środa, 12 grudnia 2018

ZMIENIONA ANATOMIA TO ENERGIA Z JAKIEJ ZBUDOWANY JEST KŁAMCA

W naturze wszyscy jesteśmy zbudowani z energii opartej na prawdzie. Odkryłam, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia oparta na kłamstwie. Jak już wcześniej pisałam odkryłam, że słowa są pierwiastkami i układy z nich tworzą energię. Odkryłam, że z układów słów Stwórcy jakie są w naturze mózgu powstała energia życia. Odkryłam, że gdybyśmy zawsze wypowiadali tylko słowa Stwórcy to byśmy tak jak Stwórca mieli w sobie tylko energię życia. W energię  śmierci weszliśmy wypowiedzeniem słów opartych na kłamstwie, gdyż układy słów opartych na kłamstwie tworzą energię uśmiercającą życie. Odkryłam, że mózg oparty na słowach Stwórcy opartych na prawdzie odrzuca słowa oparte na kłamstwie na ludzki umysł jaki jest umysłem kłamcy.
Zbudowani jesteśmy z systemów neurologicznych i na systemach neurologicznych zbudowanych z energii opartej na prawdzie nasza psychika czuje się dobrze, a ciało jest zdrowe. Chora psychika i chore ciało są chore na innych układach pierwiastków których zła energia powoduje, że ciało boli, a psychika czuje się źle. Psychika czuje się źle na złych emocjach zawartych w słowach kłamcy. Odkryłam, że kłamca jest umysłowo chory a Prawdomówny jest umysłowo zdrowy. Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed wypowiadaniem i wykonywaniem słów opartych na kłamstwie i wskazał na krzyżu, że na słowach kłamcy jest energia zadająca cierpienie i śmierć. Wskazuję na wszystkich ludzi którym kłamcy zadali cierpienie nazwaniem słów kłamców prawem i wiarą w Boga. Wskazuję na zapiski jakie dzisiaj ogłaszają, że Państwo Kiszczak sprzedali do Stanów Zjednoczonych, że władza w nich pisze, że doszli do porozumienia z kościołem. To porozumienie władzy z kościołem to porozumienie kłamców.  Podają mi teraz informację, że rząd Premiera Morawieckiego otrzymał votum zaufania, a ja wskazuję, że to zaufanie jest do kłamców i od kłamców bo Prawdomówny wie, że ludzie nie mają prawa do ludzi, ani do innego mienia Stwórcy. Wskazuję Lekarzom że ciała ludzi trzeba leczyć z energii opartej na kłamstwie i że psychikę trzeba leczyć z energii opartej na kłamstwie no i całego człowieka trzeba leczyć z nabytych słów opartych na kłamstwie. Jak człowiek wyjdzie z energii opartej na kłamstwie to będzie zdrowy.
Zygmunt Freud prawidłowo nazwał odkrytą przez niego psychikę podświadomością, gdyż ludzie nazwali podświadomością naturę. Psychika to natura oparta na Prawdomównym mózgu. W roku 2006 kiedy odkryto, że mamy prawdomówny mózg dziennikarze komentują to odkrycie, że ten Prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce. Dziennikarze ci nie zwracają swojej uwagi na to, że w mózgu są słowa kłamcy i to on jest kryminalistą zbudowanym z energii zawartej w słowach kłamcy. W mózgu mamy dwa umysły, ale w naturze tylko jeden. Drugi umysł jest w mózgu od czasu wypowiadania słów opartych na kłamstwie i od tego momentu człowiek ma zmienioną budowę na energii opartej na słowach kłamcy. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że na zmienionej anatomii wykonuje czynności kłamca. Anatomia wykonuje czynności na energii opartej na prawdzie. Energia oparta na kłamstwie pochodzi od ludzi kłamców i na ich słowach oparta jest władza i kościół. Wskazuję, że zmieniona anatomia to dodatkowa energia poza anatomią i że zmieniona anatomia jest oparta na zmienionych w mózgu słowach z nabycia od ludzi. Natura to tylko energia życia. Energia śmierci jest we wszechświecie z nabycia na słowach kłamców. Albert Einstein wie, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i domyśla się, że energia życia jest oparta na słowach Boga bo pisze, że chciały poznać myśl Boga. Ja wskazuję, że na myślach Boga jesteśmy stworzeni i ja na nich wszystko odkryłam i wygrywałam wszystkie sprawy w sądach z kłamcami. Ażeby odkryć naturę trzeba posługiwać się jej słowami. Natura oparta jest na rozumie i widać, że Albert Einstein ma rozum. Zygmunt Freud miał rozum bo inaczej nie odkryłby psychiki natury. Psychika to anatomia wypowiadająca słowa Boga. Kłamca wierzy w Boga i wykonuje czynności na tej wierze w Boga na energii opartej na kłamstwie. Tylko ludzie kłamcy są zbudowani z energii opartej na kłamstwie.
W naturze nie ma ludzi ani innych stworzeń zbudowanych z energii opartej na kłamstwie.
W naturze wszyscy są zbudowani z energii opartej na prawdzie jaka jest energią życia.
 
                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz