czwartek, 27 grudnia 2018

ENERGIA ZADAJĄCA CIERPIENIE I ŚMIERĆ OPARTA JEST NA WOLI CZŁOWIEKA

W naturze ludzie są zbudowani z dobrej energii jaka jest energią życia. Na tej energii życia zbudowana jest psychika i jest ona oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. To myślenie jakie jest w naturze mózgu to myślenie oparte na prawdzie.
Mózg odrzuca inne słowa jak oparte na prawdzie na ludzki umysł na jakim człowiek jest zbudowany z energii zadającej cierpienie i śmierć. Na tej energii zadającej cierpienie i śmierć Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię, ale nie ogłoszono, że to zła energia zadająca cierpienie i śmierć wykonująca wolę człowieka. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że inne wykonywanie czynności jak na energii życia jest na wykonywaniu czynności na energii zadającej cierpienie i śmierć i że jest to energia oparta na woli człowieka. Albert Einstein pisze o złej energii, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do głupoty tych ludzi, a ja wskazuję, że Albert Einstein ma rację bo człowiek na innych słowach jak są w naturze mózgu jest głupi. Odkryłam, że na energii zadającej cierpienie i śmierć człowiek jest psychicznie chory i ma różne choroby ciała i że ta zła energia jest oparta na woli człowieka i ma on na tej energii zmienioną  budowę na złoczyńcę. Ludzie przychodzący do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi byli cierpiącymi i wskazywali mi na przepis prawa jaki zadał im cierpienie, ale ja wskazuję, że oni zgodzili się na wykonywanie słów zadających cierpienie jakie źli ludzie nazwali prawem i wiarą w Boga. Ludzie modlący się do Boga to złoczyńcy zbudowani ze złej energii, a na słowach Boga ludzie są dobroczyńcami. Niech ci ludzie powiedzą dlaczego modlą się do Boga jak to nie na słowach Boga cierpią i umierają. Nie raz piszę, że prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais przysłał mi na Twittera powiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Prof. Anatomii Człowieka wie, że jesteśmy zbudowani na Mózgu Dobroczyńcy. Kiedy napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy to źli ludzie wymazali nazwisko profesora Anatomii Człowieka z Twittera. Źli ludzie wymazali tak dużo ludzi Obserwatorów u mnie na Twitterze, że dokąd nie zobaczyli, że ich odkryłam przysyłali mi powiadomienia, że mam pierwsze miejsce na Twitterze w nie jednym tygodniu. Źli ludzie wprowadzili nakaz przejścia na słowa RODO jeśli chce się wejść na Twittera i nie wpisali w Google około czterech tysięcy moich artykułów w których przedstawiam, że człowiek jest zbudowany z energii życia na systemach neurologicznych opartych na mózgu a na systemach neurologicznych opartych na słowach człowieka jest zbudowany z energii śmierci. W naturze nie ma złej energii i nie ma złych ludzi. Źli ludzie w poczcie Onet.eu pokazali mi nie tylko wczoraj, że w dniu święta Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie i Wojewódzki Sąd w Gdańsku zrobili sprzeciw na mój artykuł że Biologia odrzuca energię z jakiej zbudowany jest człowiek na słowach człowieka.  Źli ludzie wiele artykułów pokazują mi, że nie przekazali do ludzi do których je zaadresowałam. Wskazuję nie raz na mądre zadane mi pytanie przez Ordynatora Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy, współautora książki Leki wpływające na czynności mózgu dr Andrzeja Lecha Sobczaka dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej a ja odpowiedziałam bo ich okradli i dodałam, że złodziei psychicznie chorych też ma na oddziale. Wskazuję Lekarzom, że chora psychika i chore ciało są na energii zadającej cierpienie wykonującej słowa człowieka. Wskazuję, że natura nie zna energii wykonującej wolę człowieka i nie zna słów człowieka. Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że wykazywane przez mózg rozbieżne cele mają swoje systemy neurologiczne na które wskazuję, że to energia zadająca cierpienie i śmierć wykonująca wolę człowieka. Swoją wolę wyrażamy słowami i inną wolę jak Stwórcy wyraża człowiek kłamca i ma na tej wyrażanej woli czynienia zła zmienioną budowę na złoczyńcę. Wykonywanie prawa ludzi i wiary w Boga to wykonywanie woli złoczyńców. Wskazuję, że złoczyńcę mózg wykazuje na ludzkim umyśle i systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle. Lekarzom opartym na rozumie w mózgu zgadza się, że człowiek jest zbudowany z systemów neurologicznych zbudowanych z energii życia i że na braku rozumu zbudowany jest z systemów neurologicznych uśmiercających życie opartych na woli człowieka. Złoczyńcy w roku 2013 zwolnili ze stanowisk Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce za to, że chcieli zdrowia i życia ludzi. Złoczyńcy spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania za moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na odrzuconych przez mózg słowach jest energia śmierci. To złoczyńca zabiera ludziom pieniądze, to złoczyńca uczy słów zadających cierpienie i śmierć, to złoczyńca uczy słów na jakich człowiek jest głupi i wykonuje wolę złoczyńcy, to złoczyńca strzela do ludzi, to złoczyńcy namawiają na wykonywanie słów ludzi którzy ludzi nie stworzyli, to złoczyńca wykorzystuje z pieniędzy, seksu i wykonywania pracy dla złoczyńcy. To złoczyńcy napisali na bramie obozu śmierci w Oświęcimiu że to obóz pracy i nie dodali, że tego kto na złoczyńcę nie pracuje zabijają. To są wykonywane czynności na zmienionej anatomii za jakiej odkrycie |Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Wskazuję na ludzi kościoła, że nikt z nich nie mówi Kim jest Ten Kto zmienił anatomię na złoczyńcę.
Gratuluję Pani Agnieszce Anyżek stojącej na czele Nauk o Zdrowiu na Uniwersytecie Jagiellońskim  w Krakowie, że też jej się zgadza jak Dyrektorom w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy tam byli w roku 2011 do roku 2013 Panu Wojciechowi Kłosińskiemu i Markowi Dąbrowskiemu, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach człowieka jest energia śmierci. Gratuluję prof. Wojciechowi Bieleckiemu za  nie przyjęcie odznaczenia od wybranego Prezydentem Pana Andrzeja Dudy z powodu, że myślał, że Pan Andrzej Duda dotrzyma słowa i będzie opierał się na Biologii. Gratuluję prof. Janowi Talarowi za jego słowa, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Gratuluję ludziom z Sądu Rejonowego w Łodzi Tym którym się zgadza, że w mózgu nie ma prawa być słów od człowieka. Gratuluję Sędziom z Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie którzy orzekali, że przegrywali ze mną ludzie władzy i również Minister Finansów, czyli przegrali ze mną złodzieje. Czynności złodzieja wykonuje się na energii wykonującej wolę złodzieja. Tą energię wykonującą słowa złodzieja złodziej ma w sobie z nabycia i z niej jest zbudowany na swojej woli złodziejem. Energia z jakiej zbudowany jest złodziej zadaje cierpienie bo to bandyta chce wykonywania dla niego pracy i stosuje przemoc na psychice ażeby psychika wykonywała wolę bandyty. Przemoc jest oparta na energii jaką ma w sobie z nabycia psychopata. Wykonujący słowa psychopaty to cierpiąca ofiara, gdyż wykonywanie czynności na energii z jakiej jest zbudowany psychopata to energia zadająca cierpienie i śmierć. To Stwórca wprowadził złoczyńcę w energię zadającą cierpienie i śmierć i wskazał, że ta energia zadająca cierpienie i śmierć jest oparta na woli człowieka.     
                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz