poniedziałek, 23 października 2017

PRZYCZYNA CHOREJ PSYCHIKI TO NAPAD NA NIĄ ZŁĄ ENERGIĄ ZAWARTĄ W SŁOWACH KŁAMCY

Kłamca wymyśla słowa w celu wykorzystania człowieka z tego co obmyślił kłamca. Te słowa pozostają w mózgu i na nich zła energia jaka zadaje kłamcy cierpienie i z czasem śmierć. Kłamca wymyślał słowa w niecnym celu bo chce komuś zrobić zło, a zrobił sobie. Kłamca komuś zrobił zło jeśli ten ktoś zgodzi się być wykorzystanym przez kłamcę, ale to decyzja człowieka. Do zadania sobie cierpienia musimy wyrazić zgodę na wykonywanie słów niecnego człowieka jakim jest kłamca. Doszło do wprowadzenia słów kłamcy jako prawa i wiary w Boga, a co najgorsze to uczenie słów kłamcy. Skutek słów kłamcy to prawie wszystkie cierpiące psychiki. Stwórca którego znamy jako Jezusa po to przeszedł i zdecydował się na przybicie Go przez kłamców do krzyża ażeby przekazać ludziom ażeby nie wykonywali słów kłamców.
Ja bardzo często piszę do sądów, że wydanie nakazu wykonywania słów kłamcy to napad na psychikę. Jest to napad przy pomocy słów z zawartą w słowach kłamcy energią zadającą cierpienie.
Teraz zobaczyłam, że to samo robią ludzie religii napadaniem na moją stronę na Facebooku. Ja do nich piszę, że ja na ich stronę nie wchodzę i oni niech nie wchodzą na moją a oni to lekceważą i całe sznury ludzi wchodzi na moją stronę ze słowem Amen. Słowo Amen tak samo nie wyjaśnia spraw jak prawo ludzi. Zrozumiałam napad na Jezusa przez kłamców narzucających słowa. W narzuconych słowach zawarta jest zła energia, a psychika jest oparta na wolnej energii na jakiej jest na psychicznym spokoju. Diabelstwo narzucające słowa zaburza ludziom psychiczny spokój, a później pokazują straszne kalectwo ludzi na tej energii opartej na słowach kłamców. Diabelstwo dzwoni do ludzkich domów i zaburza im psychiczny spokój. To bardzo źle zachowujący się ludzie. To zachowania kłamcy to bezczelne wchodzenie w czyjeś życie. My na energii Stwórcy jesteśmy oparci na psychicznym spokoju i zdrowym ciele na energii na jakiej oparta jest psychika i ciało. Ludzie z Jesus Daily bezczelnie wchodzą na moją stronę i nie mówi po co też wchodzi na moją stronę przedstawiciel Koranu Pan Oriz Islam. Należy zadać pytanie czego oni ode mnie chcą. Ja usunęłam Pana Oriza Islam z mojej strony, a on wchodzi nie wiadomo jak i nie mówi, że jego celem jest namówienie mnie na czytanie Koranu. To czytanie słów zapisanych, że to religie i prawo wchodzi w człowieka i robi się służącym narzucającego słowa. Wielu kłamców w ludzkich domach tak stosują przemoc na psychice domowników. Ja piszę o słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu, a ludzie kościoła na mnie napadają ich słowami opartymi na kłamstwie w których jest zła energia. Oni napadają na słowa Stwórcy i na Niego napadli kłamcy z energią zadającą cierpienie. Stwórca nie cierpiał psychicznie bo do cierpienia psychiki potrzebne są słowa jakimi godzi się wykonywać słowa kłamcy. Energia zawarta jest w słowach. Energia jest przekładem słów i napad przy pomocy słów opartych na kłamstwie to napad przy pomocy energii zadającej cierpienie psychice. Wskazuję na ciało na którym energia zawarta w słowach kłamcy dokonuje napadu na to ciało tworzeniem na zdrowych komórkach nowotworów. Dobrze chciał Stwórca, że nas ostrzegł przed wykonywaniem słów kłamców. Kłamca i wykonujący słowa kłamcy to co zrobili to napadli na swoją psychikę i swoje ciało, a swój mózg zrobili mózgiem głupca. Wskazuję ile jest tego diabelstwa opowiadającego o Bogu, a napadającego na słowa Boga jakie ja piszę. Na moim Blogu jest około 5200 moich artykułów i nie ma przypadku ażeby ktoś wskazał w tym co piszę, że czegoś nie rozumie. Można zobaczyć na moim Blogu w komentarzach słowa pytającego mnie człowieka czy kiedykolwiek ktoś coś mi zarzucił i że odkryłam prawdę. Nigdy mnie nikt nie zarzucił napisania nieprawdy i nigdy żaden sąd nie napisał do mnie, że piszę nieprawdę, nigdy żaden urząd nie napisał do mnie, że piszę nieprawdę. Dzisiaj jakaś kobieta napisała do mnie na Facebooku, że nie wypowiadam słów Boga, a piszę o filozofii. Ja opieram się na odkryciach naukowych i podaję przyznane Nagrody Nobla za to o czym piszę. Zawsze mówię do ludzi ażeby podali konkretne moje słowa które mówią, że nie są słowami Boga, bo to co robią kłamcy to bez podania dowodu, a rzucanie słów, że to filozofia. Wstydziliby się rzucać oszczerstwa bez podania dowodu, ale kłamcy to robią. Całe prawo ludzi to kłamstwa i ci kłamcy oskarżają ludzi, że ludzie czynią zło, a nie oni. Prawie wszyscy ludzie mają przebudowane ciała na wykonujące słowa oparte na kłamstwie, a ci źli ludzie oskarżają ludzi, że oni są złoczyńcami, a nie ci którzy wprowadzili psychikę i ciało w cierpienie i śmierć. Większego zła ludziom nie można uczynić jak wprowadzenie ich na funkcjonowanie na energii uśmiercającej życie i spowodowanie, że ludzie są umysłowo chorzy. Psychika jest oparta na słowach jej Stwórcy, a ludzie oszuści wprowadzili psychikę w wykonywanie ich słów na jakich ludzie są umysłowo chorzy.
Ludzie kościoła nie raz czytają słowa Jezusa, że zło jakie komuś uczyniłeś sobie uczyniłeś. Wskazuję na dowód, że tak jest bo wszystkie słowa są w mózgu i na nich energia. Wprowadził siebie człowiek w umysłową chorobę narzuceniem słów i psychiczną chorobę powstaniem w nim z nabycia złej energii na słowach opartej na narzuconych słowach. Wszyscy prawie są chorzy, a ja wskazuję na przyczynę chorób jaką są narzucone słowa w mózgu na jakich człowiek jest umysłowo chory i na nabytą złą energię zawartą w słowach opartych na kłamstwie na jakiej jest psychicznie chory i ma chore ciało. Oszuści ludzie władzy mówią, że mają leki na choroby powstałe na wykonywaniu ich słów, a ja wskazuję, że nie mają leku na umysłową chorobę od nich nabytą i nie mają leku na zmienioną anatomię na złej energii z nabycia na słowach kłamcy. Oszuści postanowili zrobić sobie ze stworzeń Boga służących i nabyli umysłowej i psychicznej choroby i różnych chorób ciała.
Stwórca przyszedł nas ostrzec przed nabyciem psychicznego bólu od złej energii wprowadzonej w psychikę słowami opartymi na kłamstwie. Okropni ludzie kłamcy za otrzymanie życia od Stwórcy i możliwości życia w Jego doskonałym świecie. Ci wstrętni ludzie kłamcy cały świat stworzony przez Stwórcę doskonałym doprowadzili do stanu uśmiercenia.

                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz