środa, 18 października 2017

LUDZIE MEDYCYNY NAMAWIAJĄ NA BADANIE SIĘ CZY NIE MA SIĘ NOWOTWORÓW, A NA MOJE WSKAZYWANIE NA ODKRYCIA NAUKOWE, ŻE WYKONYWANIE SŁÓW KŁAMCÓW UŚMIERCA ŻYCIE PRZYSYŁAJĄ MI POZDROWIENIA

Wskazuję, że szkoda pieniędzy na badania bo wszyscy mają nowotwory na energii na jakiej wykonują słowa oparte na kłamstwie. Ciało jest oparte na energii opartej na prawdzie i na kłamstwie ma nowotwory, zawały serca, choroby psychiczne i wszystkie inne choroby. Ludzie medycyny niech powiedzą dlaczego nie reagują na przesyłane przeze mnie do nich odkrycia naukowe, że energia życia jest na słowach Stwórcy, a energia śmierci na słowach kłamców, lub reagowanie przysyłaniem mi pozdrowień na pisma w których dowodzę, że wykonywanie słów kłamców uśmierca życie. Najczęściej te przesyłane pozdrowienia na moje wskazywanie na świadome uśmiercanie ludzi są do spamu ażeby za 30 dni zniknęło. Ludzie medycyny dzwonią do ludzi i mówią, że są dobrzy bo chcą ażeby ludzie się badali czy nie mają nowotworów a na moje przesyłane dowody że energia uśmiercająca życie jest na wykonywaniu słów kłamców przysyłają mi pozdrowienia. Ci ludzie mordercy nazywają siebie Ministerstwem Zdrowia.

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz