niedziela, 1 kwietnia 2018

LOS CZŁOWIEKA OPARTY JEST NA WYPOWIEDZIANYCH PRZEZ NIEGO SŁOWACH

Natura człowieka to budowa jego ciała oparta na rozumie w mózgu. To jest doskonały stan człowieka opartego na energii opartej na słowach Stwórcy. Człowiek wychodzi z doskonałego stanu narzuceniem innych słów na jakich wchodzi w energię opartą na narzuconych słowach. To niezwykła doskonałość konstrukcji człowieka. W naturze wszechświata jest energia oparta na słowach Stwórcy. Energia śmierci na jaką wskazuje Albert Einstein prawidłowo widzi, że jest oparta na myśleniu ludzi i że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja wskazuję, że Albert Einstein ma rację bo człowiek na energii innej jak jest w jego naturze jest umysłowo chory. Wskazuję na mądrość Williama Szekspira który w Hamlecie mówi, że Hamlet jeden wyróżnia się wśród umysłowo chorych. Wskazuję na słowa Hamleta Nikomu nie wierz wszyscy jesteśmy nikczemni.  Ja wskazuję, że jesteśmy nikczemni na zmienionej anatomii opartej na słowach kłamcy. Doskonałość Stwórcy oparta jest na stworzeniu człowieka na Jego rozumie i odrzucanie człowieka na innych słowach na jego budowę zmienioną na nikczemnego człowieka. Nikczemny człowiek to człowiek narzucający słowa oparte na kłamstwie i przeciwko nim wystąpił Stwórca występując przeciwko władzy, wymiarowi sprawiedliwości i kościoła. Wiele lat temu piszę do Trybunału Konstytucyjnego, że Sądy najszybciej przywróciłyby  ludzi do normalnego stanu  opieraniem się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu na jakim oparty jest normalny stan człowieka. Sądy nazywają prawem słowa kłamców na jakich ludzie są umysłowo chorzy i mają chore ciała na systemach neurologicznych na jakich wykonują wolę ludzi. Może teraz pomoże moje pisanie do sądów kiedy to Sędziowie są po doświadczeniach, że ludzie władzy to kłamcy którzy ludźmi pomiatają i również Sędziami. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie podano, że na drugim umyśle w mózgu opartym na woli człowieka i że ta zmieniona anatomia to nikczemny człowiek wykonany ze złej energii zawartej w słowach kłamcy. Wskazuję na ludzi kłamców władzy i kościoła którzy wtrącają się do ciała zbudowanego na słowach Stwórcy. Wskazuję, że ciało na słowach kłamców to psychika oparta na umysłowej chorobie. Wskazuję, że w Google nie są wpisywane ponad 2000 moich artykułów, a na moim Blogu wykazują, że ludzie niby nie są zainteresowani moim odkryciem, że energia życia jest oparta na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, a energia śmierci na systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy. Wskazuję, że ludzie narzucający słowa oparte na kłamstwie to świadomi mordercy. William Szekspir widzi to w Hamlecie, ale myślę, że nie wiedział to co ja odkryłam, że energia śmierci jest oparta na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka. Może i wiedział. Albert Einstein widzi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Ja wskazuję, że energia życia jest oparta na prawdzie i że na niej wszystkie stworzenia rozumieją. Wskazuję na słowa ludzi przychodzących do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi,  że mówili oni, że przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Wskazuję, że gdybym ja opierała się na tym języku prawniczym to zgadzałoby mi się myślenie oszustów i nie wygrałabym dla nich spraw. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a jak zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita", że od czasu powołania wojewódzkich sądów za okres jedenastu miesięcy roku 2004 ja wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim to uznałam, że muszę powiedzieć Sędziom, że trzeba opierać się na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu bo ja na nim bezbłędnie widzę złoczyńcę. Wtedy zostałam oskarżona o nieznajomość skargi kasacyjnej. Odpisałam i w załączeniu podałam ksero skargi kasacyjnej i napisałam, że otrzymałam ten wzór skargi kasacyjnej na szkoleniu z Sędzią NSA i że znam skargę kasacyjną, ale na niej wygrywa złodziej. Wskazuję na słowa, że to złodziej wypowiada inne jak są w naturze mózgu i że od dawna piszę do Komitetu Neurobiologii, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to złodziej i bandyta. Narzucający słowa jest bandytą znęcającym się na psychice w celu wymuszenia od niej wykonywania słów kłamcy. Kłamca to bandyta znęcający się na psychice. Wskazuję, że bandyta ma w sobie systemy neurologiczne oparte na narzuconych przez niego słowach na jakich ma z nabycia złą energię i że to mózg odrzucił słowa kłamcy na zmienioną energię z jakiej zbudowany jest bandyta. Wskazuję, że ludzie nabyli innej budowy ciała na energii opartej na narzuconych słowach na jakiej cierpią i umierają i są służącymi bandytów. Wskazuję na ludzi różnych religii, że oni mówią, że wierzą w Boga, a ja wskazuję , że jesteśmy stworzeni na wypowiadaniu słów Boga.

                                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz