środa, 11 października 2017

PSYCHICZNY URAZ TO PRZEJĘCIE WŁADZY PRZEZ ENERGIĘ NAD OSZUSTEM

Zygmunt Freud odkrył, że choroba psychiczna jest skutkiem urazu psychicznego. Odkryłam, że uraz psychiczny jest skutkiem przejęcia władzy przez energię nad oszustem.
Stan natury człowieka oparty jest na równowadze pomiędzy myśleniem, a odczuwaniem. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja mówię, że to przekład myślenia na odczuwanie. Odczuwanie jest oparte na energii i w wyniku przeważenia myślenia opartego na kłamstwie nad myśleniem opartym na prawdzie energia przejmuje władzę nad myśleniem i jest to stan zwariowania człowieka.
Odczuwanie jest oparte na systemach neurologicznych jakie są przekładem myślenia jakie jest w naturze mózgu. Zaburzone odczuwanie jest oparte na systemach neurologicznych jakie są przekładem myślenia jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Te dwa rodzaje systemów neurologicznych widzą Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że są oparte na myśleniu w mózgu. Naukowcy Ci nie piszą, że to myślenie, ale ja wskazuję, że narzucone zachowania i problemy jakie Naukowcy Ci odkryli, że mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że  na to moje odkrycie, że systemy neurologiczne oparte na energii życia wykonują słowa jakie są w naturze mózgu, a systemy neurologiczne wykonujące wypowiadanie innych słów są na energii śmierci zareagowali dwaj Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia przysłaniem mi pism z wyrazami szacunku i uznania i przez okres około dwóch lat przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Odpisałam, że oczekuję ażeby ludzie funkcjonowali na systemach neurologicznych na jakich oparte jest zdrowie i życie. Wskazuję, że kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to też zareagowali ludzie ale wydający decyzje o zadawaniu cierpienia i śmierci. To przyszły Minister Sprawiedliwości partii "Platforma Obywatelska" przyszedł mnie wypytać kto reaguje na moje odkrycia i usunęli Dyrektorów z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy chcieli zdrowia i życia ludzi i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Wskazuję na ludzi nauki do których wysłałam ponad 5100 pism dowodzących, że energia życia jest oparta na słowach Stwórcy, a energia śmierci na słowach opartych na kłamstwie narzuconych przez ludzi, a oni milczą. Wskazuję, że nie reagują ludzie władzy, ludzie kościoła,  ludzie z wymiaru sprawiedliwości, ludzie medycyny, ludzie przyznający Nagrody Nobla i jeszcze ci źli ludzie ukrywają przed ludźmi odkrycia naukowe dowodzące, że ludzie narzucający słowa uśmiercają psychikę i ciało i że ludzie są umysłowo chorzy na wprowadzonym do mózgu kłamstwie. Zatem wskazuję na uraz psychiczny, że on jest skutkiem wprowadzenia w człowieka więcej energii opartej na kłamstwie. Jest to stan jaki widzi Albert Einstein, że to stan zakrzywienia w energii o jakim mówi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja odkryłam, że na tej głupocie ludzi jest oparte zakrzywienie w energii. To na tym zakrzywieniu w energii psychika idzie i nie wie dokąd idzie i nie wie co robi. Do ogromnej ilości ludzi mówię, że wykonywanie kłamstwa ich uśmierca a oni dalej to robią, a wielu bezczelnie zachowuje się wobec mnie. Wskazuję na Sędziów, że wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach na jakich oparte jest życie. Stan zwariowania to na pewno prawidłowa reakcja Stwórcy bo więcej oszustów trudno sobie wyobrazić. Odkryłam, że taką samą reakcją energii na narzucone słowa są tworzące się nowotwory i kiedy energii na jakiej oparty jest nowotwór jest więcej jak energii opartej na prawdzie jaka jest w naturze mózgu to kłamca umiera.

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz