niedziela, 29 października 2017

MORDERCY MORDUJĄ ZA PIENIĄDZE UZYSKIWANE Z UŚMIERCANIA LUDZI

Mordercy mordują poprzez zatrudnianie na stanowiskach morderców. Mordercy ogłosili Konkurs na Dyrektorów Izb Skarbowych i Naczelników Urzędów Skarbowych w którym brała udział moja Przyjaciółka która na ponad dwieście kandydatów zajęła pierwsze miejsce. Ja o tym napisałam, a mordercy ją zwolnili, a nie zatrudnili. Kiedy napisałam, że Ordynator Szpitala Psychiatrycznego w Elblągu zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej to po 40 latach jego pracy jako Ordynatora wysłali go na dojazdy do Fromborka. Napisałam, że odpowiedziałam temu lekarzowi Psychiatrze, że jego pacjenci zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej bo ich okradli i że złodziei z organów skarbowych też ma na swoim oddziele. Kiedy zaczęłam publikować na moim Blogu moje odkrycia oparte na odkryciach naukowych wykazywano na nim bardzo dużo ludzi z około dwustu krajów świata. Z Twittera otrzymywałam zawiadomienia że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Jak zobaczyli, że odkryłam, że słowa kłamcy uśmiercają życie to na Blogu zaczęli wymazywać ludzi którzy weszli do tej pory i to samo na Twitterze. Na Facebooku zaczęłam publikować moje odkrycia od czerwca 2016 roku i często musiałam pisać, że mordercy nie chcą opublikować mojego artykułu i wtedy to prawidłowe ich nazwanie pomagało. Po napisaniu przeze mnie, że dopiero wprowadzenie internetu pomogło w przedstawianiu ludziom odkryć naukowych o świadomym uśmiercaniu ludzi to mordercy prowadzący Facebooka zwabili mnie napisaniem na mojej poczcie, że moja krewna chce wejść do mnie na Facebooka. Ja im napisałam, że nie chcę zawiadamiania na moją pocztę, a oni to robią. Jest to inna strona i na niej nie ma wiadomości od mojej krewnej która niby chciała wejść na tą stronę i nie można z tej strony publikować moich odkryć publicznie. Mordercy obleźli świat Stwórcy poprzez zamordowanie Stwórcy i ogłoszenie ludziom, że oddał życie za grzechy ludzi i mordują dalej życie ludzi i nie tylko ludzi bo innych stworzeń też. Stwórcy nie zamordowali bo do śmierci potrzebna jest energia śmierci, a Stwórca ma tylko energię życia. Mordercy wybierają na Prezesa Trybunału Konstytucyjnego i Najwyższych Sądów ludzi myślących tak jak mordercy. Mordercy płacą wynagrodzenia za mordowanie ludzi z pieniędzy uzyskanych od ludzi ze znęcania się na ich psychice wymuszaniem wykonywania słów uśmiercających życie. Albert Einstein już dawno pisze, że energia śmierci na jakiej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach, a mordercy wybudowali za miliardy euro budynki i wynagradzają ponad 600 naukowców którzy wiedzą, że za odkrycie energii śmierci w naturze dostaną Nagrodę Nobla. Naukowcy mówią, że wysłali urządzenie w kosmos na sześć lat które ma im powiedzieć skąd pochodzi energia śmierci. Ja wysłałam do ludzi nauki ponad 5000 artykułów w których wskazuję, że energia śmierci jest w ludziach oparta na słowach opartych na kłamstwie w mózgu. Te artykuły też wysłałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości, kościoła, ale i reżyserów i aktorów, dziennikarzy i bardzo wielu innych ludzi. Wygląda na to, że dla ludzi uśmiercanie życia stało się normalnym i dlatego Neurobiolog Eric Kandel odkrył w ludziach zmienioną anatomię na energię uśmiercającą życie. Anatomia jest oparta na energii życia. Energię życia stworzył Stwórca, a ludzie mordercy uśmiercają życie. Wskazuję, że mordercy za pieniądze uzyskane z uśmiercania psychiki mówią, że szukają energii śmierci w naturze, a usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów którzy reagowali na moje wskazywanie, że energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, a energia śmierci na wykonywaniu woli ludzi. Ci mordercy mówią, że oni wymierzają kary innym mordercom. Psychika jest oparta na energii życia i mordercy uśmiercają psychikę energią śmierci jaką w sobie mają z nabycia. Tą energię śmierci odkrył Neurobiolog Eric Kandel i za nią dostał Nagrodę Nobla, ale nie ogłosili, że to energia śmierci na jakiej wykonuje się słowa kłamcy i że mózg słowa kłamcy wykazuje na drugim umyśle w mózgu. Mordercy wiedzą, że energia życia jest w systemach neurologicznych jakie są przekładem słów Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Mordercy przez całe wieki niby nie wiedzą, że mózg odrzuca słowa kłamcy na umysł oparty na kłamstwie i na nim opartą energię śmierci. Mordercy niby nie wiedzą, że narzucone słowa w mózgu zadają psychice cierpienie i śmierć. Wskazuję ludziom, że zanoszą pieniądze mordercom na zabijanie ich. Wskazuję, że mordercy stojący na czele mienia Stwórcy pokazują młodym ludziom, że na psychice się znęca a co powoduje, że człowiek cierpi i umiera i że zwierzęta na jakich się znęcają cierpią i umierają. Mordercy uśmiercają słowami z energią śmierci jaką mają w słowach opartych na kłamstwie i w ich rękach z nabycia z energią śmierci. Mordercy zadają cierpienie i śmierć psychice nauczaniem słów z energią zadającą cierpienie i śmierć. W słowach Stwórcy jest energia życia i na niej zdrowe i szczęśliwe stworzenia Boga. Ludzie na słowach Stwórcy mają w sobie energię życia i wykonują na niej czynności dobra. Nie widać ażeby Genetycy, znawcy Anatomii, Fizycy którym się zgadza to co piszę i niektórzy ciągle są u mnie na Twitterze i nie dostają Nagrody Nobla za odkrycie, że Genetyka to energia życia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Profesor Anatomii Człowieka który wie, że natura mózgu to mózg dobroczyńcy, bo przysłał mi zawiadomienie na Twittera, że zostałam wpisana na listę anatomizando nie dostał Nagrody Nobla, a złoczyńców się ukrywa że zmieniona u nich anatomia oparta jest na umyśle złoczyńcy. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla za odkrycie, że mózg odrzuca wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na systemy neurologiczne z energią śmierci.
Po napisaniu tego artykułu zobaczyłam, że nie pozwalają mi też wejść na Twittera.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz