środa, 26 grudnia 2018

BIOLOGIA ODRZUCA ZBUDOWANEGO ZE SWOICH SŁÓW ZŁODZIEJA I BANDYTĘ I WYKONUJĄCEGO SŁOWA ZŁODZIEJA I BANDYTY

Zmieniona anatomia od wykonywanych czynności za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to zbudowany ze swoich słów złodziej i bandyta. To słowa złodzieja i bandyty wprowadza mózg na ludzki umysł i systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest złodziej i bandyta. Złodzieje i bandyci w ustanowionym prawie na słowach złodziei i bandytów mówią, że Biologia jest ich. Złodzieje i bandyci w programie Komórki macierzyste mówią, że chcą przebudować komórki uśmiercające życie na komórki życia. Biorący udział w programie Stephen Hawking mówi, że chyba nie doczeka przebudowania komórek śmierci na komórki życia i na komórkach śmierci umarł. Stephen Hawking widać, że mocno był zbudowany z komórek uśmiercających życie na jakich mówił, że Boga nie ma i ma rację, że na komórkach uśmiercających życie Boga nie ma. Złodzieje i bandyci na ich słowach mają zapisane w art.1 Konstytucji, że Rzeczpospolita Polska jest dobrem wspólnym wszystkich Obywateli, a nie mówią jak to dobro wspólne wytworzyli. Złodzieje i bandyci nie mówią też, że wytwarzają ich słowami energię śmierci i że nie da się przebudować słów złodzieja i bandyty na słowa oparte na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Naukowcy biorący udział w programie Komórki macierzyste nie mówią, że nie da się przebudować słów złodzieja i bandyty na słowa uczciwego człowieka jakim jesteśmy na słowach Stwórcy zbudowani. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu nie istnieje bez emocji, a ja wskazuję, że umysł ludzki też nie istnieje bez emocji, ale złych na jakich zabijają życie na organizowanych przez bandytów wojnach. Złodzieja i bandytę mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu na jakim jest zbudowany z systemów neurologicznych jakie są przekładem energii uśmiercającej życie  na wykonywane czynności na jakiej odkryłam, że oparta jest zmieniona anatomia na energię śmierci. Anatomia to energia życia. To złodzieje i bandyci nie mówią, że to mózg na jakim oparta jest Biologia odrzuca słowa złodzieja i bandyty na systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest złodziej i bandyta. Złodzieje i bandyci mówią, że jest ochrona danych a na mojej stronie piszą, że jestem winna złodziejom i bandytom pieniądze, a nic mi nie sprzedali ani żadnych usług dla mnie nie wykonali. Bandyta nie ma uczuć i dlatego potrafi znęcać się na psychice i ją uśmiercać. Psychika zbudowana jest z energii życia, a bandyta to psychopata zbudowany z energii śmierci. Bandyta ma swoją energię jaką wytworzył do wykonywania czynności okradania i zabijania okradzionych i tego nie ogłoszono przy przyznanej Nagrodzie Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności. Neurobiolog Eric Kandel i Komitet Noblowski nic nie mówią na temat drugiego umysłu w mózgu na jakim zbudowany jest złodziej i bandyta z innych systemów neurologicznych. Naukowcy mówią, że dla nich największą zagadką jest ludzki umysł a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że mają swoje systemy neurologiczne. Wskazuję, że z tych systemów neurologicznych opartych na odrzuconych przez mózg słowach zbudowany jest złodziej i bandyta. W wykonywanej przeze mnie pracy występowania przed sądami w obronie ludzi widziałam, że wskazywali mi na przepis prawa jaki zadał im cierpienie i że tym zadanym cierpieniem było okradzenie ich. Wskazuję, że złodzieje na tych ukradzionych pieniądzach stworzyli banki i pożyczają ludziom pieniądze jakie im ukradli i zatrudniają komorników i firmy windykacyjne zajmujące się znęcaniem na psychice w celu wymuszenia dawania im pieniędzy jakie ludziom zostały ukradzione. Wskazuję, że morderca w programie Album nazistów to bankowiec. Wskazuję, że złodziej to zbudowany ze swoich słów morderca na wytworzonej jego słowami energii śmierci  której wykonywanie powoduje uśmiercanie życia. Ci mordercy nie mówią w programie Komórki macierzyste skąd pochodzą komórki uśmiercające życie, a ja wskazuję, że z ludzkiego umysłu na jaki mózg wprowadza słowa złodzieja i bandyty. Wskazuję, że złodzieje i bandyci mówią, że oni wierzą w Boga, a ja wskazuję, że Biologia wypowiada słowa Boga. Wskazuję, że człowiek zbudowany z systemów neurologicznych opartych na mózgu nie zna innych słów jak są w naturze mózgu, a inne słowa zna złodziej i bandyta oparty na ludzkim umyśle. Zwróciłam moją uwagę na słowa przychodzących do mnie po pomoc ludzi, że mówili, że przyszli dlatego bo nie rozumieją  języka prawniczego. Ja odkryłam, że językiem prawniczym mówi złodziej i bandyta i że mówi niezrozumiałym językiem dlatego, żeby ludzie których oszukuje nie wiedzieli, że jego zamiarem jest okraść. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a kiedy zobaczyłam w miesiącu styczniu 2005 roku dane opublikowane przez gazetę Rzeczpospolita o ilości spraw jakie wpłynęły do sądów i o ilości wygranych za 11 miesięcy roku 2004 od kiedy to powołano wojewódzkie sądy że są województwa w których nikt nie wygrał żadnej sprawy i że w kraju przegrało sprawy ponad 99,5% ludzi, a ja w województwie warmińsko-mazurskim znowu wygrałam i to 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy roku 2004 to zaczęłam pisać do sądów, że trzeba opierać się na naturalnych dla nas słowach opartych na prawdzie na jakich ja widzę słowa złodzieja i bandyty. Wtedy okazało się, że w NSA są też Sędziowie złodzieje i bandyci bo wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach innych jak złodziei i bandytów ludzi władzy. Odpisałam na to, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu jest lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas na energii życia opartej na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Odkryłam, że złodzieje i bandyci nie przybijają już ludzi do krzyża a uśmiercają ich nazwaniem słów z energią śmierci prawem i wiarą w Boga.      
                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz