poniedziałek, 3 grudnia 2018

KOMITET NOBLOWSKI MUSI OGŁOSIĆ, ŻE ZMIENIONA ANATOMIA TO NIE JEST GENETYKA

Nic ludziom nie pomoże ukrywanie, że zmieniona anatomia to nie jest genetyka. Genetyka to energia życia, a zmieniona anatomia to energia uśmiercająca życie. Odkryłam, że zmieniona anatomia to zła energia oparta na słowach złodzieja a zatem odkryłam, że dla złodzieja ważniejsze są pieniądze od życia. Zmieniona anatomia to zła energia oparta na słowach kłamcy, a kłamca to złoczyńca. Władza oparta jest na kłamstwie bo kłamie, że ma prawo do ludzi i ich mienia i do mienia Stwórcy. O Czyimś mieniu mówi, że jest jego złodziej i wskazuję na dowód, że kłamca jest zbudowany złodziejem na swoich słowach. W wykonywanej przeze mnie pracy doradcy podatkowego i tak samo w przedsiębiorstwach prowadzonych na myśleniu władzy widziałam, że władza okrada przy pomocy narzucania jej słów. To narzucanie słów powoduje, że pieniądze przechodzą do złodziei. Te pieniądze przechodzące do złodziei to pieniądze zabrane ludziom którzy te pieniądze wypracowali. W moim występowaniu przed sądami wygrywałam wszystkie sprawy i nie wiedziałam, że wygrywam ze złodziejami przy pomocy mojego myślenia opartego na prawdzie. Zrozumiałam, że to prawo złodziei kiedy przyznałam się do Sądów, że wygrywam na słowach opartych na prawdzie na jakich bezbłędnie widzę słowa złodzieja i bandyty. Sędziowie u których wygrywałam sprawy na pewno nie wystąpiliby o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a wystąpili ci Sędziowie którym się zgadza okradanie ludzi. Prowadziłam zawsze zapisy spraw przedsiębiorstw i prowadzonych działalności przez moich klientów na moim myśleniu. Moi pracownicy nie raz mówili do mnie, że prawo mówi inaczej jak ja mówię, a ja im mówiłam, że to prawo kiedyś dojdzie do stwierdzenia, że to moje myślenie jest prawidłowe, a nie ich. Kiedy zwróciłam uwagę na słowa moich klientów którzy mówili, że mam naliczać podatki zgodnie z prawem to zaczęłam myśleć o wyjściu z prowadzenia tej działalności. gdyż zobaczyłam, że oni chcą wykonywania słów złodziei. Ludzie mówią, że prowadzą  działalność na myśleniu władzy, a ja posługuję się myśleniem na jakim  jestem stworzona. Też wyszłam z myślenia natury, ale nie na tyle żeby zmienić przekonania na złodzieja i bandytę. Piszę od lat, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to budowa człowieka wykonana z systemów neurologicznych wykonanych ze złej energii jaka jest przekładem słów kłamcy na wykonywane czynności. Pewnego dnia przyszedł do mnie Poborca podatkowy z Urzędu Miejskiego i kiedy usłyszał jak powiedziałam, że prowadzę działalności ludzi na myśleniu natury to skoczył  jak oparzony na nogi i wołał, że działam przeciwko władzy. Odpowiedziałam, że działam przeciwko złodziejom i że to złodziej żyje z okradania innych ludzi. Wskazuję dla ludzi medycyny opartych na rozumie, że chory człowiek zbudowany jest z energii opartej na swoim myśleniu lub myśleniu złodziei nazywanych prawem i to nie jest genetyka jak mówi wielu z lekarzy. Lekarz nie oparty na rozumie jest oparty na systemach neurologicznych uśmiercających życie. To mordercy lekarze przyglądali się w obozach śmierci jak ciało reaguje na zadawanie mu cierpienia. Genetyka to nie jest złodziej ani bandyta bo to uczciwy człowiek. Genetyka oparta jest na dobrej woli i dobrze widzi prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais, że anatomia to mózg Dobroczyńcy. Wskazuję dla Komitetu Noblowskiego i dla ludzi medycyny, że zmieniona anatomia oparta jest na słowach złoczyńcy. Odkryłam, że mózg wprowadza słowa do czynienia zła na umysł złoczyńcy i opartą  na umyśle złoczyńcy złą energię. Wskazuję, że ludziom kościoła zgadza się myślenie ludzi władzy, czyli złodziei. Wskazuję,  że zmieniona anatomia jest oparta na woli czynienia zła i dlatego Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko władzy, kościołowi i wymiarowi sprawiedliwości opartemu na myśleniu władzy, czyli złodziei. Sędziowie którzy nie są złodziejami orzekali, że to ja wygrałam bo im się zgadza myślenie natury. Sędziowie którzy nabyli myślenia do oszukiwania przeszli w różnym stopniu na myślenie złodziei i bandytów. Okradanie to czynienie psychice zła, a zło psychice robi bandyta. Złodziej i bandyta oparty jest na woli czynienia zła i na niej ma zmienioną budowę na wykonaną ze złej energii. Złodziej jest umysłowo chory a na zmienionej anatomii, czyli energii opartej na umysłowej chorobie jest psychicznie chory. Złodzieje nazwaniem ich słów prawem i wiarą w Boga wprowadzili ludzi w myślenie oparte na uśmiercającej życie energii. Energia oparta jest na myśleniu. Systemy neurologiczne to energia oparta na myśleniu.
Nie ma leku na energię uśmiercającą życie. Medycyna pomaga, ale nie usuwa z człowieka złej energii. Lekarze też umierają. Wskazuję, że człowiek na słowach kłamcy i wykonywaniu słów kłamcy wchodzi w energię opartą na słowach kłamcy. Dobrze widzi Genetics Top News oddzielający schizofrenię od genetyki. Wskazuję, że genetyka to energia oparta na mózgu, a schizofrenia to energia oparta na narzuconym myśleniu. Zygmunt Freud odkrył psychikę którą nazwał naturą, gdyż podświadomością, a jego uczeń Karol Jung odkrył psychikę jaka jest nieświadomością i ta psychika nie ma mózgu bo mózg ją wyrzucił na umysł kłamcy. Ci znawcy psychiki nie wiedzieli, że Zygmunt Freud odkrył psychikę opartą na mózgu, a Karol Jung psychikę jaka nie ma mózgu bo mózg ją wyrzucił na umysł kłamcy.     
Niektórzy z ludzi kupujący moje książki dobrze zauważają pytając jak ja godzę myślenie władzy z tym co piszę o podświadomości. Odpowiadam, że weszłam w to myślenie kłamców i zobaczyłam, że to czynienie zła, a natura jest oparta na czynieniu dobra i wyprowadzam ludzi ze złego myślenia i przywracam na myślenie natury. To złodziei i bandytów nie obchodzi, że ludzie których okradają cierpią. Pisałam do kolejnych ludzi władzy i wymiaru sprawiedliwości, a z czasem kościoła, że ludzie cierpią na wykonywaniu słów kłamców, a nigdy nikogo nie znalazłam, żeby ich obchodziło ludzkie cierpienie. Odkryłam, że to złoczyńców nie obchodzi cierpienie bo w ich myśleniu nie ma uczuć.
Energia w jakiej nie ma uczuć to nie jest genetyka. Złoczyńca to nie jest genetyka. Genetyka to dobroczyńca. Genetyka nie zna myśli do czynienia zła i dlatego odrzuca myśli do czynienia zła na umysł złoczyńcy. Władza i kościół to kłamcy wprowadzający psychikę  w cierpienie i śmierć. Wymiar sprawiedliwości oparty na słowach kłamców wprowadza psychikę w cierpienie i śmierć. Kłamca to świadomy złoczyńca bo słowa do czynienia zła trzeba wymyślić i narzucić. Wskazuję, że kłamca nie oszukał mózgu bo mózg go wprowadził w umysł oparty na słowach kłamcy i odczuwanie uczynionego zła na systemach neurologicznych na jakich ma zmienione odczuwanie na odczuwanie uczynionego zła. Złodzieje i bandyci oszukują  ludzi, że czynione przez nich zło to genetyka. Albert Einstein dobrze widzi, że zła energia prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę i że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Wskazuję ludziom wykonującym czynności na myśleniu władzy, że nabywają funkcjonowania na zmienionej anatomii na energię  uśmiercającą życie. Ksiądz Jan Kaczkowski o którym się mówi, że zmarł na glejaka mózgu, a ja mówię, że zmarł na umyśle kłamcy a nie mózgu. Jan Kaczkowski wykonywał czynności na zmienionej anatomii na jakiej wykonywał czynności na wierze w Boga, a anatomia jest oparta na słowach Boga. Ludzie z Instytutu Medycyny pytają mnie jak wyjść z cierpienia i śmierci a ja mówię, że trzeba wyjść z woli czynienia zła. Wszyscy dostaliśmy od Stwórcy ręce z taką samą energią do wykonywania czynności dobra. Stwórca złodziejami i bandytami nas nie stworzył i robi sprzeciw na słowa złodzieja i bandyty. Seks oparty jest na emocjach kochania, a kłamca nie ma emocji kochania. Kłamca gwałci, a nie kocha i wstrętni to ludzie kościoła opowiadający o Bogu a gwałcący psychikę opartą na emocjach kochania.   
 Dobrze widzą Naukowcy w programie o Atlantydzie, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie i było moralne zepsucie. Wskazuję, że ci źli ludzie zatonęli na złej energii jaką mają w sobie i że to nie jest genetyka. Platon dobrze mówi, że dowiedział się od Sokratesa, a Sokrates od Solona, że Wielcy Egipcjanie pochodzili z zatopionej Atlantydy. Wskazuję, że Ci Wielcy Egipcjanie pokazują w budowli Sfinksa, że człowiek jest taki sam jak zwierzęta tylko ma ludzką twarz i że ta twarz jest rozumna. Piszący scenariusze do filmów Harlan Ellison pisze, że świat zamienia się w szambo pełne imbecyli, a ja wskazuję, że imbecyl oparty jest na braku rozumu i że to jego myślenie lub innych kłamców na których myślenie zgodził się przejść. Ludzie przechodzący na myślenie władzy zmieniają swoją budowę na wykonywaniu czynności na energii opartej na kłamstwie na jakiej robią się brzydcy i źli. Ludzie z Jesus Daily wtargali nie proszeni na moją stronę na Facebooku pokazując mi zakrwawionego Jezusa, a pod Nim dzieci imbecyli. Ja wskazuję, że imbecyl to nie jest genetyka. Genetyka to energia oparta na rozumie. Genetyka wypowiada słowa Boga a nie wierzy w Boga. Przedstawiciel Koranu starał się na Facebooku mnie przekonać, że Koran ma mózg i tak samo ludzie z Koranu piszą do mnie, że mózg wykonuje ich wolę, a ja wskazuję, że wiara w Boga nie ma mózgu, a ma umysłową chorobę i na niej zmienioną budowę na złoczyńcę. Inne słowa jak Bóg wypowiada złoczyńca i ma w sobie na to dowód jaką jest zmieniona jego budowa na złoczyńcę. Komitet Noblowski musi dodać do odkrycia zmienionej anatomii, że to złoczyńca. Na energii Stwórcy człowiek żyje, a na energii jaką ma w sobie złoczyńca człowiek umiera. Stwórca nas ostrzegł przed wykonywaniem słów złoczyńcy. W zmienioną anatomię za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla wskazuję, że wprowadza nas mózg na wypowiadaniu przez nas innych słów jak są w naturze mózgu. Złoczyńcy niech pokażą jak zarobili pieniądze jakie mają. Wskazuję, że złoczyńcy mają pieniądze na wykonywaniu czynności na energii opartej na ich słowach i że na tej energii nie ma genetyki, czyli nie ma energii życia. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że anatomia wykonuje czynności na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a zmieniona anatomia wykonuje czynności na zmienionej energii jaka jest w zmienionych systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy. W zmienionej energii nie ma energii życia, a jest energia uśmiercająca życie. Wskazuję przyzwoitym ludziom, że ludzie mordercy mówią, że mordercą jest Stwórca który dał życie i że mówią tak ażeby odwrócić uwagę od siebie. Wskazuję, że morderca ma w sobie dowód na to, że wykonuje czynności zadawania cierpienia i śmierci na złej energii na jakiej wykonuje swoje słowa. Mordercy mówią, że cierpienie i śmierć to genetyka, a do mnie przychodzą zapytać kto reaguje na moje odkrycia, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle jest energia śmierci. Wskazuję, że każda energia jest oparta na woli, a wolę wyrażamy słowami. Ludzie władzy to złoczyńcy rujnujący przedsiębiorstwa i prowadzone firmy przez ludzi którzy mają rozum. Rujnują firmy prowadzone przez ludzi którzy mają rozum i wysyłają ludzi na zasiłki dla bezrobotnych, czyli na utrzymanie przez ludzi którzy mają rozum których jest coraz mniej bo zachorowali na energii na jakiej wykonuje się wolę władzy albo pojechali za granicę pracować gdzie mnie okradają. Minister partii PO Pan Jacek Rostowski powiedział, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa to za pięć lat była wojna, a Pan Donald Tusk powiedział w Stanach Zjednoczonych, że to mrzonka, że nie będzie wojny. Wojny to zabijanie życia i to zabijanie życia Adolf Eichmann mówił w sądzie, że jest oparte na prawie Adolfa Hitlera. Wskazuję, że to prawo Adolfa Hitlera i wszystkich innych ludzi mózg wykazuje na ludzkim umyśle i opartej na nim zmienionej anatomii na mordercę. Wskazuję, że każdy kto przeszedł na wykonywanie słów mordercy cierpi i umiera. Wskazuję, że to mordercy strzelają do ludzi w Syrii i że to twarz mordercy widzą Naukowcy w programie "Album nazistów". Wskazuję,  że twarz mordercy jest wykonana z energii opartej na słowach mordercy. Słowa są przekładem na energię. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na wykonywane czynności, a ja wskazuję, że te czynności na zapisach w mózgu wykonują komórki które żyją. Ludzie mówiący, że są naukowcami w programie Komórki macierzyste w którym bierze udział Stephen Hawking na wózku inwalidzkim powykręcany na energii opartej na jego myśleniu na jakim mówi, że nie ma Boga mówią, że chcą zamienić komórki nowotworowe na komórki macierzyste, czyli, że chcą zamienić komórki śmierci na komórki życia. Wskazuję, że komórki są oparte na wyrażanej woli i że jak wyraża się wolę zadawania cierpienia i śmierci to ma się komórki które wykonują to zadawanie cierpienia i śmierci. Komórki wykonujące wyrażaną wolę życia przez Stwórcę wykonują tą wolę życia. 
   
                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz