piątek, 28 grudnia 2018

NA LUDZKIM UMYŚLE SŁOWA GŁUPIEGO WYKONUJE GŁUPI

Wskazuję, że mózg oparty na rozumie wie na jakich słowach człowiek jest głupi bo wprowadza słowa narzucone przez człowieka na umysł oparty na braku rozumu. Energia też wie, że ze słów głupiego trzeba zbudować psychikę głupiego. Psychika na słowach głupiego ma odczuwanie zawarte w słowach głupiego. Zygmunt Freud odkrył psychikę zbudowaną z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków bo nazwał ją podświadomością. Podświadomość to zła nazwa bo psychika oparta na rozumie jest świadoma. Dane podawane o świadomości u ludzi kilka lat temu mówiły, że to od 5 do 10%, a 10% to tylko u Alberta Einsteina, a ja wskazuję, że natura jest świadoma. Wskazuję, że stanu nieświadomości ludzie nabyli na energii zawartej w słowach oszustów jakie nazwali prawem, wiarą w Boga, a Unia Europejska RODO. Na energii opartej na słowach oszustów ludzie nie wiedzą o co chodzi. Moi klienci mówili, że przyszli do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi dlatego, ze nie znają języka prawniczego. Ja wskazuję, że oparty na rozumie mózg wykazuje język prawniczy na ludzkim umyśle na jakim zapisy słów oszustów jako prawa okradły moich klientów i innych ludzi też. Wskazuję, że ci ludzie którzy nie rozumieją języka prawniczego potrzebują ludzi którzy znają język prawniczy. Ja nie znam języka prawniczego i na szczęście bo gdybym go znała to zgadzałyby mi się słowa oszustów a mnie się nie zgadzają. Wielu ludzi chciało żebym wygrała im sprawę zgodnie ze słowami oszustów, a ja wtedy bym im nie wygrała spraw bo oszust chce okraść a nie dawać. Wskazuję na mądrość Mózgu opartego na rozumie, że nie zgadzają mu się słowa oszusta i mnie też. W moje prawidłowe ręce wpadło odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy że są do rozbieżnych celów bo ja widziałam, że te rozbieżne z Mózgiem cele ma złodziej, a problemy mają ludzie których złodzieje okradli. Ucieszyłam się, że złodzieje wykonują czynności na swoich systemach neurologicznych bo w swoje ciało wprowadzają energię opartą na słowach złodzieja jaka im zadaje cierpienie i na jakiej są psychicznie chorzy na słowach do oszukiwania jakich nabyli w mózgu. Słowa oszusta są w mózgu z nabycia, ale nie w naturze mózgu bo Mózg słów oszusta do siebie nie wpuszcza, a energia oparta na mózgu nie wpuszcza do siebie energii z jakiej zbudowany jest oszust. Fizyk kwantowy prowadzący program o energii rzeczywistej mówi, że energia rzeczywista  nie pozwala się oszukiwać a zatem oszust jest na swojej energii z jakiej zbudowany jest głupim. Dobrze widzi Fizyk kwantowy, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać bo ja wskazuję, że jest oparta na Mózgu który nie daje się oszukiwać. Oszust nie ma mocy na energię jaka zbudowała go wykonującym czynności zła. Ta energia na jakiej oszust wykonuje czynności zła to zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla. Wskazuję że z tej zmienionej anatomii wykonany jest oszust którego słowa są w ludzkim umyśle. Dobrze widzą Psychiatrzy którzy wiedzą że w człowieku jest druga osobowość umysłowo i psychicznie chora. Wskazuję, że ta druga osobowość zbudowana jest z energii opartej na braku rozumu. Wskazuję,  że to Mózg wprowadził oszusta w umysłową i psychiczną chorobę. Wielu Lekarzy jest też psychicznie chorych, ale spotkałam opartych na rozumie chociaż są rzadkością. Chory psychicznie jest nieświadomy na energii opartej na ludzkim umyśle. Ludzki umysł oparty jest na słowach do oszukiwania, a energia zawarta w słowach jest przekładem na wykonywane czynności. Oszust wykonuje  czynności na swojej energii, a uczciwy na energii Stwórcy.     

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz