wtorek, 24 października 2017

NA SŁOWACH STWÓRCY ENERGIA JEST W RĘKACH CZŁOWIEKA, A KŁAMCA JEST POD WŁADZĄ ENERGII

Moc pierwszych ludzi pochodziła stąd jak mówią to ci ludzie, że posługiwali się zwykłą mową Boga. Ludzie o których Max Freedom Long pisze, że wchodzili na tysiąc stopniową lawę mówili prawdę, że posługują się zwykłą mową Boga. Energia na słowach Boga wykonuje Jego słowa. Kłamcy słowa też wykonuje energia ale kłamca wszedł pod władzę energii. Oszuści którzy postanowili na ziemi ich słowa nazwać prawem i wiarą w Boga nabyli swojego umysłu w mózgu na jakim Albert Einstein widzi zakrzywienie w energii we wszechświecie, a ja w człowieku.
Ciało człowieka było zdrowe, a psychika na emocjach miłości i kochania szczęśliwa. Energia wykonująca słowa Stwórcy utrzymuje życie człowieka, a energia na słowach kłamcy zadaje człowiekowi cierpienie i śmierć. Oszuści w kościołach mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a oszuści ludzie władzy mówią, że ludzie cierpią genetycznie i płacą naukowcom z ukradzionych ludziom pieniędzy za szukanie energii śmierci u Stwórcy. U Stwórcy nie ma energii śmierci. Zrównoważona energia jaka jest w naturze człowieka i wszechświata to energia na jakiej się żyje. Albert Einstein dobrze widzi, że zakrzywienie w energii we wszechświecie to energia śmierci i dobrze mówi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Przedstawiciel Koranu jaki wchodzi na moją stronę na Facebooku pisze czytaj Koran. Ja odpisuję, że mi się nie zgadzają słowa kłamców i tak samo nie zgadzały mi się słowa kłamców w ustanowionym przez nich prawie w jakim widziałam słowa złodzieja. Złodzieje namawiają ludzi na przejście na ich słowa a ludzie jak przechodzą wchodzą w energię opartą na słowach kłamcy na jakiej są wykonawcami słów kłamców. Wraz z wyrażeniem zgody na wykonywanie słów kłamców człowiek wszedł na funkcjonowanie na systemach neurologicznych z energią kłamcy i wszedł pod władzę energii zadającej mu cierpienie i z czasem śmierć. Wielu ludzi pisze do mnie jaki Stwórca o którym piszesz. Na kłamstwie nie ma Stwórcy, a są oszuści nazywający ich słowa prawem i wiarą w Boga. Wierzący w boga mają wymyślonych różnych bogów, a ja wypowiadam słowa Boga jaki mnie stworzył, a którego słowa mam w naturze mózgu. Inne słowa mózg wykazuje na drugim umyśle w mózgu opartym na wypowiadaniu innych słów na innej energii. Oszuści od razu zareagowali na moje odkrycie, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów na innej energii bo przyszły Minister Sprawiedliwości oparty na słowach oszustów przyszedł mnie wypytać kto reaguje na moje odkrycia. Widać było, że od razu zareagował ten kto go przysłał bo usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów którym się zgadzało, że energia życia jest na słowach Stwórcy, a energia śmierci na słowach kłamców. Kłamcy mówią do ludzi, że oni znają leki na energię śmierci zawartą w słowach kłamcy, a jak znają leki widać uśmierconych na ich słowach ludziach leżących na cmentarzach całego świata. Paskudztwo postanowiło wprowadzić ludzi na nich słowa śmierci. Dobrze widzi William Szekspir pisząc, że zobaczył, że morderca potrafi się uśmiechać. Widać te uśmiechnięte twarze polityków. Widać było wstrętnie zachowujących się ludzi wobec Stwórcy jakiego wyszydzali, opluwali, oblewali octem, ażeby mocno cierpiał i dźwigał krzyż i cierpiącego przybili do krzyża i zostawili  żeby cierpiał. To są emocje bandytów, którzy jak zaczęłam pisać o ich emocjach nienawiści zadających cierpienie to zaczęli pokazywać kilku ludzi na moim Blogu, a z Twittera wymazali przyzwoitych ludzi. W Google bezczelnie pokazują jak zmieniają dziesiątki milionów ludzi wchodzących na nazwisko Barbara Paul i jak za kilka godzin ich usuwają. Kłamcy nabyli paskudnego wnętrza zbudowanego z energii zawartej w słowach kłamcy.  Kłamca ma swoje emocje na jego słowach nienawiści. Kłamca przebudował siebie na energię opartą na kłamstwie na jakiej jest paskudnym człowiekiem. Powiększone mózgi są u kłamców. Modlą się do Boga, a wykazują u mnie, że prawie nikt nie chce wypowiadać słów Boga. To paskudztwo wie o czym piszę skoro wymazuje przyzwoitych ludzi z Twittera a na Blogu pokazują, że prawie nikt nie czyta. Zanim nie zobaczyli, że ich odkryłam pokazywali na moim Blogu ludzi z około dwustu krajów świata. Modlą się do Boga, a czynią zło. Wskazuję, że Jezus nie cierpiał bo nie miał w sobie energii zadającej cierpienie i śmierć. Ludzie trzymający krzyże wchodzą na moją stronę na Facebooku mimo, że ich nie chcę bo to chamstwo i wskazują mi na straszne kalectwa dzieci. Ci kłamcy chcą mi pokazać, że to od Boga przyszły te kalekie dzieci, a ja im wskazuję, że kalectwo to energia oparta na słowach oszusta. Fizycy kwantowi mówią, że gra jest o najwyższą energię jaką jest energia rzeczywistości, a ja mówię, że jej się nie wygrywa a ma się ją na wypowiadaniu słów Tego na Kogo słowach oparta jest ta energia.

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz