środa, 19 grudnia 2018

ENERGIA NA JAKIEJ CZYNNOŚCI WYKONUJE KŁAMCA TO NIE JEST GENETYKA

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności. Odkryłam, że ta zmieniona anatomia to zła energia wytworzona słowami kłamcy jaka zadaje cierpienie i śmierć. Odkryłam, że ta energia wytworzona słowami kłamcy to nie jest energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jaka jest energią życia na jakiej  zbudowani są w naturze ludzie. Odkryłam, że mózg wprowadza słowa kłamcy na ludzki umysł na jakim ludzki umysł wykonuje czynności na systemach neurologicznych jakie są przekładem złej energii zawartej w słowach kłamcy na wykonywane czynności. Odkryłam, że na tej złej energii wytworzonej słowami kłamcy oparte są wszystkie choroby i śmierć. Ludzie którzy mówią, że słowa ludzi to genetyka to kłamcy bo na słowach ludzi nie ma genetyki a jest energia uśmiercająca życie. Odkryłam, że morderca psychiki to kłamca wypowiadający inne słowa jak słowa na jakich zbudowana jest psychika. Wskazuję, że można zbadać każdego człowieka nazywającego jego słowa prawem i wiarą w Boga i przekonać się, że są zbudowani z energii uśmiercającej życie. Wskazuję, że ludzie wykonujący słowa kłamców wchodzą w energię zadającą im cierpienie i śmierć.  Odkryłam, że energia zadająca cierpienie i śmierć jest wytworzona słowami kłamcy i utrzymuje się na słowach kłamcy jakie mózg oparty na energii życia wprowadza na słowa mordercy psychiki. Na wykonywaniu słów ludzi władzy i kościoła jest cierpienie i śmierć. Odkryłam, że zmieniona anatomia od wykonywanych czynności za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia śmierci oparta na ludzkim umyśle i ten kto wykonuje czynności na tej energii cierpi i umiera. Na ludzkim umyśle ludzie wykonują wolę ludzi władzy a oni nie stworzyli mózgu ani energii życia a wprowadzają w umysłową chorobę i śmierć. Wprowadzenie psychiki w energię opartą na słowach kłamcy jest wprowadzaniem psychiki w energię śmierci. Psychika w naturze jest zbudowana z energii życia.
                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz