czwartek, 19 października 2017

WYKONAWCY SŁÓW KŁAMCÓW TO SŁUGUSY MORDERCÓW

Odkryłam przyczynę życia i śmierci i opublikowałam na moim Blogu ponad 5100 artykułów na ten temat, a ludzie prowadzący Bloga wykazują, że czyta kilka osób. Na Facebooku wprowadzili zawiadomienie, że nie można mojego odkrycia wprowadzać jako komentarza do ludzi do których chciałam wprowadzić. Kiedy napisałam, że Dziennikarze to sługusy morderców to zaczęli wprowadzać moje odkrycie. Wskazuję na ludzi nazywających ich słowa oparte na kłamstwie, że to prawo i wiara w Boga, że to mordercy i sługusy morderców. Wskazuję, że mózg dobrze wie, że rozbieżne cele ma kłamca i wykonawca słów kłamcy. Wskazuję jak mordercy obleźli świat Stwórcy i mówią, że to ich mienie i że mordercą jest Stwórca. Wskazuję na dowód jakim jest moje odkrycie jakie zatytułowałam "100% powrotu do zdrowia". Na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata, a jak mordercy zobaczyli, że ich odkryłam to zaczęli pokazywać kilku ludzi. Kiedy zaczęłam publikować moje odkrycia na Twitterze to otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a jak zobaczyli, że odkryłam, że są mordercami to wymazali Obserwatorów i profesora Anatomii Człowieka który przysłał mi powiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Nazwisko profesora James Tomaz Marais było u mnie na Twitterze do czasu napisania przeze mnie, że anatomizando to mózg dobroczyńcy. Wskazuję jak Stwórca którego znamy jako Jezusa prawidłowo wskazał, że kłamca to morderca.
Wskazuję, że mordercy nazwali na ziemi ich słowa prawem i wiarą w Boga i tam gdzie zaprowadzili ludzi to wszystkie szpitale, zakłady opieki i cmentarze.
                                                                                                      Barbara Paul                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz