piątek, 28 grudnia 2018

NATURA WYKONUJE TYLKO CZYNNOŚCI DOBRA I NIE POZWALA NA CZYNIENIE JEJ ZŁA

Natura wykonuje tylko czynności dobra i nie pozwala na czynienie jej zła. Energia w naturze daje tylko dobro. Zło daje energia oparta na ludzkim umyśle. Dobrze widzi prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais, że natura oparta jest na Mózgu Dobroczyńcy i dobrze widzi prof. Jan Talar, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Ja do tego dodaję, że nie istnieje wykonywanie zła na systemach neurologicznych opartych na mózgu. Rozbieżne cele jakie odkryli Naukowcy, że odrzuca mózg to czynienie zła. Naukowcy odkryli, że wykazywanymi przez Mózg rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że z tych systemów neurologicznych opartych na rozbieżnych celach zbudowany jest złoczyńca. To mózg oparty na woli czynienia dobra odrzuca złoczyńcę na wolę czynienia zła. Odkryta przez Neurobiologa Erica Kandela zmieniona anatomia to złoczyńca wykonujący na złej energii czynności zła. Ludzie naturalnie wykonują czynności dobra i nie powinni wykonywać słów złych ludzi na jakich wykonuje się czynności zła. Dobrze widzi Neurobiolog Eric Kandel i Komitet Noblowski, że to od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja wskazuję, że na woli ludzi wykonuje się czynności zła.  Stwórca Dobra którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko złym ludziom i opartym na złej energii organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Źli ludzie są zbudowani ze zlej energii opartej na ich woli i ta energia zadaje cierpienie i śmierć. Nie ma leku na energię wykonującą czynności zła. Nie ma leku dla złoczyńcy bo to na jego woli oparta jest zła energia. W naturze wszechświata jest tylko dobra energia i na niej oparte jest życie. Natura odrzuca energię wykonującą słowa złoczyńcy i widzi tą złą energię Albert Einstein, że prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Natura oddaje wprowadzone w nią zło uśmiercaniem złoczyńcy. Złoczyńcy stosują  przemoc na naturze wymuszaniem od natury wykonywania woli złoczyńcy i natura tą przemoc oddaje. Natura nie pozwala na czynienie jej zła i ludzie powinni nie pozwalać na czynienie im zła wykonywaniem słów złoczyńcy. Zgodzenie się na wykonywanie słów złoczyńcy jest zgodzeniem  się na czynienie sobie zła. Złoczyńca namawia do wykonywania jego woli innymi słowami jak mówi Natura i te słowa ludziom wypowiadającym słowa natury się nie zgadzają. Mnie się nie zgadzają słowa złoczyńców zapisane, że to prawo i mnie się nie zgadza wierzyć w Boga. Ja wypowiadam słowa Boga chociaż też weszłam w wykonywanie niektórych słów złoczyńców, ale zorientowałam się, że to złoczyńcy. Nie weszłam na tyle w wykonywanie słów złoczyńców ażeby po słowach nie wiedzieć kto jest złoczyńcą a kto dobroczyńcą. Czuję też energię wychodzącą z ludzi. Zauważyłam, że ludzie przychodzący do mnie pytali co tutaj jest, że człowiek tak się dobrze czuje. Zauważyłam, że ludzie chorzy na schizofrenię i to na ciężkim oddziale wiedzą kto z ludzi ma wiedzę. Było dla mnie zaskoczeniem, że gromadka chorych na schizofrenię pytała mnie czego jestem profesorem a kiedy do nich powiedziałam, że nie jestem profesorem to stojący obok chory powiedział, że proszę panią to widać, że pani jest profesorem i on uważa że matematyki. Inny chory otwierał buzię i mówił do mnie pani ordynator proszę zobaczyć czy nie mam w gardle raka. Powiedziałam, że nie jestem ordynatorem  ale on nie dawał mi spokoju i powiedziałam, że nie ma raka i wtedy odszedł. Za dwa tygodnie przyszłam na ten oddział znowu i obok Pielęgniarki stała chora, wyciągnęła do mnie rękę i powiedziała, że jest zaszczycona moim  przybyciem i że zaprasza mnie do Ambasady na jej urodziny. Okazało się, że tam pracowała. Chory który nazywał mnie ordynatorem znowu do mnie podszedł i otworzył buzię i mówił pani ordynator proszę zobaczyć czy nie mam raka. Inny dziwny przypadek to narkomanka która jechała pociągiem którym ja jechałam i poprosiła czy mogę usiąść naprzeciw jej. Usiadłam. Była to ładna dziewczyna i pokazała mi wizytówkę, że pracuje w Agencji Towarzyskiej. Popijała coś z butelki i robiła się agresywna i wszystkim  ludziom ubliżała aż Konduktor musiał ją wysadzić na przystanku na którym wysiąść nie chciała. Dziwnym było, że wszystkim ubliżała a mnie traktowała jakbym była jakąś świętą. Dziwnym przypadkiem też było kiedy sama siedziałam w lesie na przystanku gdzie nie było żadnych domów i nawet kasy biletowej a naraz podeszło trzech hałasujących chłopaków z radiem odkręconym na cały regulator opowiadających o swoich doświadczeniach z Policją. Jeden z nich mówił, że jak idzie na Policję z rodzicami to go nie biją. Dziwnym było to, że jeden z nich powiedział żeby ściszyć radio bo ja nie mogę siedzieć w takim hałasie a drugi żeby posprzątać potłuczone szkło bo ja nie mogę siedzieć w takim bałaganie. Ja nic do nich nie mówiłam, a oni mówili, że ja nie mogę siedzieć w takim  bałaganie i hałasie. Te doświadczenia pokazują, że ludzie wiedzą kto ma wiedzę. My mamy tą wiedzę w naturze mózgu, ale trzeba ją wprowadzić w naturę. Wszystkie stworzenia Boga mają do wykonywania czynności jakie mają w zapisach w naturze mózgu. Naszym zadaniem jest wprowadzić w naturę wiedzę jaką mamy w naturze mózgu. Natura cały czas podpowiada i to wspaniałą wiedzę. Natura pokazuje w dzień i obudzi w nocy z ważnymi słowami jakich szukam. Ta wiedza to zapisy jakie odkrywcy kodu genetycznego odkryli, że są przekładem na wykonywane czynności. Na tych zapisach zbudowani jesteśmy z energii zawartej w zapisach. Kiedyś ktoś pod moim zdjęciem na Facebooku napisał Posłannik. Odpisałam, że wszyscy w naturze mózgu mamy zapisy słów Stwórcy. Źli ludzie wprowadzili ludzi w wykonywanie ich słów wymyślonych do czynienia zła a mózg te słowa wprowadził, ale na ludzki umysł i systemy neurologiczne na jakich ludzki umysł wykonuje czynności zła. Z odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon zrozumiałam, że narzucone słowa mają swoje systemy neurologiczne i jasnym dla mnie było, że na tych systemach neurologicznych wykonujących słowa ludzi psychika i ciało są chore, a człowiek umysłowo chory. Odkryłam, że w tych systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje swoje słowa jest zła energia która wykonuje dla człowieka jego słowa. Teraz z okazji Nowego Roku ludzie lubią czytać horoskopy bo chcą wiedzieć co ich czeka, a ja odpowiadam, że czeka wykonywanie przez energię słów jakie są w mózgu i że energia na słowach jakie są w naturze mózgu wykona dobro jeśli te słowa wypowiadamy, a energia oparta na narzuconych słowach przez człowieka wykona zło. Nie czynić zła i nie będzie zła energia wykonywała dla nas zła. Prawdą jest, że my w naturze nie wierzymy tak jak np. pies, że ktoś chce nam uczynić zło bo zły człowiek bije psa a pies idzie do niego bo nie  wierzy, że chce mu czynić zło. Tak było ze znęcaniem  się na psie przez Iwana Pawłowa aż pies przeszedł na złą energię jaką ma w sobie człowiek złoczyńca i zaczyna wykonywać słowa złoczyńcy. Pies robi się zły i gryzie człowieka złego i robią to wszystkie stworzenia jakim człowiek uczynił zło. Stworzenia czują złą energię i gryzą tego kto ma złą energię. Gryzą,  kąsają, kopią itd, i to zło wprowadził w nie człowiek. Rośliny oddają wprowadzoną w nie truciznę trucicielowi. Ludzie źli są uzależnieni od energii która czyni im zło. Źli ludzie uczynili ludziom wiele zła, tak jak Iwan Pawłow uczynił zło psu który nie zrobił mu nic złego. Ludzie oddadzą tą złą energię złoczyńcom. Sędziowie w Sądzie Najwyższym w Polsce pokazali, że nie pozwalają sobie czynić zła i Naczelny Sąd Administracyjny już mówi żeby kontrolować pieniądze w Kancelarii Premiera. Zła energia we wszechświecie zaczyna się zmniejszać, a co jest dowodem na to, że dobrzy ludzie zaczynają widzieć złych ludzi. Dojdzie do tego że złodzieje oddadzą to co ludziom ukradli i świat będzie się przywracał do naturalnego dla niego porządku. Ludzie nie dają pieniędzy na czynienie zła, a wybierani przez nich przywódcy dają pieniądze ludzi na ludzi zajmujących się mordowaniem życia i broń do zabijania ludzi. Natura nie czyni zła i nie jest jej potrzebna ochrona i to wykonywana przez morderców. 
Natura nie czyni zła i nie pozwala sobie czynić zła i każdy dobry człowiek niech tak robi, a złoczyńca ma to co chciał. Odkryłam, że słowa są zbudowane z energii i energia wykonuje słowa w jakich jest zawarta.
      
                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz