wtorek, 4 grudnia 2018

ENERGIA JEST OPARTA NA WYRAŻANEJ WOLI

Energia jest oparta na wyrażanej woli. Na energii opartej na wyrażanej woli przez Stwórcę zbudowana jest psychika. Psychika jest zbudowana z energii z jakiej zbudowane są emocje. Te emocje z jakiej zbudowana jest psychika to emocje zawarte w wyrażanej woli słowami opartymi na prawdzie. Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji a ja odkryłam, że to psychika nie istnieje bez rozumu. Odkryłam, że inna psychika jest oparta na wyrażanej innej woli i że ta wyrażana inna wola jest słowami kłamcy. Odkryłam, że mózg odrzuca wyrażanie innej woli na umysł kłamcy i na nich kłamca ma zbudowaną psychikę z energii jaka jest w systemach neurologicznych zbudowanych z wyrażanej woli przez kłamcę. Wyrażana wola przez kłamcę to dodatkowa energia nabyta przez kłamcę na jakiej jest psychopatą, a wykonujący słowa psychopaty służącym psychopaty. Odkryłam, że energia jest oparta na wyrażanej woli i że z tej energii zawartej w wyrażanej woli zbudowane są emocje. Odkryłam, że kłamca na wyrażanej przez niego woli wszedł w uzależnienie od energii zawartej w jego słowach na jakiej stracił wolność i cierpi. Odkryłam, że ludzie kłamcy stosują przemoc narzucaniem do wykonywania ich słów i oni stali się ludźmi przemocy na energii jakiej nabyli na ich słowach na jakich są psychopatami. Ludzie wykonujący słowa kłamców wytwarzają wyrażaną zgodą na wykonywanie słów kłamców energię do wykonywania słów kłamców na jakiej cierpią i umierają. Odkryłam, że na innych słowach jak oparty jest rozum ludzie nie mają rozumu i że na tym braku rozumu są zbudowani z energii w której nie ma rozumu. Psychika natury wie bo oparta jest na wiedzy. Psychika na słowach kłamcy nie wie o co chodzi. Psychika oparta na słowach jakie są w naturze mózgu rozumie, a na słowach kłamcy nie rozumie. Moi klienci w ich sporach z organami skarbowymi mówili, że przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Wskazuję, że mózg też nie zna języka prawniczego bo ten język prawniczy wprowadza na umysł na jakim człowiek nie ma rozumu. Odkryłam, że kłamcy przy pomocy tego języka prawniczego okradają ludzi. Mądry Psychiatra dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odpowiedziałam bo ich okradli i że złodziei też ma na oddziale psychicznie chorych. Wskazuję, że to tą energię opartą na słowach kłamcy i wykonującego słowa kłamcy odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że to zmieniona anatomia, a ja że oparta na umyśle kłamcy. Anatomia nie zna energii opartej na słowach kłamcy i nie zna słów kłamcy. Odkryłam, że ta zmieniona anatomia to zbudowany z niej złodziej i że ludzie którzy wykonują słowa złodziei zachorowali psychicznie bo psychika jest oparta na uczciwości. Mnie na moich słowach opartych na uczciwości nie zgadzają się słowa złodziei i wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Wygrywanie spraw sprawiało, że moi klienci się cieszyli, czyli psychika się cieszyła. Kiedy ludziom nie wygrywałam spraw to widziałam, że leczyli swoją psychikę lub leżeli na onkologii. Chora psychika i leżąca na onkologii funkcjonuje na innych systemach neurologicznych jak zdrowa i te inne systemy neurologiczne wykonują słowa kłamcy. Na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu psychika i ciało są zdrowe, gdyż te systemy neurologiczne są zbudowane z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ludzie nazywają słowa złodziei i bandytów prawem i wiarą w Boga i na nich funkcjonują na energii wykonującej słowa kłamców. Kłamcy w programie Komórki macierzyste mówią, że chcą zamienić komórki nowotworowe na komórki macierzyste, czyli chcą przebudować systemy neurologiczne uśmiercające życie na systemy neurologiczne utrzymujące życie. Kłamcy chcą ażeby na zadawaniu cierpienia czuli się dobrze, a to przecież boli. Bez wątpienia Mózg prawidłowo wykazuje ich na braku rozumu. Wskazuję, że energia jest tym samym co myślenie. Z myślenia kłamcy nie zrobi się przyzwoitego człowieka. Stwórca stworzył energię opartą na myśleniu i taką ma w sobie człowiek energię jak myślenie w mózgu. Na myśleniu Stwórcy jakie jest w naturze mózgu człowiek ma energię dobrą a na myśleniu kłamcy ma energię złą. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to zła energia wykonująca słowa kłamcy. Odkryłam, że energia zajmuje się wykonywaniem myślenia na jakim jest oparta. Oszuści straszą ludzi reklamami, że za szybko jechali i dlatego jest śmierć, a ja wskazuję, że energia wykonująca śmierć wykonuje wolę kłamcy bo to kłamca złą energią zadaje cierpienie i śmierć. Kłamca nie ucieknie przed energią wykonującą jego słowa.   
                                                                                                   Barbara Paul
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz