środa, 26 grudnia 2018

WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI WYDAJE NAKAZY WYKONYWANIA SŁÓW MORDERCÓW, A MEDYCYNA BIERZE PIENIĄDZE OD MORDERCÓW

Morderca jest zbudowany z energii śmierci. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia śmierci. Morderca jest zbudowany ze swoich słów. Anatomia jest zbudowana z energii życia zawartej w słowach Stwórcy życia jakie są w naturze mózgu. Wymiar sprawiedliwości oparty na słowach ludzi wydaje nakazy wykonywania słów morderców jakie uśmiercają psychikę zbudowaną z energii życia. Wymiar sprawiedliwości pisze, że wydaje nakaz wykonywania słów Ministra Sprawiedliwości na którego słowach nie ma energii życia a jest energia śmierci. Minister Sprawiedliwości nie zbudował ludzi a wymusza od anatomii nazywania jego słów prawem. Minister Sprawiedliwości oskarża za śmierć Lekarzy i zamyka ich do więzienia. Minister Sprawiedliwości zamyka Lekarzy do więzienia za to, że nie umieją leczyć z energii śmierci na jakiej ludzie wykonują słowa ludzi. Na słowach ludzi nie ma zbudowanej anatomii i mózg o tym wie bo wykazuje słowa człowieka na ludzkim umyśle i zmienionej budowie na wykonaną z energii śmierci. Energia śmierci jest zawarta w słowach człowieka. Energia śmierci jest zbudowana z układów pierwiastków wytwarzających energię uśmiercającą życie. Energia życia jest zbudowana z układów pierwiastków jakie są w układzie genetycznym pierwiastków wytwarzających energię życia.
Ludzie mordercy wymierzają  kary ludziom wykonującym ich słowa bo na słowach ludzi morderców wykonuje się czynności uśmiercania życia. Ludzie wykonujący prawo ludzi są karani przez ludzi których słowa wykonują. Ludzie mordercy zaprowadzili ludzi wykonujących ich słowa do obozów śmierci i tam im wydawali rozkazy wchodzenia do komór gazowych lub stawania do rozstrzelania. Ludzie mordercy wszędzie na ziemi strzelają do ludzi i mają pieniądze na szkolenie w mordowaniu ludzi i broń do zabijania ludzi zdobyte przy pomocy nazwania ich słów złodziei prawem i wiarą w Boga. Ludzie którzy nie wykonują słów morderców nie mają w sobie energii śmierci bo na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie mają w sobie tylko energię życia. Medycyna która bierze pieniądze od morderców leczy ludzi którzy cierpią i umierają od wykonywania słów morderców. Pewien Psychiatra powiedział do mnie, że mam wyczulenie na słowa, a ja mówię, że odczuwanie jest oparte na słowach i ja inne słowa wyczuwam, że są zadającymi cierpienie. W moim występowaniu przed sądami widziałam cierpiących ludzi jak wskazywali mi na przepis prawa, czyli słowa jakie zadały im cierpienie. Pisałam do kolejnych ludzi władzy, że ludzie cierpią na wykonywaniu ich słów, a oni milczeli i milczeli też ludzie kościoła aż odkryłam, że oni nie mają uczuć i że uczuć nie ma złoczyńca, a złoczyńca to morderca. Zrozumiałam dlaczego Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko organom władzy, wymiarowi sprawiedliwości i kościoła bo to złoczyńcy bez uczuć. Stwórca stworzył psychikę opartą na uczuciach. Odkryłam, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to psychika bez uczuć i że jest to psychopata który jest mordercą. Odkryłam, że ludzie i zwierzęta wykonujące słowa ludzi którzy nie mają uczuć nabywają braku uczuć i znęcają się na psychice i mordują psychikę. Odkryłam, że sądy oparte  na słowach morderców orzekają, że wygrywa psychopata znęcający się na psychice i okradający psychikę. Natura to psychika oparta na uczuciach, a psychika bez uczuć to wynaturzenie.
Morderca psychiki jest wynaturzony. Morderca psychiki to nie jest Biologia. Psychika wykonująca słowa mordercy cierpi i umiera. Morderca ma w sobie energię śmierci jaką wytworzył do czynienia zła. Natura nie zna zła.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz