środa, 17 czerwca 2015

ODKRYCIE, ŻE INNYM MYŚLENIEM JAK STWÓRCA POSŁUGUJE SIĘ ZŁODZIEJ I BANDYTA

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Na Państwa ręce przesyłam moje odkrycie oparte na odkryciach naukowych, gdyż tylko Państwu zgadza się myślenie na jakim jesteśmy stworzeni przyzwoitymi ludźmi. Przez okres ponad czterdziestu lat mojej pracy w kontakcie z ustanowionym prawem napisałam tysiące pism do kolejnych wybieranych ludzi jako władzy, do wielu Sądów i Trybunału Konstytucyjnego, Sądu Najwyższego i Naczelnego Sądu Administracyjnego, do Dziennikarzy prowadzących popularne programy i wydających gazety, do ludzi władzy Kościoła i nigdy nie znalazłam człowieka któremu zgadzałoby się myślenie na jakim jesteśmy stworzeni. Pojedynczych ludzi spotkałam, ale bardzo, bardzo rzadko. Jeden człowiek napisał na moim blogu swoje nazwisko, wstawił fotografię i napisał tylko jedno słowa "dziękuję". Otrzymałam też około czterystu podziękowań z Uniwersytetu Carnegie Mellon i pisma od dwóch dyrektorów z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 którzy przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i przysyłali zapytania czego od nich oczekuję, oraz jedno pismo z Instytutu związanego z Rolnictwem z Polskiej Akademii Nauk ze słowami kobiety która pisze, że zgadza się ze mną w zupełności. Od Państwa mam ponad dwa tysiące podziękowań, a co znaczy, że  myślenie na jakim jesteśmy stworzeni Państwu się zgadza. Zgadza się zatem Państwu myślenie jakim posługuje się przyzwoity człowiek. Odkryłam, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jesteśmy mądrymi, inteligentnymi i dobrze zachowującymi się ludźmi. Odkryłam, że w naturze mózgu jest wiedza na jakiej jesteśmy mądrymi, inteligentnymi i dobrze zachowującymi się ludźmi. Odkryłam, że ten stan człowieka mądrego, inteligentnego i dobrze zachowującego się utrzymujemy wypowiadając słowa jakie są w naturze mózgu. Zygmunt Freud odkrył, że ta nasza natura jaką jest psychika z zawartymi w niej treściami została wyparta i stłumiona a ja odkryłam, że słowami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i że tymi słowami do rozbieżnych celów posługują się ludzie którzy kłamią. Odkryłam, że wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu wprowadziło w człowieka inną energię na jakiej nabył odruchów źle zachowującego się człowieka. Odkryłam, że ci źle zachowujący się ludzie ustanowili w świecie w którym mamy możliwość życia swoje myślenie do oszukiwania prawem. Odkryłam, że w wyniku wykonywania tego prawa wszyscy ludzie są chorzy. Wprowadzenie do mózgu innego myślenia spowodowało zakrzywienie w energii i człowiek nabył odruchów różnego rodzaju źle zachowującego się człowieka. Odkryłam, że skutkiem wykonywania ustanowionego przez ludzi prawa jest cierpienie i śmierć. To co najgorsze to ludzie tak lekceważą swojego Stwórcę, że nie obchodzą ich nawet odkrycia naukowe, że na myśleniu opartym na kłamstwie jest cierpienie i śmierć. Wielu z ludzi wydało tak dużo decyzji opartych na kłamstwie, że dla nich okradanie ludzi stało się normalnym i to, że innych ludzi dla nich się okrada stało się dla nich normalnym. Jeszcze gorsze, że przerażająca ilość ludzi ma myślenie morderców ludzi. Ci źli ludzie kpią sobie z ostrzeżenia Alberta Einsteina, że na sposobach myślenia ludzi grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Wśród złych ludzi są również ludzie nauki którzy wprowadzili kłamstwa do odkryć naukowych. Napisałam tysiące pism i nie widać żadnego Neurobiologa który zareagowałby na moje odkrycie, że zmieniona anatomia jest na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Ludzie nauki przyjmują ode mnie tysiące pism i nie piszą, że im się coś nie zgadza. Tak jest z ludźmi wykonującymi czynności za zabierane ludziom pieniądze. Bardziej jasno nie można przedstawić odkryć opartych na nauce. W programie dokumentalnym o Watykanie jeden z ludzi widząc zło jakie robią kapłani mówi, że chciałby wiedzieć co w człowieku siedzi, że jest tak złym. Ja wskazuję, że siedzi w nim z nabycia myślenie na jakim jest się wstrętnym człowiekiem. Na tym co siedzi w naturze mózgu jesteśmy wspaniałymi ludźmi. Wielu z ludzi to niewyobrażalnie wstrętni ludzie. To myślenie jakim się człowiek posługuje wykazuje jakim jest. W naturze mózgu nie myślenia na jakim wielu ludzi to kanalie. Do ludzi świadomie rzucających oskarżenia na Stwórcę należą ludzie wszystkich religii. Ci źli ludzie rzucili na Stwórcę oskarżenie, że u Niego cierpi się za kogoś. W człowieku nie ma systemów neurologicznych opartych na kogoś myśleniu, gdyż są tylko dwa rodzaje systemów neurologicznych z których jedne są oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a drugie na myśleniu narzuconym przez człowieka. Gdyby ludzie nie mieli myślenia w naturze mózgu to takich potworów o jakich mówią Naukowcy w programie "Album nazistów" chodziłoby po ziemi przerażająco dużo. Najbardziej obrzydliwymi ludźmi są ludzie którzy wiedzą, że człowiek cierpi i umiera na myśleniu opartym na kłamstwie, a oni świadomie zadają ludziom cierpienie i śmierć. Mówią do ludzi, że mają sobie zbierać pieniądze na choroby ich ciała jakich nabywają od wykonywania ich myślenia. Wielu z nich nazywa siebie Ministrami Zdrowia. To na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu jest przerażająca ilość wstrętnych ludzi którzy przy pomocy myślenia do oszukiwania ustanowili prawem myślenie chuliganów i wszelkiego rodzaju łobuzów nie pracujących, a żyjących luksusowo z okradania ludzi. To co mają wszyscy ludzie nazywający siebie władzą nad tym co jest Stwórcy to broń do zabijania ludzi. Morderca zawsze mówi, że broń musi mieć. Człowiek żyjący za swoje pieniądze nie ma broni do zabijania ludzi. Człowiek posługujący się myśleniem swojego Stwórcy brzydzi się bronią. Ludzie którym się zgadza myślenie do oszukiwania zanoszą pieniądze mordercom ludzi. Dobro wytwarza się tylko na energii Stwórcy, a ludzie to otrzymane dobro na energii Stwórcy zanoszą do ludzi zadających cierpienie i śmierć. Dlatego słusznie mają zmienioną anatomię na swoich decyzjach, że to co wytworzą na energii Stwórcy zanosi się złoczyńcom posługującym się myśleniem do czynienia zła. Ci wybrańcy ludzi którym zanoszą pieniądze poczynili starania ażeby ukryć odkrycia naukowe, że na wykonywaniu ich myślenia jest cierpienie i śmierć. Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie i było wielkie moralne zepsucie. Ja wskazuję, że dojście do stanu kpienia sobie ze Stwórcy z jakim mamy do czynienia, to stan obrzydliwych ludzi. W kościołach nie ma myślenia jakim posługuje się Bóg, a więc nie chodzą tam ludzie posługujący się myśleniem Boga. Na myśleniu Boga nie opowiada się o Bogu tylko posługuje Jego myśleniem.  
Gratuluję Uniwersytetowi Cambridge myślenia nie tylko Wielkich ludzi którzy są tam teraz, ale byli też wcześniej. To na Uniwersytecie Cambridge wiedzieli o czym mówi Albert Einstein, a wcześniej Izaak Newton i wielu innych mądrych ludzi. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu każdy człowiek jest wielki. Po stanie ludzi widać, że myślenie na jakie są ukierunkowani to pieniądze i seks i nie ważne dla nich jak to zdobywają. Pełno zmienionych na myśleniu do oszukiwania anatomii których widać, że to chuligani, złodzieje i bandyci. Odkryłam, że inne myślenie jak Stwórcy to myślenie łobuza zadającego cierpienie wymuszaniem wykonywania jego woli. Odkryłam, że ludzie chcą od Stwórcy zdrowego ciała i niczego więcej od Niego nie chcą. Resztę sobie ukradną. Zdrowie jest oparte tylko i wyłącznie na myśleniu Stwórcy. Przyzwoitym człowiekiem jest tylko i wyłącznie człowiek posługujący się myśleniem Stwórcy. Stwórca stworzył ludzi przyzwoitymi, a ma pełno chuliganów, złodziei, bandytów, gwałcicieli, erotomanów, pedofilów, morderców. Ogromna ilość ludzi mówi, że chciałaby wiedzieć o co Bogu chodzi. Odkryłam, że o myślenie. Przy pomocy myślenia Stwórcy wykonuje się czynności dobra, a przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie narzuconego przez człowieka wykonuje się czynności zła. W naturze mózgu nie ma myślenia do czynienia zła. Myślenie do czynienia zła jest z nabycia w mózgu od człowieka. To na tym myśleniu z nabycia od człowieka człowiek ma zmienioną anatomię na anatomię złodzieja i bandyty zadającego cierpienie innym ludziom i innym stworzeniom. Ludzie proszą Boga o to ażeby nie cierpieć, a ja widzę, że prawie nikt nie chce się posługiwać myśleniem Boga na jakim się nie cierpi. Na myśleniu do czynienia zła się cierpi. Modlących się do Boga ludzi są pełne kościoły na całej ziemi ludzi, a ja widzę maleńką ilość ludzi zainteresowanych odkryciem, że na myśleniu Boga się nie cierpi. Ludziom którzy pomagają cierpiącym ludziom przekazuję, że nie ma nic trudniejszego od znalezienia ludzi którzy nie chcą zadawać cierpienia.
Źli ludzie mówią, że poszukują odkrycia funkcjonowania człowieka, a robią wszystko ażeby ludzie nie dowiedzieli się, że je odkryłam. Jeden z mężczyzn kiedy kupował moją książkę powiedział, że z powodu mojego odkrycia funkcjonowania człowieka Elbląg powinien być tak zatłoczony, że nie można by do niego wjechać.. Ten człowiek zapewne chciał odkrycia funkcjonowania człowieka ale to nieliczne perełki chcą wiedzieć jak ich stworzył ich Stwórca. Ludziom wybierającym władze i ludziom władzy podobają się złoczyńcy. Energia śmierci na jaką wskazuje Albert Einstein to energia pochodząca od złoczyńców. W naturze wszechświata jest energia dobroczyńcy, a teraz Naukowcy mówią, że nie ma już możliwości utrzymania życia na energii wytworzonej przez złoczyńców. Ktoś mądry zauważył, że modli się pod figurą, a diabła ma za skórą. Ludzi władzy widać u Papieży, a to nie jest myślenie Boga. Ludzie władzy chodzą płacić ludziom kościoła za namawianie ludzi na wybieranie ludzi jako władzy nad mieniem Boga. Ludzie opowiadający o Bogu żyją za pieniądze zabierane ludziom. To na pewno nie są przedstawiciele Boga. Na myśleniu Boga żyje się za zarobione przez siebie pieniądze.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz