poniedziałek, 17 grudnia 2018

MÓZG WYKAZUJE SŁOWA CZŁOWIEKA NA WOLI OKRADANIA NATURY, WYKORZYSTYWANIA JEJ Z SEKSU I ZABIJANIA ŻYCIA

Mózg to natura. Odkryłam, że ta natura mózgu wykazuje słowa człowieka na woli okradania, wykorzystywania natury z seksu i zabijania życia. Odkryłam, że mózg wykazuje wolę człowieka na zmienionej energii na wykonującą słowa człowieka. Odkryłam, że ta zmieniona energia to odkryta zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla. Odkryłam, że z tej zmienionej energii zbudowany jest człowiek na swojej woli okradania, wykorzystywania z seksu i zabijania życia. Odkryłam, że na woli ludzi oparte jest prawo ludzi i wszystkie religie i że na ich słowach okrada się ludzi z pieniędzy, wykorzystuje z seksu i zabija życie ludzi, zwierząt i pozostałej przyrody. Odkryłam, że te czynności okradania, wykorzystywania z seksu i zabijania życia wykonuje się na złej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na woli ludzi i że na tej złej energii jest zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla. Odkryłam, że ludzie których broniłam przed sądami zostali okradzeni przez ludzi których słowa są zapisane, że to prawo ludzi. Odkryłam, że ludzie wykorzystujący z seksu wykonują czynności prostytucji, a ludzie wykonujący czynności zabijania życia wykonują wolę ludzi morderców a co jest również wykonywaniem ich woli zabijania życia. Odkryłam, że żołnierze przyjeżdżają z wojen psychicznie chorzy po wykonywaniu czynności na energii wytworzonej słowami kłamców i jest to energia uśmiercająca życie na jakiej psychika i ciało są chore. Odkryłam, że ludzie kłamcy wymierzają kary ludziom, a co jest napadem na ludzi bo nie mają do nich prawa. Odkryłam, że Sędziowie którzy ścigają Reżysera Romana Polańskiego ścigają go za, że on wie, że mordercy to ludzie władzy i Sędziowie nazywający słowa ludzi prawem. Odkryłam, że władza nie chce Sędziego Igora Tulei czy Waldemara Żurka bo oni wiedzą, że ludzie władzy to złodzieje i bandyci. Odkryłam, że Komornicy nazywający się, że są przy sądach to bandyci wymuszający pieniędzy dla złodziei. Odkryłam, że tak samo bandytami są ludzie w Firmach windykacyjnych bo wykonują czynności wymuszania pieniędzy. Odkryłam, że ludzie przekazujący sprawy do firm windykacyjnych, a Sędziowie do komorników przekazują sprawy do bandytów zajmujących się wymuszaniem  pieniędzy przy pomocy znęcania się na psychice, a co jest zadawaniem psychice cierpienia. Mnie wielu ludzi nie oddało pieniędzy a nie zleciłam znęcania się nad nimi.
Odkryłam, że to skonstruowany na słowach Stwórcy mózg wprowadza słowa człowieka w zmienioną energię z jakiej zbudowany jest złodziej i bandyta. Odkryłam, że z tej zmienionej energii zbudowany jest złodziej i bandyta, a ten kto wykonuje ich słowa cierpi i umiera bo w słowach złoczyńcy zawarte są pierwiastki uśmiercające życie. Odkryłam, że w słowach Stwórcy zawarte są pierwiastki życia. Na słowach Stwórcy ludzie są zbudowani z energii wytwarzanej przez układy z pierwiastków jakie są w układzie genetycznym pierwiastków. Odkryłam, że złodzieja i bandytę Stwórca wprowadził w energię zawartą w słowach złodzieja i bandyty i psychika jest uzależniona od energii zawartej w słowach złodzieja i bandyty. Inny jest stan człowieka który chce wykonywać słowa złodzieja i bandyty, a inny jest stan człowieka który nie chce wykonywać słów złodzieja i bandyty. Ludziom i zwierzętom na których ludzie bandyci zastosowali przemoc trzeba pomóc, a dla złodziei i bandytów energia wykonuje ich wolę. Ludzie bandyci stosują przemoc na ludziach i zwierzętach wymuszaniem wykonywania ich słów, jak to robił Iwan Pawłow psu aż pies zaczął wykonywać jego wolę, czyli wolę bandyty. Wskazuję, że bandyta ma inną energię jak pies w naturze i dlatego pies przeszedł na wykonywanie energii z jakiej zbudowany jest bandyta. Ta energia z jakiej zbudowany jest bandyta zadaje cierpienie i śmierć. Natura to energia życia. Wskazuję, że to mózg wprowadza wolę złoczyńcy w energię zawartą w słowach złoczyńcy jaka wykonuje dla niego jego wolę zadawania mu cierpienia i śmierci.
                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz