłość to energia oparta na słowach Stwórcy i na słowach Stwórcy są oparte emocje kochania. Ludzie kościoła mówią, że oni wierzą w Boga i że zrzekli się miłości. Słowa na jakich oparta jest wiara w Boga to nie są słowa na jakich oparta jest psychika bo psychika jest oparta na wypowiadaniu słów Boga. Kocha psychika wypowiadająca słowa Boga. Psychika wypowiadająca słowa Boga to natura. Nie jest naturą psychika wierząca w Boga. Nie jest naturą psychika nie oparta na emocjach miłości i kochania. Wszystkich ludzi nie kochamy bo emocjami kochania jesteśmy połączeni na słowach Boga. Naukowcy oszuści pokazują w programie telewizyjnym, że mózg łączy seksem ludzi oddalonych od siebie. Ja wskazuję, że to nie mózg łączy a umysłowa choroba. Ludzie nauki którzy są kłamcami nie odróżniają słów Stwórcy jakie są w naturze mózgu od słów do oszukiwania jakie mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Tak samo prawnicy oparci na słowach do oszukiwania nie odróżniają słów zapisanych, że to prawo ludzi od słów jakie są w naturze mózgu. Ja bez żadnego problemu natychmiast widzę słowa oszusta w ustanowionym przez oszustów prawie. Nigdy nie przegrałam żadnej sprawy w sądzie do czasu zanim się przyznałam, że opieram się na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Przyznałam się bo myślałam, że Sędziowie chcą rozstrzygnąć ludzkie problemy, a okazało się, że nie chcą bo wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja pisałam, że ludzie przychodzący do mnie po pomoc są cierpiącymi, a nigdy nie znalazłam ażeby to kogoś obchodziło. Kiedy poznałam odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon to wiedziałam dlaczego ludzi narzucających słowa nie obchodzi czyjeś cierpienie bo to złoczyńcy zadający cierpienie. Ludziom którzy cierpią mówię ażeby nie wykonywali słów złoczyńców bo są oparci na złej energii jaka psychice zadaje cierpienie i śmierć. Mówię do ludzi protestujących przeciwko władzy, że ze złoczyńcą się nie walczy, a nie wykonuje jego słów. To wykonywanie słów kłamcy zadaje cierpienie i śmierć. Walka ze złoczyńcą nie usuwa energii zadającej cierpienie i śmierć. Kochanie kłamcy nie usuwa energii zadającej cierpienie i śmierć. Seks z kłamcą to wprowadzanie w siebie energii zadającej cierpienie i z czasem śmierć.
Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom kłamcom i wskazał, że zadają cierpienie i śmierć. Stwórca wskazał na ludzi wypowiadających słowa oparte na kłamstwie, że to ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Wskazuję na ludzi leżących w szpitalach i na cmentarzach, że są chorzy i umarli na wykonywaniu słów kłamców jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia zadająca cierpienie i śmierć oparta na narzuconych słowach w mózgu. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i ja wskazuję na te rozbieżne cele ludzi narzucających słowa jakimi jest ażeby stworzenia Boga wykonywały wolę złoczyńców. Prawo ludzi i wiara w Boga to słowa złoczyńców.
Ludzie którzy chcą wykonywać wolę ludzi to ludzie którzy chcą wykonywać wolę złoczyńców. Chora psychika wypowiada i wykonuje słowa złoczyńcy. Strajkujący w Polsce lekarze chcą pieniędzy od ludzi złoczyńców którzy zadają psychice i ciału cierpienie i organizują wojny w celu zabijania ludzi. Ludzie wykonujący prawo ludzi i wiarę w Boga zanoszą pieniądze złoczyńcom. Budżet państwa i kościoła to pieniądze jakie złoczyńcy zdobyli przy pomocy oszukiwania psychiki, że dają dobro. Psychika oparta na słowach Stwórcy nie oszukuje, że daje dobro, gdyż faktycznie daje dobro. Nie należy wytworzonego dobra dawać złoczyńcom bo zadają cierpienie i śmierć. W słowach oszustów nie ma emocji miłości i kochania jak w słowach Stwórcy, a są emocje na jakich psychika cierpi i umiera. To bandyta okrada z pieniędzy, prowadzi ludzi do obozów zagłady i zrzuca bomby na życie stworzone na ziemi przez Boga. To Stwórca wprowadził słowa oszusta na umysłową chorobę na jakiej zmienił mu anatomię na złoczyńcę i wykonującego wolę złoczyńcy.

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz