piątek, 14 grudnia 2018

ŚMIERĆ W NATURZE NIE ISTNIEJE. ŚMIERĆ TO ENERGIA ZAWARTA W SŁOWACH CZŁOWIEKA

Albert Einstein widzi we wszechświecie, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę, czyli prowadzi na śmierć. Albert Einstein widzi, że zła energia oparta na sposobach myślenia ludzi jest we wszechświecie oddzielona od energii życia jaka jest w naturze wszechświata. Ja to samo oddzielenie złej energii od energii życia odkryłam w człowieku, że się utrzymuje zła energia na umyśle człowieka, a energia życia utrzymuje się na umyśle jaki jest w naturze mózgu. Kod genetyczny to zapisy jakie są w naturze mózgu, a nie są kodem genetycznym zapisy wykazywane przez mózg na ludzkim umyśle. Odkryłam, że mózg ma swoje systemy neurologiczne i umysł człowieka ma swoje systemy neurologiczne i że w systemach neurologicznych opartych na zapisach jakie są w naturze mózgu jest energia życia a w systemach neurologicznych opartych na zapisach słów pochodzących od człowieka jest energia śmierci. Zapisy słów człowieka to nie jest anatomia. Na zapisach słów człowieka nie ma anatomii, a jest zmieniona anatomia, a zmieniona anatomia to energia śmierci. Inna jest budowa człowieka wykonana z systemów neurologicznych opartych na mózgu, a inna jest budowa człowieka wykonana z systemów neurologicznych opartych na słowach człowieka. Energia oparta na słowach ludzi to dodatkowa energia w człowieku i we wszechświecie i jest to energia śmierci. Wola ludzi to wola kłamców i na woli kłamców oparta jest władza, wymiar sprawiedliwości i kościół. Wymiar sprawiedliwości nazywający słowa kłamców prawem to wymiar sprawiedliwości zadający cierpienie i śmierć. Energia zawarta w słowach kłamców zadaje cierpienie i śmierć. Ludzie nie mają prawa do ludzi, a wymiar sprawiedliwości przyznał sobie prawo do ludzi tak samo jak ludzie władzy. Władza wykonuje czynności na swoich słowach kłamców na jakich wykonuje się ich wolę. Na woli ludzi nie ma anatomii, a jest zmieniona anatomia. Ta zmieniona anatomia jest w ludziach bo Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii. Anatomia to energia i zmieniona anatomia to też energia ale inna. Anatomia to energia życia, a zmieniona anatomia to energia śmierci. Ludzie kłamcy to źle zachowujący się ludzie. Mózg wykazuje narzucone zachowania na zmienionych systemach neurologicznych na jakich człowiek jest źle zachowującym się. Natura to budowa człowieka dobrze zachowującego się. Prawdą jest, że kłamcy nauczający ich słów wprowadzają człowieka w energię opartą na złych zachowaniach na jakich ludzie kościoła uprawiają pedofilię na dzieciach. Na słowach kłamców dzieci i później dorośli wykonują słowa kłamców czyli ludzi władzy i kościoła, a wymiar sprawiedliwości wymierza kary za nie wykonywanie słów kłamców. Nie raz wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów, że to słowa kłamców i wykonujących słowa kłamców i że to słowami kłamców zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam, że słowami kłamców zajmują się inne systemy neurologiczne jak słowami Stwórcy. Naukowcy odkryli, że rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne a ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych opartych na wykazywanych przez mózg rozbieżnych celach zbudowana jest zmieniona anatomia i jest to kłamca wykonujący czynności zła. Dobrze widzi Neurobiolog Eric Kandel, że to od wykonywanych czynności zmienia się anatomia bo na systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy nie ma anatomii. Kłamcy nie stworzyli anatomii, a są to złodzieje okradający anatomię. Sąd Rejonowy w Elblągu skierował moją skargę na komornika do komornika czyli do złodzieja. Ja od komornika nic nie kupiłam i nic u niego nie zamówiłam a komornik powołując się na prawo ludzi wymusza dawania mu pieniędzy. Zatem komornicy nazywani, że są przy sądach są przy złodziejach jeśli sądy mówią, że dla ludzi prawem są słowa złodziei. Kościół który kilka lat temu zaniósł prezenty dla Trybunału Konstytucyjnego zaniósł prezenty dla ludzi którzy wprowadzili na ziemi wykonywanie słów ludzi, a nie Boga. Na wierze w Boga nie ma Boga, a są ludzie wykonujący czynności zła. To źle zachowujący się ludzie żyją z okradania innych ludzi i z okradania mienia Boga. Z mienia Boga możemy korzystać na słowach Boga, a ludzie kłamcy na ich słowach przywłaszczyli sobie mienie Boga i sprzedają ludziom do których mówią, że dla nich słowa złodziei są prawem. Złodzieje za te pieniądze uzyskane z okradania kupują ludzi wyszkolonych na morderców i produkują  i kupują broń do zabijania ludzi. Ludzie władz kościoła widać, że ukrywają księży pedofilii a zatem pedofilia jest dla nich normalna. Zgwałcona kobieta pokazywana w programie Świat się kręci mówi, że jeszcze raz została zgwałcona w sądzie, a ja mówię, że takimi samymi słowami jak gwałciciel. Dziennikarz Tomasz Sekielski mówi, że ogromna ilość ludzi stoi po stronie księży pedofilii a ja wskazuję, że to ludzie oparci na takich samych słowach. Przekonania są  oparte na słowach. Człowiek natury ma przekonania oparte na słowach opartych na prawdzie, a człowiek oparty na słowach kłamcy ma przekonania oparte na kłamstwie. Wskazuję, że mocą przekonań jest energia zawarta w słowach. Kłamca nie zgadza się z prawdomównym bo ma przekonania oparte na kłamstwie. Prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais nie musi mnie widzieć, a po tym co piszę  wie, że trzeba mnie wpisać na listę Mózgu Dobroczyńcy. Wskazuję, że kłamca nie ma mózgu. Kłamcy mówią, że chorują na mózgu, a ja mówię, że kłamca nie ma mózgu, a ma umysłową chorobę. Kłamca na narzuconych przez siebie słowach ma budowę opartą na swoich słowach i na niej choruje i umiera. Ksiądz Jan Kaczkowski znany był z wypowiadania pięknych słów i dodawał, że piękne słowa to nie wszystko i miał rację bo wykonywał czynności na słowach kłamców jakimi udzielał rozgrzeszenia kłamcom. Nie wszystkie słowa Jana Kaczkowskiego były piękne bo słowa na jakich wierzył w Boga były słowami opartymi na kłamstwie i na tych słowach umarł nie na glejaka mózgu jak mówią lekarze, a na glejaka wykonanego z energii zawartej w słowach kłamcy. Do Boga modli się kłamca, bo prawdomówny wypowiada słowa Boga. Na moich słowach opartych na prawdzie wygrywałam sprawy w sądach z kłamcami. Kiedy się  przyznałam to NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wskazuję, że to Sędziowie kłamcy przeciwko mnie wystąpili bo u Sędziów opartych na prawdzie mam wszystkie sprawy wygrane. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu odebrałabym złodziejom nazywającym ich słowa prawem wszystkie pieniądze. Wskazuję, że złodziej wykonuje czynności na zmienionej anatomii za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Anatomia to uczciwy człowiek, a kłamca to złodziej i bandyta. Złodziej i bandyta zbudowany jest z nabytej energii na jego słowach na jakich wykonuje czynności zła. Złoczyńcy mówią, że modlą się do Boga a na energii opartej na słowach Boga nie są oparci.
Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji a ja odkryłam, że emocje zawarta w rozumie to energia życia. Odkryłam też, że emocje zawarte w słowach kłamcy to energia śmierci. Naukowcy którzy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a ja wskazuję, ze mózg zna słowa bo słowa kłamcy wprowadza na ludzki umysł i systemy neurologiczne zbudowane na ludzkim umyśle. Odkryłam, że energia śmierci to złe emocje zawarte w słowach kłamcy i zauważyłam, że to od dnia w którym napisałam, że kłamca ma złe emocje na moim Blogu zaczęli wykazywać, że nie ma już około dwustu krajów świata na moim Blogu jak było dokąd. Z Twittera wymazali kłamcy ogromną  ilość ludzi którzy byli u mnie Obserwatorami, a dokąd nie napisałam, że kłamca ma złe emocje otrzymywałam z Twittera zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce na Twitterze w nie jednym tygodniu. Odkryłam, że kłamca ma w sobie na swoim myśleniu z nabycia energię opartą na kłamstwie na jakiej jest psychopatą a wykonujący słowa kłamcy jest służącym psychopaty. Ludzie protestujący przeciwko władzy protestują bo zrozumieli, że ludzie władzy ich okradają. To zrozumienie przez ludzi że kłamcy ich okradają powoduje, że zła energia we wszechświecie prowadząca na śmierć zaczęła się zmniejszać. Coraz dłuższe życie ludzi jest dowodem na to, że wracają do rozumu na jakim jesteśmy stworzeni. Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom kłamcom i stworzonym na słowach kłamców organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła i na krzyżu wskazał, że cierpienie i jego skutek jakim jest śmierć zadaje zła energia zawarta w słowach kłamcy. Wskazuję, że Stwórca nie cierpiał i nie umarł bo nie jest kłamcą i ma w sobie tylko energię życia.     
                                                                                                     
                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz