sobota, 13 czerwca 2015

ANATOMIA Z NABYCIA TO ANATOMIA ZŁOCZYŃCY

Anatomia z nabycia to anatomia na słowach z nabycia w mózgu. Słowa z nabycia w mózgu to słowa narzucone przez człowieka. Człowiek nie ma nic do narzucania w świecie w którym ma możliwość życia. Człowiek dostał od swojego Stwórcy słowa w naturze mózgu jakimi ma się posługiwać i nimi ma się posługiwać. Słowa na jakich ludzie mówią, że ich człowiekiem przyszłości jest człowiek na protezach mają ci ludzie z nabycia w swoich mózgach, a na nich umysłową i psychiczną chorobę oraz zmienione ciało na ciało złoczyńcy. Człowiek na protezach to człowiek złoczyńca, gdyż w protezach nie ma uczuć. Stwórca człowieka stworzył człowieka na uczuciach. Człowiek który ma uczucia to człowiek dobry. Moi klienci nie chcieli chodzić do urzędów i szczególnie skarbowych gdyż mówili, że tam są ludzie zimni, nieczuli i bezwzględni. Te słowa tych zimnych, nieczułych i bezwzględnych ludzi bez uczuć Stwórca wykazuje w umyśle nieświadomym opartym na braku uczuć lub na cierpiących uczuciach. Uczuć nie mają złoczyńcy narzucający słowa, a cierpiące uczucia mają ludzie wykonujący słowa ludzi bez uczuć.
Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia to anatomia bez uczuć i z cierpiącymi uczuciami i że jest ona oparta na narzuconych słowach w mózgu jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Złoczyńcy postanowili ukryć to odkrycie naukowe. Stwórca wiedział, że to paskudztwo na narzuconych słowach jest bandytą i dlatego Naukowcy odkryli, że Jezus sam szykował się na śmierć.
Naukowcy występujący w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów. Naukowcy ci mówią, że utopienie się takiego złoczyńcy to nie kara, a ja wskazuję, że człowiek jest wieczny i że złoczyńca doświadcza narzuconych przez siebie słów tak długo jak ma je w mózgu. Prof. Tadeusz Kotarbiński mówi, że Bóg jest mściwy, a ja mówię, że to nie są słowa Boga na jakich się cierpi. Każdy kłamca oskarża niewinnego. Wskazuję, że to doświadczanie narzuconych słów to ich odczuwanie. Złoczyńca doświadcza odczuwania tego co zrobił. Dobrze widzi to Fiodor Dostojewski w "Zbrodni i karze". Karę wymierzają myśli jakie nie dają złoczyńcy spokoju. Brak spokoju to zaburzenie psychiki. Psychiczny spokój jest zabrany narzuconymi myślami. Nikt nie wyleczy tej psychiki ze zła jakie uczynił ten kto ma zaburzony psychiczny spokój. Prawie wszyscy ludzie mają zaburzony psychiczny spokój, a ja mówię, że to na wykonywaniu słów złoczyńcy jakie nie są normalnymi dla psychiki. Psychika funkcjonująca na narzuconych słowach to psychika złoczyńcy i ofiary. Natura psychiki jest spokojna i jej spokój jest oparty na słowach na jakich psychika jest oparta. Jeden z Ordynatorów Szpitala Psychiatrycznego zauważył, że jego chorzy psychicznie pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej. Kontrole skarbowe są oparte na narzuconych słowach i ci ludzie zajmują się okradaniem ludzi z pieniędzy jakie zarobili ludzie. Psychika jest oparta na słowach na jakich ludzie nikogo nie okradają. Natura psychiki nie zna słów do okradania i dlatego ludzie znaleźli się w szpitalu psychiatrycznym. W szpitalach psychiatrycznych są też ludzie narzucający słowa i ludzie wykonujący narzucane słowa, czyli ludzie opierający się na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ustanowione na narzuconych słowach prawo i prawo kościoła pokazuje katastrofalny stan psychiki która się boi ludzi wymuszających wykonywania narzucanych słów. Ludzie wymuszający wykonywania narzuconych słów dokonują napadu na uczucia ludzi. Stąd miliony cierpiących ludzi w kościołach którym kapłani mówią, że cierpienie zadaje Bóg i Jego trzeba prosić jak nie chce się cierpieć. Tych cierpiących ludzi widać przerażająco dużo na całym świecie i są to ludzie wykonujący narzucone słowa przez ludzi władzy i kościoła. Wymiar sprawiedliwości jest oparty na narzuconych słowach przez ludzi władzy i wyroki wydane ludziom na narzuconych słowach zadają psychice cierpienie. Ja na swoim myśleniu odbierałam pieniądze dla okradzionych ludzi i na tym swoim myśleniu uważałam, że wymiar sprawiedliwości chce rozwiązania problemów ludzi. Okazało się, że tak bardzo nie chciał, że aż wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja odbierając ludziom ukradzione im pieniądze przyczyniałam się, że tym ludziom wracał psychiczny spokój. Ludzie którym nie oddano pieniędzy znaleźli się w szpitalach psychiatrycznych. Wielu z okradzionych ludzi leży na onkologii. Na onkologii leżą ludzie którzy mają w sobie nowotwory. Mądry dr Deepak Chopra widzi, że nowotwory tworzą się w wyniku pomyłki komórki a ja mówię, że ten chory na onkologii człowiek dał swoje pieniądze złodziejom. On wydał taką decyzję. Ludzie władzy stosują przemoc w zabieraniu ludziom pieniędzy, ale ja mimo mi ich zabierania nie wydaję decyzji, że zgadzam się na zabieranie mi pieniędzy. Ja mówię, że na moje pieniądze napadli złodzieje którzy myślenie do okradania nazwali prawem dla stworzeń Boga. Ludzie medycyny zajmują się leczeniem ciała, a biorą pieniądze od ludzi przez których te ciała są chore. Ja chciałabym mieć swoje pieniądze, ale ludzi wykonujących wolę kłamców jest tak dużo, że kłamcy uważają, że wszyscy mają wykonywać ich wolę. Mówią do mnie, że mam wykonywać prawo, a nie pokazują prawa do mojego mózgu i ciała. Ja wykonywałam kiedyś to myślenie złodziei ale widziałam, że to myślenie do okradania i zrobiłam na nie sprzeciw. Uchroniłam dzięki temu tworzenie się we mnie nowotworów i innych chorób. Też nabyłam wysokiego ciśnienia i lekarz powiedział, że to od wykonywanych czynności. Odpowiedziałam wtedy, że to prawidłowa reakcja organizmu na wykonywanie słów złodziei. Powiedziałam, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a przecież anatomia nie jest stworzona przez ludzi władzy których myślenie w jakiejś mierze wykonywałam. Mówiłam do Boga, że nie mam dokąd iść, gdyż złodzieje o wszystkim co jest Jego mówią, że to ich.
Zrozumiałam, że wszyscy ludzie są chorzy psychicznie i mają chore ciała na wykonywaniu myślenia jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Zrozumiałam, że ludzie są złodziejami gdyż dla każdego kto został wybrany przez ludzi normalnym jest okradanie ludzi. Tylu złoczyńców znęcających się nad psychiką trudno sobie wyobrazić, że może być więcej. Ludzie złoczyńcy mówią, że Bóg nie umiał stworzyć ludzkiego ciała ażeby nie cierpiało jak się nad nim znęca. Ludzie znęcający się nad psychiką mówią, że są ludźmi kościoła, ale nie mówią, że opierają się na myśleniu na jakim oparta jest psychika. Kapłani mówią, że Bogu podoba się cierpienie i ładnie jak cierpią. Kapłani napadają na uczucia stworzone przez Boga i dokonują seksualnych gwałtów na psychice. Zadają cierpienie a mówią, że to Bóg zadaje cierpienie.
Dla ludzi nauki zadawanie cierpienia też jest normalnym, gdyż nie ma kto ogłosić, że zmieniona anatomia jest u złoczyńcy i wykonującego wolę złoczyńcy.Ludzi złoczyńców jest tylu, że kpią sobie ze słów Alberta Einsteina który mówi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi na sposobach myślenia ludzi. To dla morderców normalnym jest uśmiercanie odczuwania. Dla Stwórcy odczuwania myślenie jakim  posługują się mordercy nie jest normalnym i mają ludzie złoczyńcy zapewnione doświadczanie uczynionego zła na tak długo jak długo mają je w mózgu. Ludzie wykonujący słowa złoczyńców mają zapewnione doświadczanie słów złoczyńców na tak długo jak wykonują słowa złoczyńców. Normalnym człowiekiem jest człowiek zdrowy psychicznie i on ma w mózgu myślenie na jakim wykonuje czynności dobra.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz