sobota, 22 grudnia 2018

KŁAMCY MÓWIĄ, ŻE TEN KTO KRADNIE I ZABIJA ZGODNIE Z NAZWANIEM ICH SŁÓW PRAWEM I WIARĄ W BOGA TEN NIE JEST ZŁODZIEJEM I BANDYTĄ

Kłamcy mówią, że ten kto kradnie i zabija zgodnie z nazwaniem ich słów prawem i wiarą w Boga ten nie jest złodziejem i mordercą. Złodzieje i mordercy zamykają do więzienia ludzi którzy kradną i zabijają niezgodnie z prawem. Neurobiolog Eric Kandel nic nie mówi ażeby odkrył, że ten kto kradnie i zabija zgodnie z nazwaniem słów prawem i wiarą w Boga nie ma zmienionej anatomii od wykonywanych czynności. Ludzie władzy dają odznaczenia dla ludzi mordujących na wojnach ludzi i zamiast mówić, że to za wykonywanie ich słów mówią, że to dla kraju. Nikt jeszcze nie widział kraju stworzonego przez ludzi. Jeden człowiek dzwoni do Superstacji i mówi, że od 35 lat robi wigilię i paczki dla bezdomnych za swoje pieniądze a inni ludzie strzelają do ludzi i bawią się za pieniądze ukradzione ludziom. Jak różne to myślenie i wykonywanie tego myślenia. Czynności wykonujemy na energii i na innych słowach jak są w naturze mózgu wykonujemy czynności na innej energii. To inna energia jaką Neurobiolog Eric Kandel i Komitet Noblowski nazywają zmienioną anatomią. Ta zmieniona anatomia w ludziach jest bo Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że jest. Ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia jest oparta na ludzkim umyśle i że to mózg wprowadza inne słowa na ludzki umysł i systemy neurologiczne na jakich czynności wykonuje ludzki umysł. Złodzieje i bandyci przez całe wieki ukrywają, że mają swoją energię do wykonywania ich słów.
Człowiek który wykonuje słowa złodziei robi się bezdomny bo go okradli. Wielu ludzi przychodziło do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi i przychodzili też już okradzeni którzy kiedyś mieli dobrze funkcjonujące firmy. Ci ludzie mówili, że zapłacą mi z zasiłku dla bezrobotnych, a ja mówiłam, że nie mają mi płacić z zasiłku. Ksiądz Wojciech Lemański został usunięty z kościoła wybudowanego przez ludzi w Jasienicy za to, że mówił, że jak ktoś nie ma pieniędzy to nie ma mu płacić. Ludzie stojący na czele kościoła kościoła nie wybudowali a przyjechali wziąć klucz od kościoła uważając, że kościół jest ich. To złodzieje uważają, że to co jest kogoś jest ich. Tak samo uważają złodzieje ludzie władzy, że to co ludzie wybudowali należy do nich, Sądy orzekają, że ludzie mają płacić ludziom władzy, czyli złodziejom podatki, a ziemi ludzie nie stworzyli, a zatem złodzieje każą sobie płacić za to co stworzył Bóg. Dla Stwórcy nikt podatków nie płaci. To oszuści mówią, że co Boskie daj Bogu, a co cesarskie daj cesarzowi. Nikt jeszcze nie widział ażeby ludzie coś dawali Bogu i nie widział ażeby cesarze mieli na ziemi coś swojego. Wszystko na ziemi wykonuje się na energii Boga, a ludzie na ich woli okradają na energii na jakiej wykonują ich słowa. Mocno są ludzie utrwaleni w myśleniu złodziei i morderców, że po nie wiadomo jakim okresie pobytu ludzi na ziemi trzeba dostać Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Jeszcze nie ogłoszono, że ta zmieniona anatomia to energia oparta na sposobach myślenia ludzi o jakiej Albert Einstein mówi, że prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Ja odkryłam, że ta energia oparta na myśleniu ludzi to energia śmierci. Odkryłam, że mózg zbudowany z energii życia wprowadza mordercę w energię  śmierci opartą na ludzkim umyśle. Mordercy nic nie mówią na moje około siedem tysięcy artykułów, a to co robią to wykazują na moim Blogu jak w tej chwili trzy osoby, a na Twittera nie wpuszczają jak się nie zgodzi przejść na słowa uśmiercające życie nazwane RODO. Też Neurobiolog Eric Kandel i Komitet Noblowski nie mówią, że ten kto wykonuje słowa nazwane RODO nie ma zmienionej budowy na złodzieja i bandytę. Prawdziwe jest powiedzenie, że z jakim przystajesz takim się stajesz bo ja wskazuję, że ten kto przeszedł na wykonywanie słów kłamcy stał się złodziejem i bandytą. Chory i umiera człowiek wykonujący czynności na słowach kłamcy. Złodzieje i mordercy ukrywają się przez całe wieki oszukując, że złodziej i bandyta to genetyka, a ja mówię, że złodziej i bandyta zbudowany jest z układów pierwiastków jakie uśmiercają życie.    
Złodzieje i bandyci wykazują na moim Blogu niewielką ilość ludzi, ale od czasu kiedy zobaczyli, że ich odkryłam bo dokąd nie zobaczyli, że ich odkryłam wykazywali na moim Blogu ludzi z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Zmieniona anatomia to człowiek kanalia. Wszyscy mamy pochodzenie od Geniusza, a na słowach kłamcy ludzie mają umysł oparty na braku rozumu. Zmieniona anatomia to energia oparta na braku rozumu. 
                                                                           
                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz