poniedziałek, 24 grudnia 2018

KAŻDE MYŚLENIE MA SWOJĄ ENERGIĘ DO JEGO WYKONYWANIA

Odkryłam, że każde myślenie ma swoją energię  na jakiej to myślenie się wykonuje. Odkryłam, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia oparta na zmienionym myśleniu jak myślenie na jakim oparta jest anatomia. Oszuści nie ogłosili ludziom, że kod genetyczny oparty jest na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i oszuści nie ogłaszają, że nie jest kodem genetycznym energia oparta na myśleniu oszusta. Ludzie na myśleniu oszustów zaglądają do stert przepisów nazywanych prawem oszustów i wykonują to myślenie na jakim oszust jest głupi. Człowiek jest mądry lub głupi na energii zawartej w jego myśleniu. Na słowach Stwórcy jesteśmy zbudowani z energii opartej na rozumie. Energia oparta na rozumie wprowadza energię opartą na braku rozumu na umysł głupiego. Umysł głupiego to umysł ludzki który jest drugim umysłem człowieka jaki ma w mózgu z nabycia. Na umyśle głupiego psychika jest chora na schizofrenię. Głupi Adolf Hitler zbudowany z energii na jakiej był chory na schizofrenię nazwał jego  myślenie prawem i głupi wykonujący jego myślenie mordowali ludzi. To prawidłowe, że oszust jest głupi. Zmieniona anatomia to głupi bo anatomia jest mądra. Napisałam około siedmiu tysięcy artykułów opartych na naturalnym dla nas rozumie, a głupi ukrywają się nie wypisywaniem w Google myślenia opartego na rozumie. Odkryłam, że w wyniku przejścia ludzi na ludzki umysł powstali różnego rodzaju głupi ludzie o jakich piszący scenariusze do filmów Harlan Ellison pisze, że świat zamienia się  w szambo pełne imbecyli. Ludzie wywożą ludzi opartych na ludzkim umyśle do szpitali i zakładów psychiatrycznych kiedy zmieniona anatomia jaka jest zmienioną energią przejmuje nad głupim władzę. Odmian imbecyli podają. że jest 247. Stan osiągniętego imbecyla jest zależny od myślenia jakiego imbecyl się nauczył albo postanowił na nim wykonywać pracę na myśleniu ludzi, czyli oszustów. Głupi mówi, że przeszedł na wiarę w Boga i ktoś napisał do mnie na Facebooku, że niby jest dwa tysiące religii, a zatem odmian imbecyli jest więcej jak 247. Mądry wypowiada słowa Boga. Wskazuję na energię, że na ludzkim umyśle człowiek przechodzi na energię na jakiej jest chory psychicznie. Umysłowo chorzy stojący na czele ludzi opartych na braku rozumu mówią, że mają  leki na energię opartą na braku rozumu, a nie mówią, że mają lek na myślenie oparte na braku rozumu. Podoba mi się mózg który inne myślenie jak oparte na rozumie wprowadza na umysł oparty na braku rozumu i energię z jakiej zbudowany jest człowiek który nie ma rozumu.  Ludzie którzy nie mają rozumu poszli dać hojne dotacje dla Komitetu Noblowskiego za nie ogłoszenie, że mają zmienioną anatomię na energię opartą  na braku rozumu. Wskazuję na mądrość Alberta Einsteina, który po energii wie, że jest pewny co do głupoty ludzi na których sposobach myślenia energia prowadząca na śmierć jest oparta. Wskazuję, że na tych sposobach myślenia oparty jest ludzki umysł na jakim człowiek jest głupi. Nikomu nie ubliżam bo każdy może zbadać siebie czy zbudowany jest z energii opartej na rozumie czy na braku rozumu. Badania w normie to energia oparta na rozumie, a badania poza normą to energia oparta na braku rozumu. Też weszłam w myślenie głupich i znalazłam się na zmienionej morfologii na jakiej ma się wysokie ciśnienie. Naukowcy odkryli, że myśli zmieniają morfologię i ja musiałam wychodzić z tego myślenia głupich, a ciężko bo głupi nazwali energię jaka jest genetyką, że ma być oparta na myśleniu głupich. Kiedyś napisałam do Pana Donalda Tuska ażeby opuścili jakiś obszar ziemi ażeby została oparta na rozumie, a oni mówią, że na ich słowach nazwanych prawem genetyka przeszła na brak rozumu. Wielcy Egipcjanie uznali, że trzeba wybudować wielkiego Sfinksa opartego na rozumie i oznaczyć, że rozum jest Boskiego pochodzenia. Ja wskazuję, że Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum a ja odkryłam, że mózg wykazuje ludzi oszustów na braku rozumu i zmienionej energii na jakiej oparta jest choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała. Odkryłam, że oszust jest przebudowany na energię na jakiej wykonuje czynności złodzieja, bandyty, zajmującego się prostytucją. Ludzie którzy mają rozum  widzą twarz człowieka który zajmuje się prostytucją bo zmieniona jest na opartą na braku rozumu. Naukowcy w programie Album nazistów widzą, że to twarz potwora, a ja wskazuję, że na zmienionej budowie na energię jaką Neurobiolog Eric Kandel i Komitet Noblowski mówią, że to zmieniona anatomia. Wskazuję, że w tą zmienioną anatomię wprowadza mózg jaki jest anatomią.

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz