czwartek, 6 grudnia 2018

JEŚLI PSYCHIKA I CIAŁO CHORUJĄ TO ZNACZY, ŻE PRZESZŁY NA SŁOWA GŁUPIEGO

Psychika i ciało są zdrowe na słowach Mądrego. Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a na emocjach oparta jest nasza psychika i ciało. Psychika i ciało zbudowane z systemów neurologicznych opartych na rozumie żyją. Na systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle ludzie leżą w szpitalach psychiatrycznych lub na onkologii lub na cmentarzach. Ludzki umysł oparty jest na braku rozumu, a na braku rozumu zdrowia i życia nie ma. Naukowcy oparci na braku rozumu w programie Komórki macierzyste w którym udział bierze Stephen Hawking z powykręcanym ciałem w różne możliwe strony i na wózku inwalidzkim mówią, że chcą komórki nowotworowe przebudować na komórki macierzyste, a jeden z lekarzy mówi, że chce przeszczepić głowę bez dodania, że z braku rozumu na rozum. Ja wskazuję, że komórki nowotworowe są oparte na nabytej energii opartej na braku rozumu, a komórki macierzyste są oparte na energii opartej na rozumie. W Google przy mojej nazwie Nasza podświadomość stawiają znaki zapytania, a ja wskazuję, że podświadomość jest oparta na rozumie. Zygmunt Freud odkrył psychikę opartą na rozumie, gdyż nazwał ją podświadomością. Ja odkryłam, że natura jest świadoma no ale jeśli ludzie nazwali naturę podświadomością to już tej nazwy używam. Zygmunt Freud nie wiedział, że odkrył psychikę opartą na rozumie, a Karol Jung nie wiedział, że odkrył psychikę opartą na braku rozumu. Wskazuję na dwa umysły w mózgu, że naturalny oparty jest na rozumie a z nabycia na słowach pochodzących od ludzi oparty jest na braku rozumu i że każdy z tych umysłów nie istnieje bez emocji bo brak rozumu też ma psychikę ale opartą na złych emocjach. Ludzie oparci na ludzkim umyśle ukrywają, że są zbudowani z emocji opartych na braku rozumu bo ukrywają, że zmieniona anatomia zbudowana jest z systemów neurologicznych opartych na braku rozumu.
Ludzie oparci na braku rozumu wybierają sobie jako przywódców ludzi opartych na braku rozumu. Ci przywódcy oparci na braku rozumu nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga i każdy kto wykonuje ich słowa robi się głupi i z czasem zakopują go na cmentarzu. Posła opartego na braku rozumu nagrali jak mówił, że ludzie to ciemnota która kupi ich słowa. To prawda, że ludzie na braku rozumu są ciemni. Są Fizycy którzy mówią, że mało znają gdyż tylko energię rzeczywistą, a ja mówię, że dobrze jak znają tylko energię rzeczywistą bo ona jest oparta na rozumie, a energia nierzeczywista oparta jest na braku rozumu. Ludzie na braku rozumu mają swoją z nabycia drugą osobowość na jakiej są głupi. Druga osobowość w człowieku jest wykonana z energii opartej na braku rozumu. Druga osobowość ma energię z nabycia wytworzoną słowami kłamcy.
Poszłam do pracy  i zobaczyłam, że ludzie stojący na czele władzy przysyłają  rozporządzenia oparte na ich myśleniu i że te rozporządzenia wprowadzają chaos w prowadzone przedsiębiorstwa. Jako młoda dziewczyna zdawałam swój pierwszy bilans a przyjmujący go w jednostce nadrzędnej powiedział, że ta dziewczyna za pięć lat przegoni wiedzą wszystkie 44 przedsiębiorstwa należące do tej jednostki nadrzędnej. Instytut Ekonomiki Rolnej w Warszawie wprowadził badanie stu wybranych przedsiębiorstw i ja dostałam pierwszą nagrodę. Mój pierwszy przełożony zapytał mnie pewnego dnia gdzieś się pani taka uchowała, że wszystko dobrze robisz. Takie same słowa usłyszałam już na emeryturze od Lekarza kiedy zachorowałam na nadciśnienie gdzie się pani uchowała, że się nie leczy. Wszystkie wyniki badań mam dobre, a zrozumiałam, że nadciśnienia nabyłam na wykonywaniu czynności na braku rozumu ludzi władzy. Naukowcy odkryli, że myśli zmieniają  morfologię a zatem jasnym jest, że jak się  przeszło na myślenie głupich to nabyło się morfologii opartej na braku rozumu.
W moim występowaniu przed sądami na moim rozumie wygrywałam wszystkie sprawy i kiedy zobaczyłam, że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało to uznałam, że muszę do Sędziów pisać, że trzeba opierać się na słowach opartych na rozumie bo ja na nich nigdy nie pomyliłam się ze wskazaniem na słowa złodzieja i bandyty. Do Komitetu Noblowskiego napisałam, że zmieniona anatomia za jaką przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie zmienionej anatomii to złodziej i bandyta oparty na braku rozumu w mózgu. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się  od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że ludzie władzy oparci na braku rozumu prowadzą ludzi którzy nazywali ich słowa prawem do obozów śmierci. W Syrii ludzie oparci na braku rozumu strzelają do ludzi od których mają pieniądze na broń do zabijania ludzi.  O więźniach w Turcji mówią, że to intelektualiści mówiący, że źle wybrali bo to sadysta. Ja wskazuję, że  na braku rozumu wszyscy są sadystami bo to z nabycia energia na jakiej psychika jest zmieniona na psychopatę. Wskazuję, że ten kto wykonuje słowa psychopaty wykonuje je na energii z nabycia na jakiej jest sługą psychopaty. Psychopaci znęcają się na psychice która nie wykonuje ich słów. Iwan Pawłow za znęcanie się na psie dostał Nagrodę Nobla. Iwan Pawłow chciał zobaczyć tak samo jak lekarze w obozach śmierci jak reaguje psychika i ciało na słowa zadającego jej cierpienie, czyli złoczyńcy. Ludziom w Komitecie Noblowskim którzy przyznali Iwanowi Pawłowi Nagrodę Nobla zgadzało się myślenie złoczyńcy. Teraz o Komitecie Noblowskim mówi się, że dostali hojne dotacje, a ja mówię, że od złodziei którzy mają te pieniądze z nazwania ich słów prawem. Złodzieje wiedzą, że ludzie nie są stworzeni na wierze w Boga i płacą ludziom kościoła mówiącym, że wierzą w Boga za namawianie ludzi na wykonywanie słów na jakich psychika przechodzi na brak rozumu i wykonuje słowa ludzi którzy nie mają rozumu. Stwórca który stworzył nas na rozumie wystąpił przeciwko ludziom opartym na braku rozumu i opartym na braku rozumu organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ci przywódcy oparci na braku rozumu Herod, Kajfasz i Piłat wydali wyrok śmierci na Stwórcę który ich stworzył na energii życia opartej na rozumie. Stwórca wskazał, że przybili Go do krzyża ludzie wykonujący czynności na zmienionej anatomii a ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia to systemy neurologiczne oparte na braku rozumu z jakich zbudowany jest bandyta. Bandyci mówią do ludzi, że systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest bandyta to genetyka, Bandyci nie mówią, że systemy neurologiczne oparte na braku rozumu to energia śmierci, a systemy neurologiczne oparte na rozumie to energia życia. Bandyci wiedzą, że narzucają słowa i że na nich mają zmienioną anatomię i dlatego zanieśli hojne dotacje dla Komitetu Noblowskiego, dlatego nie wpisali około czterech tysięcy moich artykułów w Google i dlatego zwolnili ze stanowisk Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy reagowali na moje odkrycia, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia a w systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle jest energia śmierci. Bandyci zwolnili tych Dyrektorów od dnia w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. W wyniku mojego pisania do sądów, że opieram się na słowach natury i na nich obieram ukradzione ludziom pieniądze Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie w którym miałam wygrane wszystkie sprawy wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu pisząc, że nie znam skargi kasacyjnej. Odpisałam na to, że znam i przesłałam na to dowód jakim jest wzór skargi kasacyjnej jaki dostałam o Sędziego NSA na naradzie. Napisałam, że znam skargę kasacyjną ale ona jest oparta na innych słowach jak są w naturze mózgu i że odebranie mi prawa wykonywania zawodu jest lepsze od przybicia Jezusa do krzyża za to, że stworzył nas na Jego słowach opartych na prawdzie. Wskazuję, że na tej skardze kasacyjnej i słowach zapisanych, że to prawo ludzi zmieniona jest anatomia kłamców na nabytą  przez kłamców energię opartą na słowach kłamcy na jakiej kłamca jest umysłowo i psychicznie chory uzależniony od wytworzonej słowami kłamcy energii. Na tej wytworzonej słowami kłamcy energii kłamca na swoich słowach ma umysł w mózgu z nabycia oparty na braku rozumu. Na energii opartej na braku rozumu zdrowia i życia nie ma a jest funkcjonowanie psychiki i ciała na systemach neurologicznych uśmiercających ciało słowami głupiego. Albert Einstein bardzo dobrze widzi, że energia prowadząca do katastrofy na niewyobrażalną skalę jest oparta na słowach głupich bo pisze o złej energii, że jest pewny co do głupoty ludzi na których słowach zła energia jest oparta. Wskazuję, że ta zła energia to systemy neurologiczne oparte na braku rozumu jaki to umysł kłamca ma z nabycia w mózgu.
Na słowach Stwórcy jesteśmy Geniuszami opartymi na Jego rozumie. Na słowach ludzi władzy i kościoła ludzie są głupi, chorzy i umierają. Oszust jest głupi. Człowiek wykonujący słowa oszusta jest głupi, chory i umiera. Medycyna zajmuje się leczeniem systemów neurologicznych opartych na braku rozumu i nie uczą na medycynie, że inne systemy jak na rozumie ma człowiek na braku rozumu. Medycyna pomaga, ale nie leczy chyba, że Lekarz ma rozum i przywraca do życia jak prof. Jan Talar znany z przywracania zmarłych do życia który mówi, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Psychiatra Zygmunt Freud odkrył psychikę natury i mówi, że chorych psychicznie trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja mówię, że chorych psychicznie trzeba leczyć z braku rozumu. Przyzwyczajony do wygrywania spraw występujący w sądach po stronie ludzi władzy Radca Prawny Dyrektora Izby Skarbowej powiedział kiedyś w NSA, że ja nawet jak się spóźniłam to wygrywam. Była przerwa i on czekał na ogłoszenie wyroku. Pewnego dnia zapytał czy mogłabym mu przynieść na następną rozprawę moją książkę Nasza Boskość. Musiał czegoś się domyślać w tej naszej Boskości, ale bez wątpienia ma dużo nabytych słów opartych na kłamstwie na jakich zgadza mu się okradanie i mordowanie psychiki. Wskazuję, że na systemach neurologicznych opartych na rozumie wykonuje się czynności dobra, a na braku rozumu wykonuje się czynności zła. Wskazuję, że na energii natury wszystkie stworzenia wykonują czynności dobra, a na nabytej energii słowami kłamców wykonuje się czynności zła. Kłamcy wytworzyli sobie energię do wykonywania czynności zła i weszli pod uzależnienie wytworzonej przez siebie energii. Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja do tego dodaję, że czynności zła opartych na braku rozumu. Brak rozumu to nie jest anatomia. Anatomia to rozum.
                                                                                                    Barbara Paul             
                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz