wtorek, 11 grudnia 2018

INNE SŁOWA JAK SĄ W NATURZE MÓZGU WYPOWIADA ZŁODZIEJ

INNE SŁOWA JAK SĄ W NATURZE MÓZGU WYPOWIADA ZŁODZIEJ I JEST TO BANDYTA ZNĘCAJĄCY SIĘ NA PSYCHICE W CELU WYMUSZENIA WYKONYWANIA SŁÓW BANDYTY.
Z odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje rozbieżne cele na zajmujących się nimi systemach neurologicznych odkryłam, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że zajmują się nimi inne jak w naturze systemy neurologiczne. Kiedy w roku 2013 napisałam, że wykazywane przez mózg rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to przyszedł do mnie przedstawiciel złodziei wybrany później Ministrem Sprawiedliwości niby zainteresowany moją wiedzą, a ponieważ żadnej książki nie kupił a wypytywał mnie kto reaguje na moje odkrycia jasnym było, że to był jego cel wizyty u mnie. Rządziła wtedy partia PO, ale każda to złodzieje. Dobrze robi Wielka Brytania, że odchodzi z Unii Europejskiej bo to słowa złodziei. Wskazuję, że złodziej ma zmienioną anatomię, a zmieniona anatomia to zmieniona energia na złą. Neurobiolog Eric Kandel i ludzie w Komitecie Noblowskim którzy przyznali mu Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii nie ogłosili, że to zbudowany z energii zawartej w słowach kłamcy złodziej. Mózg oparty na prawdzie wprowadza słowa kłamcy w umysł oparty na słowach złodzieja i energię wytworzoną słowami złodzieja. Złodzieje mówią do okradanych ludzi, że zmieniona anatomia to genetyka, a ja wskazuję, że genetyka to uczciwy człowiek oparty na mózgu, a złodziej oparty na ludzkim umyśle nie ma mózgu. Złodziej ma umysłową chorobę a nie mózg. Na mózgu ludzie są zdrowi umysłowo. Na mózgu ludzie są zdrowi umysłowo i psychicznie. Umysłowo i psychicznie zdrowy człowiek zbudowany jest z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.  Umysłowo i psychicznie chory człowiek zbudowany jest z energii na jakiej jest zmieniona anatomia i jest to zła energia z nabycia w człowieku wytworzona słowami kłamcy do wykonywania czynności okradania i zabijania życia. Podają mi teraz wiadomość że sześć lat więzienia dla Polskiego taliba, a ja mówię, że więzienie jest oparte na złej energii z jakiej zbudowany jest złoczyńca i że Stwórca nie dał ludziom pozwolenia na wydawanie wyroków. Złoczyńca nie będzie sześć lat uzależniony od energii na jakiej uczynił zło, a będzie uzależniony tyle lat a nawet wieków jak długo będzie złoczyńcą. Stwórca reaguje wprowadzeniem w złą energię złoczyńcę dopóki zła nie naprawi. Złodzieje wyjdą z uzależnienia od złej energii zawartej w ich słowach jak oddadzą to co ukradli. Ludzie wykonujący słowa złodziei i bandytów wyjdą z uzależnienia od złej energii jak przestaną nazywać słowa złodziei i bandytów prawem i wiarą w Boga i będą wypowiadali tylko prawdę.
       
                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz