poniedziałek, 10 grudnia 2018

ENERGIA ŚMIERCI WYTWORZONA JEST SŁOWAMI KŁAMCY I NA NIEJ WYKONUJE CZYNNOŚCI ZMIENIONA ANATOMIA

Odkryłam, że energia śmierci wytworzona jest słowami kłamcy i na nich się utrzymuje i na energii śmierci wykonuje  czynności kłamca. Człowiek który wykonuje słowa kłamcy wchodzi w energię śmierci i to bez wątpienia dlatego Stwórca ostrzegł przed wykonywaniem słów kłamców i wykonywaniem czynności na opartych na słowach kłamców organach władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Na słowach kłamców nie jesteśmy stworzeni. Stworzeni jesteśmy na słowach jakie są w naturze mózgu. Oparty na słowach Stwórcy mózg wprowadza słowa kłamcy na prawidłowo nazywany przez naukowców ludzki umysł. To na tym ludzkim umyśle odkryłam, że jest zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Na tej zmienionej anatomii zbudowany jest złoczyńca który złą energią zadaje cierpienie i śmierć. Zadawanie cierpienia prowadzi do uśmiercenia życia. Kłamcy przeciwko którym wystąpił Jezus wprowadzili ludzi w energię zadającą cierpienie i śmierć. Ci kłamcy mówią, że energia śmierci przez nich wytworzona to genetyka. Genetyki nikt nie widział stworzonej słowami człowieka. Genetyka to energia życia z jakiej zbudowany jest wszechświat. Energia uśmiercająca życie to energia na jakiej oparte są zmiany klimatyczne. Albert Einstein widzi tą złą energię, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Ja odkryłam, że ta zła energia jest oparta na słowach kłamcy i że jest to druga osobowość w człowieku umysłowo i psychicznie chora z różnymi chorobami ciała. Wskazuję, że kłamcy wiedzą, że uśmiercają życie, a na co dowodem jest nie wpisanie w Google około czterech tysięcy moich artykułów i nie przekazanie ogromnej ilości mojej poczty i kłamcy wiedzą, że do Biologów czy reagującego na moje odkrycia Sądu Rejonowego w Łodzi. Kłamcy musieli zmienić już Sędziów w Sądzie Rejonowym w Łodzi bo już nie ma reakcji na moje odkrycia, a nawet jest sprzeciw. Kłamcy wiedzą, że to Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy tam byli od roku 2011 do 2013 chcieli zdrowia i życia ludzi. Wskazuję, że śmierć jest oparta na słowach kłamców, a oni oskarżają o śmierć Lekarzy których nie nauczyli na medycynie, że energię śmierci wytwarzają słowa kłamcy.  Kłamcy wiedzą, że Uniwersytet Carnegie Mellon brał udział w odkryciu i że reagował na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach człowieka jest energia śmierci. Kłamcy wiedzą, że wiara w Boga jest oparta na słowach kłamców i płacą im za namawianie psychiki stworzonej na słowach Boga na wykonywanie słów kłamców. Na energii opartej na słowach kłamców psychika jest psychopatą a wykonujący słowa psychopaty pracującym na psychopatę. Kłamcy wykazują w tej chwili na moim Blogu trzy osoby, a do czasu kiedy wprowadzali moje odkrycia w Google na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Na Facebooku kłamcy poszukali sposobu na wyprowadzenie mnie, a na Twittera wymuszają  przejścia na słowa kłamców nazywane RODO. Na medycynie nie uczą, że energia śmierci oparta jest na umyśle kłamcy na jaki to umysł mózg wprowadza słowa kłamcy. Nie dostali Nagrody Nobla Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za odkrycie, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy na systemach neurologicznych i że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne. Ja tak samo jak mózg występowałam przed sądami przeciwko narzuconym zachowaniom wskazując, że na słowach narzucających zachowania moi klienci cierpieli bo narzucający słowa ich okradali. Po napisaniu przeze mnie, że Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy, współautor książki Leki wpływające na czynności mózgu dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego psychicznie chorzy pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej, a ja odpowiedziałam  bo ich okradli i że złodziei z organów skarbowych  też ma na oddziele psychicznie chorych przenieśli go na dojazdy do szpitala psychiatrycznego we Fromborku. Wskazuję na ludzi kłamców świadomych morderców ludzi. Słowa zadające cierpienie trzeba narzucić. Zadane psychice cierpienie boli. Uśmiercania życia trzeba nauczyć. To władza wzywa ludzi do wojska i za odmowę zamyka do więzienia. Władza zamyka do więzienia za odmowę zabijania życia. Władza oparta jest na słowach kłamców jakimi oszukuje, że ma prawo do psychiki i do mienia jakie jest w naturze wszechświata. Władza i wszystkie religie mają w sobie wytworzoną przez nich energię śmierci i ludzie i zwierzęta wykonujące ich słowa cierpią i umierają. Kłamcy wprowadzili w rośliny energię  śmierci i cały świat uśmiercają ich słowami morderców. W NSA wygrywałam wszystkie sprawy, a jak się przyznałam, że to na słowach Natury to kłamcy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wskazuję, że kłamca ma swój umysł z nabycia w mózgu i na nim wytworzoną słowami kłamcy energię uśmiercającą życie. Kłamca to psychopata znęcający się na psychice w celu wymuszania od psychiki wykonywania słów kłamcy. Wskazuję, że to Mózg reaguje na słowa kłamcy wprowadzaniem kłamcy w umysłową chorobę, a energia zawarta w słowach kłamcy buduje zadającego cierpienie i śmierć.  Wskazuję,  że Adolf Hitler był chory na schizofrenię na jakiej miał energię śmierci, a nazywający jego słowa prawem Adolf Eichmann mówił w sądzie, że zgodnie ze słowami Adolfa Hitlera nazwanymi prawem wywoził ludzi wagonami na śmierć. Wskazuję na przerażające dane wskazywane przez Aktora Krzysztofa Pieczyńskiego o wymordowanych ludziach przez ludzi kościoła. Na słowach Boga jest energia życia, a ludzie mordercy wytworzyli energię śmierci do wykonywania ich woli. Odkryłam, że słowa są energią i układy z nich tworzą energię życia lub śmierci w zależności od tego do czego słowa są używane. Dobrze odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że to od wykonywanych czynności zmienia się anatomia bo czynności wykonujemy na energii jaką jesteśmy.   

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz