niedziela, 9 grudnia 2018

DWIE NATURY CZŁOWIEKA NIE ISTNIEJĄ. ZŁOCZYŃCA TO NIE JEST NATURA.

Wielu ludzi mówi, że człowiek ma dwie natury jedną dobrą, a drugą złą, a ja mówię, że zły człowiek to nie jest natura, a jest wynaturzenie. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to nie jest natura. Natura to anatomia, a zmieniona anatomia to nie jest natura. Zmieniona anatomia to zła energia wytworzona słowami kłamcy. Natura to prawdomówny człowiek zbudowany z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Zmieniona anatomia to zła energia prowadząca na śmierć o której Albert Einstein prawidłowo mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Natura to mądry człowiek oparty na rozumie w mózgu. Mózg odrzuca słowa złoczyńcy na ludzki umysł na jakim złoczyńca jest zbudowany z systemów neurologicznych wykonanych ze złej energii. Ten umysł złoczyńcy to nie jest natura. Na umyśle złoczyńcy nie ma anatomii. Na umyśle złoczyńcy wszystkie stworzenia cierpią i umierają. Złoczyńcy opowiadają o Bogu i o miłości bo Boga na ich słowach nie ma i miłości na ich słowach nie ma. Złoczyńca nie kocha a gwałci na jego złej energii opartej na jego słowach. Złoczyńcy to złodzieje którzy o mieniu Stwórcy mówią, że jest ich mieniem. Stwórca zmienił budowę wypowiadającym słowa oparte na kłamstwie na złodziei i bandytów. Zmieniona anatomia to złodziej i bandyta. Ludzie zajmujący się prostytucją to złodzieje nie stworzonego przez nich ciała. Energia z jakiej zbudowane jest ciało odrzuca energię opartą na słowach złoczyńcy.  Złoczyńcy nie uczą na medycynie, że złoczyńca zbudowany jest z innej energii jak anatomia i że wypowiada słowa oparte na kłamstwie. Złoczyńcy płacą złoczyńcom za ich wybieranie i ich popieranie ukradzionymi pieniędzmi przy pomocy nazwania słów złoczyńców prawem i wiarą w Boga. Złoczyńcy to bezczelni ludzie którzy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach natury na jakich odbierałam ukradzione ludziom pieniądze. Złoczyńcy w nie ich świecie mówią, że zabierają prawo wykonywania zawodu na słowach Natury. Złoczyńcy nic nie stworzyli, a to co mają ukradli przy pomocy nazwania słów złoczyńców prawem i wiarą w Boga. Złoczyńcy nazywają budżetem państwa i budżetem kościoła pieniądze jakie ukradli przy pomocy nazwania ich słów prawem i wiarą w Boga. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom złodziejom i bandytom i wskazał, że są zbudowani z energii zadającej cierpienie i śmierć. Wskazuję  ludziom którzy mówią, że są dwie natury człowieka, że dwie osobowości to dwie energie oparte na dwóch rodzajach myślenia, a Natura to jedna osobowość zbudowana z jednej energii opartej na mózgu. Złoczyńca nie ma mózgu. Złoczyńca ma umysł złoczyńcy i opartą na nim budowę złoczyńcy wykonaną z energii uśmiercającej życie. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że to złoczyńca wykonuje czynności na złej energii opartej na jego słowach. Wskazuję, że odrzucone przez mózg słowa to nie jest natura. Natura to mózg, a mózg odrzuca słowa kłamcy na umysł kłamcy i oparte na umyśle kłamcy systemy neurologiczne zbudowane ze złej energii zawartej w słowach kłamcy. Złoczyńcy wiedzą, że ich odkryłam bo nie wpisali około czterech tysięcy moich artykułów w Google i na mojej poczcie pokazują, że nie wysyłają ode mnie wiadomości do ludzi o których wiedzą, że nie są złoczyńcami. Złoczyńcy mówią, że jak się kupi ich programy to chronią przed złoczyńcami, a ja nie kupiłam dostępu do złoczyńców. Złoczyńcy za ukradzione ludziom pieniądze kupują ludzi wyszkolonych na morderców i produkują i kupują broń do zabijania ludzi. Kiedy w roku 2011 napisałam, że wykazywane przez mózg słowa, że są do rozbieżnych celów to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to złoczyńcy zwolnili z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów którzy chcieli zdrowia i życia ludzi bo reagowali na moje odkrycia przysyłaniem zapytań czego od nich oczekuję. Jak zwolnili Dyrektorów którzy chcieli zdrowia i życia ludzi to zatrudnieni przez nich mordercy przysyłali mi pozdrowienia na moje wskazywanie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia a w systemach neurologicznych opartych na słowach człowieka jest energia śmierci. Od tego samego dnia przestały przychodzić do mnie podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon który brał udział w odkryciu wykazywanych przez mózg rozbieżnych celów na systemach neurologicznych z jakich odkryłam, że zbudowany jest złoczyńca. Wszyscy ludzie i zwierzęta wykonujące słowa złoczyńców zwijają się z psychicznego bólu i chorują na różne choroby jakie są w systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy. Złoczyńcy ludzie władzy oszukują ludzi, że zła energia z jakiej są zbudowani to genetyka, a złoczyńcy ludzie kościoła oszukują ludzi, że to energia Boga zadaje cierpienie i śmierć. Ludzie wierzący złoczyńcom piszą na nagrobkach, że to Bóg tak chciał ażeby ludzie umierali. Ja wskazuję, że na słowach Boga jest tylko energia życia i dobrze to widzi prof. Jan Talar który mówi, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Dobrze widzi prof. Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii James Tomaz-Morais, że Mózg jest Mózgiem Dobroczyńcy bo przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę Mózgu Dobroczyńcy. Ja wskazuję na umysł ludzki że to umysł złoczyńcy i że ma on budowę złodzieja, prostytutki i bandyty. Dobrze widzą Naukowcy w programie o Atlantydzie, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie bo wskazuję, że źli ludzie mają w sobie z nabycia złą energię na ich słowach do czynienia zła. Dobrze widzą Naukowcy w programie Album nazistów że ci ludzie mają twarze potworów. Ludzie zbudowani ze złej energii to potwory prowadzący ludzi do wybudowanych przez nich obozów śmierci. Wskazuję, że ci ludzie potwory prowadzą na śmierć ludzi którzy nazywają ich słowa prawem i wiarą w Boga. Wskazuję na odkrycie naukowe, że myśli zmieniają morfologię, że to myśli złoczyńcy bo na myśleniu Stwórcy jest zdrowa morfologia.
       
                                                                                                  Barbara Paul                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz