środa, 5 grudnia 2018

MORDOWANIE ŻYCIA W OBOZACH ŚMIERCI I NA WOJNACH WYKONUJE ZMIENIONA ANATOMIA

Wskazuję dla Komitetu Noblowskiego który przyznał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, że te wykonywane czynności to uśmiercanie życia wykonywane na systemach neurologicznych opartych na umyśle opartym na woli człowieka. Wskazuję, że to mózg oparty na woli czynienia dobra wprowadza słowa zadającego cierpienie i śmierć na ludzki umysł na jakim złoczyńca jest zbudowany z systemów neurologicznych na jakich wykonuje swoją wolę. Człowiek wykonuje swoją wolę na systemach neurologicznych opartych na jego słowach. Na słowach Stwórcy wykonujemy czynności na systemach neurologicznych zbudowanych z energii życia. Anatomia to systemy neurologiczne zbudowane z energii życia, a zmieniona anatomia to systemy neurologiczne zbudowane z energii śmierci. Władza i wszystkie religie i Sędziowie oparci na słowach władzy mają w sobie na ich słowach systemy neurologiczne uśmiercające życie. Wskazuję, że systemy neurologiczne wykonują wolę na jakiej są oparte. Mordercy mają pieniądze z nazwania ich słów prawem i wiarą w Boga. To mordercy strzelają do ludzi w Syrii których okradli i ludzie uciekają przed mordercami. Więźniowie w Turcji mówią, że źle wybrali bo to sadysta, a ja wskazuję, że sadysta ma w sobie z nabycia na jego słowa energię uśmiercającą życie i ten kto wykonuje jego wolę cierpi i umiera. Do obozów śmierci zaprowadzili ludzi mordercy którzy wykonywali ich wolę. Wola mordercy zapisana jest w prawie ludzi i wierze w Boga. Dobrze widzi Aktor Krzysztof Pieczyński jak przerażającą ilość ludzi wymordowali ludzie kościoła. Wskazuję, że morduje się ludzi na systemach neurologicznych opartych na słowach mordercy i że to zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, że się zmienia od wykonywanych czynności. Ludzie wykonujący czynności na systemach neurologicznych opartych na mózgu nikogo nie mordują bo to dobrzy ludzie. Prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais przysłał mi zawiadomienie, że zostałam wpisana na listę Mózgu Dobroczyńcy, a prof. Jan Talar mówi, że coś  takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Wskazuję na ludzi morderców, że wszystkich ludzi wprowadzili w systemy neurologiczne uśmiercające życie na jakich wykonuje się ich wolę. To świadomi mordercy którzy usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Zastępców Dyrektora którzy od roku 2011 do roku 2013 reagowali na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na woli człowieka jest energia śmierci. Pisma od tych Dyrektorów pytających mnie czego od nich oczekuję przestały do mnie przychodzić po napisaniu przeze mnie, że mózg wykazuje na ludzkim umyśle wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Od tamtego czasu mordercy z Departamentu Śmierci, a nazywanego Zdrowia w Ministerstwie Śmierci nazywanym zdrowia przysyłają mi pozdrowienia na moje odkrycie, że anatomia to systemy neurologiczne zbudowane z energii życia, a zmieniona anatomia to systemy neurologiczne zbudowane z energii śmierci. Mordercy zobaczyli, że ich odkryłam bo dokąd nie zobaczyli wykazywali na moim Blogu ludzi z około dwustu krajów świata a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Mordercy przestali wprowadzać moje artykuły w Google i nie wpisali ich około czterech tysięcy. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko mordercom i wskazał, że mają w sobie energię do uśmiercania życia opartą na ich woli. To tą energię uśmiercającą życie odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że to zmieniona anatomia, ale nie ogłosili, że to morderca oparty na swojej woli. Mordercy przynieśli dla Komitetu Noblowskiego hojne dotacje za nie ogłoszenie, że Stwórca im zmienił budowę  na złodziei i morderców. Mordercy bez wątpienia przyczyniają się do nie nauczania na medycynie, że morderca jest zbudowany z innych systemów neurologicznych. Wskazuję dla ludzi medycyny opartych na rozumie jak prof. Jan Talar że na mózgu o którym mówi, że nie ma w nim energii śmierci oparta jest budowa człowieka wykonana z systemów neurologicznych zbudowanych z energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. To mordercy milczą na moje odkrycia. Naukowcy mordercy w programie Komórki macierzyste mówią, że chcą przebudować komórki nowotworowe na komórki macierzyste. Mordercy chcą żyć a innych uśmiercać. Mordercy ludzie władzy budują sobie schrony jak uśmiercają życie, a ja wskazuję, że nie ma schronu przed złą energią wykonującą słowa mordercy. Wskazuję, że zmieniona anatomia jest skutkiem decyzji mózgu bo to mózg wprowadza złoczyńcę na umysł nazywany przez naukowców ludzkim i systemy neurologiczne oparte na ludzkim umyśle opartym na woli czynienia zła. Wskazuję, że nie wpisywanie moich odkryć w Google jest dowodem na to, że mordercy wiedzą dlaczego nie wpisują i dlaczego potrafią nie wysyłać ode mnie poczty i wiedzą żeby nie wysyłać do Sądu Najwyższego i Biologów reagujących na moje odkrycia. 
Wskazuję, że Albert Einstein ma rację pisząc, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach i że ta zła energia prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Mordercy mówią, że to zmiany klimatyczne uśmiercają życie na ziemi, a nie mówią, że te zmiany klimatyczne są oparte na energii śmierci pochodzącej od ludzi którzy mają w sobie tą energię śmierci. Ludzie i zwierzęta wykonujące słowa morderców nabywają systemów neurologicznych uśmiercających życie. Morderca jest chory na schizofrenię i ten kto wykonuje jego wolę też. Schizofrenia to choroba psychiczna zbudowana z systemów neurologicznych opartych na ludzkim umyśle. Psychika odkryta przez Zygmunta Freuda jaką nazwał naturą gdyż podświadomością to psychika oparta na mózgu. Złoczyńca nie ma mózgu, a ma umysłową chorobę. Złoczyńca jest uzależniony od złej energii jaką wytworzył swoimi słowami do wykonywania czynności zła.
 To złoczyńcy milczą na moje pisanie, że na moim myśleniu odbierałam ukradzione moim klientom pieniądze przez ludzi władzy. To złoczyńcy milczą na moje pisanie, że wygrywałam w sądach wszystkie sprawy dokąd się nie przyznałam, że wygrywam na myśleniu jakie jest w naturze mózgu.
Wskazuję, że na słowach Stwórcy wszyscy mamy w sobie tylko energię życia i wskazuję na cmentarze, że leżą tam ludzie złoczyńcy i ludzie których złoczyńcy wprowadzili na wykonywanie ich słów. Na wierze w Boga nie ma Boga a jest złoczyńca.   
                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz