środa, 12 grudnia 2018

LUDZIE PROWADZĄCY MOJEGO BLOGA WYKAZUJĄ, ŻE O LUDZIACH ZBUDOWANYCH ZŁODZIEJAMI I BANDYTAMI LUDZIE NIE CHCĄ CZYTAĆ, A Z TWITTERA I FACEBOOKA WYRZUCAJĄ JAK NIE CHCE SIĘ BYĆ ZŁODZIEJEM I BANDYTĄ. NIE WPISUJĄ TEŻ W GOOGLE ODKRYĆ NAUKOWYCH, ŻE STWÓRCA ZMIENIŁ BUDOWĘ ZŁODZIEJOM I BANDYTOM

Na moje około siedem tysięcy artykułów o funkcjonowaniu człowieka od czasu kiedy napisałam, że kłamca ma złe emocje do Google nie wprowadzają moich odkryć i od tej pory bardzo często tak jak teraz wykazują: Stany Zjednoczone trzy osoby, Niemcy 2 i Polska 2. Z Facebooka poszukali sposobu na wyprowadzenie mnie, a na Twittera wprowadzili zakaz wejścia jak  nie chce się być złodziejem i bandytą posługującym się myśleniem nazywanym RODO. Złodzieje i bandyci nie przekazują też ode mnie poczty jak wiedzą, że ten do kogo wysyłam nie jest złodziejem ani bandytą. Prostytucja jest normalna na Facebooku, na Twitterze też i w Google też, a nie jest normalnym być przyzwoitym człowiekiem. Ponad trzy tysiące moich odkryć było wprowadzanych w Google po naciśnięciu słowa opublikuj i również aktualizuj, ale to się skończyło po zobaczeniu przez złodziei i bandytów, że ich odkryłam, że mają zmienioną anatomię. Neurobiolog Eric Kandel i Komitet Noblowski nie ogłosili, że zmieniona anatomia to złodziej i bandyta. Dokąd złodzieje i bandyci nie zobaczyli, że ich odkryłam to na moim Blogu wykazywali ludzi z około dwustu krajów świata a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Złodzieje i bandyci zawiadomili mnie, że prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais wpisał mnie na listę anatomizando, a jak napisałam, że anatomizando to mózg dobroczyńcy to złodzieje i bandyci wymazali nazwisko profesora z Twittera. Złodzieje i bandyci wymazali ogromną ilość ludzi którzy byli Obserwatorami u mnie na Twitterze a jak dużo było tych ludzi świadczą przysyłane mi zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu na Twitterze. Złodzieje i bandyci wyprowadzili mnie z Facebooka po tym jak zobaczyli, że po dwóch miesiącach od mojego wejścia na Facebooka moje zdjęcie miało pierwsze miejsce i ogromną ilość nakładek na moje zdjęcie od ludzi z wielu krajów świata którzy na moje zdjęcie nakładają serduszka, gwiazdeczki, piękne kwiaty, napisy kocham cię. Najbardziej złodzieje i bandyci nie mogli znieść pięknych koron i tronów pod moim zdjęciem bo najszybciej je wymazali.
Wszyscy w naturze jesteśmy zbudowani przyzwoitymi, pięknymi, doskonałymi ludźmi opartymi na rozumie, a ludzie wypowiadający słowa jakie mózg wykazuje na braku rozumu to wstrętni złodzieje i bandyci, chamy, chuligany i wielu z osiągniętym już stanem diabłów.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz