środa, 18 października 2017

MEDYCYNA MÓWI, ŻE ZAWAŁ ZMIENIŁ PŁEĆ

Ja wskazuję, że Naukowcy odkryli, że myśli zmieniają morfologię i że mózg inne myśli jak oparta na nich morfologia natury wykazuje na umyśle na jakim człowiek wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że na moje 5147 artykułów opartych na odkryciach naukowych na moim Blogu pokazują w tej chwili cztery osoby, a zatem nie żałować umierających bo to mordercy narzucający do wykonywania ich słowa jakie uśmiercają życie. Mordercy mówią, że Bóg nie umiał im stworzyć ciała ażeby nie cierpiało, a ja wskazuję, że ciało na energii opartej na słowach Stwórcy jest zdrowe. Niech ci oskarżyciele Boga, że nie umiał stworzyć ciała pokażą zmarłego człowieka na energii Boga. Wierzący w Boga z trzymanymi przez nich krzyżami dokonują napadu na moją stronę na Facebooku na jakiej piszę o słowach Boga. Jakie słowa zgadzają się trzymającym krzyże widać co miesiąc w Polsce jak każdego dnia razem z ludźmi władzy obchodzą rocznicę katastrofy Smoleńskiej. Ludzie którzy zginęli mieli w sobie energię śmierci opartą na ich słowach opartych na kłamstwie na jakich mówili, że ich słowa są prawem i wiarą w Boga dla stworzeń Boga. Na słowach Boga jeszcze nikt nie znalazł energii śmierci. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia śmierci zawarta w zmienionych myślach w mózgu. Mordercy mówią, że Bóg jest mordercą. Ludzie nazywający siebie Ministrami Sprawiedliwości to złoczyńcy mówiący, że wymierzają kary złoczyńcom. To przyszły Minister Sprawiedliwości przyszedł do mnie zapytać kto reaguje na moje odkrycie, że energia życia zawarta jest w słowach Stwórcy a energia śmierci w słowach ludzi kłamców. To przyszły Minister Sprawiedliwości spowodował, że za dwa dni po wizycie u mnie otrzymałam pismo z podpisem nowej Dyrektor z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia która przysyła mi pozdrowienia na moje wskazywanie, że wykonywanie woli władzy uśmierca życie. To przyszły Minister Sprawiedliwości, a bardziej ten kogo wolę wykonywał spowodował, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Były Minister Finansów Pan Jacek Rostowski powiedział, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa to za pięć lat była wojna. Jemu też musiał ktoś kazać powiedzieć, że się pomylił bo na drugi dzień tak powiedział, a dowodem na to, że nie kłamał były wydarzenia na Ukrainie w czasie których Pan Donald Tusk powiedział w Stanach Zjednoczonych, że to mrzonka, że nie będzie wojny. Wszyscy pamiętamy, że dziennikarze też o tym przekonywali, że będzie wojna. Mordercy mówią, że Bóg nie umiał im stworzyć ciała ażeby na mordowaniu Jego stworzeń nie cierpieli. Ja widzę bardzo dużo przyzwoitych ludzi i wskazuję im na pewność morderców wykazujących, że odkrycia poszukiwane przez ogromną ilość ludzi czyta na moim Blogu tylko kilku ludzi. Wskazuję ażeby przyglądać się pokazywanym danym w Google dotyczącym nazwiska Barbara Paul Elbląg i Barbary Paul na świecie. Większych oszustów trudno znaleźć. Dlaczego ludzie mówiący, że wysyłają w kosmos urządzenie na sześć lat które ma znaleźć skąd pochodzi energia śmierci nie widzą wskazywania Alberta Einsteina, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Ja wysłałam swoje tysiące pism również do Centrum Fizyki Teoretycznej i Instytutu Fizyki Polskiej Akademii Nauk w których wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów i że na nich ludzie wykonują czynności uśmiercania życia. Przyszły Minister Sprawiedliwości wiedział, że trzeba do mnie przyjść w związku z moim wskazywaniem, że energia życia jest oparta na słowach Stwórcy, a energia śmierci na słowach kłamcy a ogromna ilość Fizyków mówi, że szuka w kosmosie skąd pochodzi energia śmierci. To proste do zbadania bo można każdego zmarłego zbadać, że umarł na zmienionej morfologii w jego słowach opartych na kłamstwie.
Ludzie składają hołdy mordercom i nazywają ich słowa prawem i wiarą w Boga. Przyzwoici ludzie nie składają hołdów mordercom i nie uczą się słów od morderców na jakich zabija się ludzi i życie na ziemi.
Medycyna mówi, że zawał zmienił płeć, a ja mówię, że morfologia jaka jest w naturze wszystkich ludzi jest taka sama, a zmienioną ma złoczyńca. Wskazuję, że Naukowcy mówią, że życie na ziemi jest tylko na trzy lata, a o urządzeniu wysłanym w kosmos mówi się, że za sześć lat ma pokazać skąd pochodzi energia śmierci, a więc mordercy chcą wcześniej uśmiercić życie na ziemi.

                                                                                                    Barbara Paul
                                                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz