czwartek, 26 października 2017

ENERGIA TRZYMA W UZALEŻNIENIU ZŁODZIEJA I WYKONUJĄCEGO SŁOWA ZŁODZIEJA

Ludzie są stworzeni na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu na jakich ludzie wobec siebie zachowują się uczciwie każdy sprzedając to co wykonał i za to uczciwie otrzymuje zapłatę od tego kto chce kupić. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że to wykonywane czynności przez złodzieja i wykonującego słowa złodzieja. Mózg wykazuje słowa złodzieja i wykonującego słowa złodzieja na umyśle opartym na słowach do oszukiwania na jakich złodziej i wykonujący słowa złodzieja nabyli energii na jakiej cierpią. Drugi umysł w mózgu jest oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu, a ja odkryłam, że inne słowa jak są w naturze mózgu wypowiada złodziej i że nazwał on swoje słowa prawem i wiarą w Boga przy pomocy których okrada. Okrada też człowiek z seksu przy pomocy oszukiwania, że kocha. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i od dawna piszę, że to prawo oparte na słowach złodziei. To na słowach złodziei odkrył zmienioną anatomię Neurobiolog Eric Kandel. Anatomia jest oparta na uczciwości. Ta zmieniona anatomia to wprowadzona w człowieka zła energia oparta na słowach do oszukiwania. Dobrze widzi Fizyk kwantowy który mówi, że natura nie daje się oszukiwać. Fizyk kwantowy widzi energię od jakiej oszust jest uzależniony, a ja widzę słowa od jakich oszust jest uzależniony. Złodzieje mówią, że Bóg nie umiał im stworzyć ciała ażeby nie cierpiało, a ja wskazuję, że ciało cierpi na zmienionej w człowieku energii na opartą na słowach złodzieja i wykonującego słowa złodzieja jakie to słowa mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów.

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz